karta grafiki

Data: 2009-10-19 11:19:18
Autor: BETON
karta grafiki
Padła mi  karta graficzna gf 7600   ( obraz czasami robi sie czarny- występują też różne artefakty..)- nie wydaje mi sie aby była mozliwosc naprawy.
Chce kupić  drugą i teraz  czy lepiej kupić  identyczną na allegro-  za ok 80-100zł
Czy za  ok 140  kupić  cos  najtanszego na rynku-- ale za to  jednak nowy produkt
Głownie chodzi o gry, - nie chciałbym  sobie kupić gorszej niż miałem...
np taka http://www.proline.pl/sklep.php?p=ASUS+EN9400GT+512

Data: 2009-10-19 11:46:39
Autor: Michał
karta grafiki
Czy za  ok 140  kupić  cos  najtanszego na rynku-- ale za to  jednak nowy produkt
Głownie chodzi o gry, - nie chciałbym  sobie kupić gorszej niż miałem...
np taka http://www.proline.pl/sklep.php?p=ASUS+EN9400GT+512

Z 7600GT wydajnościowo może konkurować 9500GT.
Napisz, jaki sprzęt będzie napędzał tą kartę - łatwiej będzie coś doradzić.

Data: 2009-10-19 12:21:21
Autor: MAG
karta grafiki
Z 7600GT wydajnościowo może konkurować 9500GT.
Napisz, jaki sprzęt będzie napędzał tą kartę - łatwiej będzie coś doradzić.

A co zamiast Radka X800 GTO można sobie zapodać?

karta grafiki