karta grafiki agp

Data: 2011-12-17 18:01:18
Autor: gadacz
karta grafiki agp
Witajcie,

szukam jakiejÅ› karty graficznej do tzw. media center.
Mam jakieś odpady i chciałbym przekształcić to w jakiś komputerek
do oglądania filmów czy też zdjęć na tv.
Niestety nie jest to najmłodszy sprzęt,
ale powinien dać radę.

Jeśli chodzi o te kartę, to musiałaby wyświetlić
obraz w rozdzielczości 1920x1080.

Gniazdo na płycie to AGP 4x.

Wie ktoś z Was może, czy coś znajdę najlepiej z 2giej ręki,
żeby dało rade? Najlepiej ATI, ale nie jest to warunkiem.

za pomoc z góry dziękuję.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-17 18:50:49
Autor: NoTak
karta grafiki agp
W dniu 2011-12-17 18:01, gadacz pisze:
[...]

Hehe  optymista, wyswietlic to da rade ale czy plynnie ?
Jakis nowy radek podobno sie pojawil i tez na AGP ze wspomaganiem MPEG w HD.
Z tym starych kart i z AGP to na filmie dobrej jakosci bedziesz liczyl klatki na palcach.

Data: 2011-12-17 19:06:12
Autor: gadacz
karta grafiki agp
W dniu 2011-12-17 18:50, NoTak pisze:
<ciach>

[...]

to może inaczej ;)
karta która będzie działać pod tym AGP 4x,
czy z nowych które są szybsze, pod tym gniazdem będą działać
i pasować?
Nic niestety pod ręką AGP nie mam, więc ciężko mi sprawdzić,
a na PCI-E mogę sobie jedynie popatrzeć ;)

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-17 19:08:03
Autor: gadacz
karta grafiki agp
W dniu 2011-12-17 19:06, gadacz pisze:
[...]

mała korekta, to jest AGP 8x :)

to teraz większy wybór?

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-17 20:05:36
Autor: qwerty
karta grafiki agp
Użytkownik "gadacz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jcilq7$7am$2@news.icpnet.pl...
mała korekta, to jest AGP 8x :)

to teraz większy wybór?
Z ati to każda >= 2x00. Takie pytania pojawia się co miesiąc, więc poszukaj...

Data: 2011-12-17 19:24:15
Autor: Jacek Maciejewski
karta grafiki agp
Dnia Sat, 17 Dec 2011 18:01:18 +0100, gadacz napisa³(a):

Je¶li chodzi o te kartê, to musia³aby wy¶wietliæ
obraz w rozdzielczo¶ci 1920x1080.

Radeon 9550 wy¶wietla nawet 1920x1200, wiem bo mam :) I jako¶ nie
zauwa¿y³em ¿eby przy filmach wszelakich co¶ siê ciê³o (co prawda, procek
Ath 2800+)
--
Jacek

Data: 2011-12-17 20:19:39
Autor: gadacz
karta grafiki agp
[...]

widzia³em takie co¶ za ma³± kasê,
i mam podobny procesor :)

chyba mnie przekona³e¶.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-17 23:07:16
Autor: NoTak
karta grafiki agp
[...]

Taa a swistak zawija je w te sreberka w tempie 2 na sekunde.

Data: 2011-12-18 20:01:52
Autor: =Marcos=
karta grafiki agp
[...]

Te¿ ¶miem w to w±tpiæ.
Na przyk³ad na P4 3.0GHz z Radeonem X1650 Pro AGP 512MB filmy Blu-ray rwa³y. Z filmami w H.264 pewnie jeszcze gorzej.
Wy¶wietlanie pulpitu w Windowsie - temu mo¿e da radê.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdjêcia z podró¿y

Data: 2011-12-18 22:26:57
Autor: LP
karta grafiki agp

U¿ytkownik "=Marcos="
[...]

Dyskusja jest akademicka bo z pytania nie wynika czy go¶æ chce pod³±czyæ ów kompute do telewizora o podanej rozdzia³ce i wy¶wietlaæ filmy w ikswidzie - czy blureju.

--
LP

Data: 2011-12-17 20:04:21
Autor: qwerty
karta grafiki agp
Użytkownik "gadacz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jciht2$49d$1@news.icpnet.pl...
Jeśli chodzi o te kartę, to musiałaby wyświetlić
obraz w rozdzielczości 1920x1080.

Ma dekodować mpeg4/avc? Jak nie to pierwsza z brzegu na agp da radę.

Data: 2011-12-17 20:22:43
Autor: gadacz
karta grafiki agp
W dniu 2011-12-17 20:04, qwerty pisze:
Użytkownik "gadacz" napisał w wiadomości grup
Jeśli chodzi o te kartę, to musiałaby wyświetlić
obraz w rozdzielczości 1920x1080.

Ma dekodować mpeg4/avc? Jak nie to pierwsza z brzegu na agp da radę.

powinna, ale Jacek chyba dał mi odpowiedź.
niestety jestem dość mocno do tyłu, a z komputerami,
które mają już nieco lat rzadko się spotykam,
a w szafie sporo tego zalega, więc coś z tego może wyjdzie :)

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-17 21:01:02
Autor: qwerty
karta grafiki agp
Użytkownik "gadacz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jciq67$beo$1@news.icpnet.pl...
powinna, ale Jacek chyba dał mi odpowiedź.
niestety jestem dość mocno do tyłu, a z komputerami,
które mają już nieco lat rzadko się spotykam,
a w szafie sporo tego zalega, więc coś z tego może wyjdzie :)

Już to widzę jak 2800+ bez problemów odtwarza materiał hd.

Data: 2011-12-21 05:38:33
Autor: Remek
karta grafiki agp
Użytkownik "gadacz" napisał:

Najlepiej ATI ...

Powiedziałbym, że najgorzej. W tej samej grupie cenowej NVIDIA jest o wiele
lepsza.

Remek

Data: 2011-12-21 08:57:45
Autor: Vituniu
karta grafiki agp
Najlepiej ATI ...

Powiedziałbym, że najgorzej.
W tej samej grupie cenowej NVIDIA
jest o wiele lepsza.

Ktora konkretna karte NVidii pod AGP
polecilbys do odtwarzania filmow i dlaczego?

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-12-21 17:00:46
Autor: Wies³aW
karta grafiki agp
Dnia 21-12-2011 o 08:57 Vituniu napisa³ na pl.comp.pecet:

Najlepiej ATI ...

Powiedzia³bym, ¿e najgorzej.
W tej samej grupie cenowej NVIDIA
jest o wiele lepsza.

Ktora konkretna karte NVidii pod AGP
polecilbys do odtwarzania filmow i dlaczego?

Uwa¿aj, bo od tego go¶cia za takie obra¼liwe pytania mo¿esz
dostaæ nale¿yt± odprawê. To, ¿e le¿ysz u niego w KF-ie i
kwiczysz na blacklist ju¿ wszyscy wiedz± :D

--
Wies³aW
Opera Mail

Data: 2011-12-21 18:38:39
Autor: Vituniu
karta grafiki agp
Uwa¿aj, bo od tego go¶cia za takie obra¼liwe pytania
mo¿esz dostaæ nale¿yt± odprawê.

Wlasnie staralem sie wyjatkowo malo obrazliwy byc,
w plonnej najwyrazniej nadziei na rzeczowa odpowiedz.

Coz... odpowiem wiec sam sobie.

Google twierdza co nastepuje:

Na dzis z nowych kart na AGP bez wiekszego trudu
da sie dostac w zasadzie tylko:
- FX 5200 - w cenie od 130,-
- 6200 - w cenie ok. 170,-
   pierwsza generacja PureVideo - praktycznie wsparcie
   dekodowania mpeg-2
- 3450HD - w cenie od 200,-
   z UVD+ - wsparcie dla mpeg-2, H.264/AVC i VC-1,
   czesciowo realizowane na shaderach

Z uzywanych dostac (na "wiodacym portalu aukcyjnym")
mozna takze mocniejsze karty:
- 4650HD (od jakichs 260,-)
  z UDV 2.2 - pelne wsparcie dla mpeg-2, H.264/MPEG-4 AVC i VC-1
- 7600GS (mniej-wiecej od 160,-)
  z tym samym PureVideo1 co w 6200

Chyba tyle w temacie.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-12-21 19:00:16
Autor: Wies³aW
karta grafiki agp
Dnia 21-12-2011 o 18:38 Vituniu napisa³ na pl.comp.pecet:

Wlasnie staralem sie wyjatkowo malo obrazliwy byc,
w plonnej najwyrazniej nadziei na rzeczowa odpowiedz.

[...]

Chyba tyle w temacie.

Cieszyæ nale¿y siê, ¿e na tej grupie tak konkretni u¿ytkownicy
wypowiadaæ siê - ¿yczenie maj± :)

pozdrawiam,

--
Wies³aW