karta i PIN w skrzynce na listy?

Data: 2013-12-16 22:32:24
Autor: RobertS
karta i PIN w skrzynce na listy?
witam

właśnie dostałem kartę (nieaktywną) oraz PIN. W osobnym przesyłkach, ale były w skrzynce na listy razem.

Tak się zastanawiam czy byłoby możliwe, aby ktoś "życzliwy" dokonał aktywacji karty i z niej skorzystał.

RobertS

Data: 2013-12-16 23:48:26
Autor: Kris
karta i PIN w skrzynce na listy?
W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 22:32:24 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
wła¶nie dostałem kartę (nieaktywn±) oraz PIN. W osobnym przesyłkach, ale były w skrzynce na listy razem.
Większo¶ć chyba banków tak robi że wywyła kartę io pin listami zwykłymi.
Tylko wysyłaj± tak z tygodniowym po¶lizgiem aby własnie się nie spotkały karta z pinem w skrzynce. U ciebie albo bank nawalił albo poczta.
Jeden z banków wysyyła kartę Poczta Polska a pin InPostem;)

Data: 2013-12-17 09:16:23
Autor: Jasio
W dniu 2013-12-17 08:48, Kris pisze:
Jeden z banków wysyyła kartę Poczta Polska a pin InPostem;)

to wiele ułatwia, bo można wysłać jednego dnia, a nie z tygodniowym
po¶lizgiem, a efekt i tak będzie zachowany ;)

Data: 2013-12-17 07:45:49
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-16 22:32, RobertS pisze:
[...]

Oczywiście! A cóż stoi na przeszkodzie? Przecież zrobisz dokładnie to samo, co mógłby zrobić ktoś inny. Bierzesz tę kartę, PIN i idziesz do sklepu/bankomatu.
Jedynie nadzieja na "wrodzoną uczciwość" i wiara w kamery przy bankomatach i kasach...

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-17 08:50:09
Autor: Ghost

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości news:52aff31b$0$2164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nieaktywna to se mozesz co najwyzej wsadzic.

Data: 2013-12-16 23:56:29
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 08:50:09 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
Nieaktywna to se mozesz co najwyzej wsadzic.

Ale ma pin i własnie wyprawa do bankomatu jest po to aby ja aktywować

Data: 2013-12-17 22:20:20
Autor: RobertS
[SPAM]karta i PIN w skrzynce na listy?

Nieaktywna to se mozesz co najwyzej wsadzic.

Ale ma pin i własnie wyprawa do bankomatu jest po to aby ja aktywować

dowiedziałem się u Ľródła, otóż w Banku Nordea wysłanie karty i PINu razem to norma...tylko po co dwie koperty?

RobertS

Data: 2013-12-17 08:55:55
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-17 08:50, Ghost pisze:

[...]

KartÄ™ aktywuje siÄ™ pierwszym uĹĽyciem - nieprawdaĹĽ?

(Mówimy o nowych kartach. Ostatnio aktywowałem prepaida z BZWBK blisko rok temu - dokładnie tak. W sklepie. Nie pamiętam skąd miałem PIN. Wznawiane wymagają starego PINu)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-18 23:09:05
Autor: Tomasz Chmielewski
karta i PIN w skrzynce na listy?
On Tue, 17 Dec 2013 08:55:55 +0100
sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

> Nieaktywna to se mozesz co najwyzej wsadzic.

KartÄ™ aktywuje siÄ™ pierwszym uĹĽyciem - nieprawdaĹĽ?

To chyba zalezy w jakim banku.

W niektorych trzeba aktywowac przez internet, i bez tego karta nawet z
pinem za bardzo przydatna nie jest.

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com