karta - jak płace to mi część zwracają

Data: 2009-05-26 19:55:56
Autor: Lukasz W.
karta - jak płace to mi część zwracają

jakiś czas temu otrzymałem reklamę dotyczącą karty kredytowej, płacąc
którą otrzymywałem zwrot pieniędzy - małych bo małych ale zawsze.

Gdzieś to wywaliłem a teraz chciałem skorzystać ale w ogóle nie pamiętam co to za bank. Wiem, że była to Visa i miała markę samochodu na karcie.

Przepatrzyłem strony banków i producentów aut ale nic nie znalazłem. Może ktoś z Was coś kojarzy?

Getin Bank - za transakcji wykonane do konca maja zwracają 1% wiec jeszcze tyko kilka dni

Data: 2009-05-27 09:11:15
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisał w wiadomości news:gvhajf$22r$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

looknij na koszt tej karty