karta - jak płace to mi część zwracają

Data: 2009-05-26 21:01:03
Autor: ls
karta - jak płace to mi część zwracają
Uzytkownik PMG napisal:
Witam,
jakiś czas temu otrzymałem reklamę dotyczącą karty kredytowej, płacąc którą otrzymywałem zwrot pieniędzy - małych bo małych ale zawsze.
Gdzieś to wywaliłem a teraz chciałem skorzystać ale w ogóle nie pamiętam co to za bank. Wiem, że była to Visa i miała markę samochodu na karcie.
Przepatrzyłem strony banków i producentów aut ale nic nie znalazłem. Może ktoś z Was coś kojarzy?
Dzięki

Oprocz wymienionych przez innych, zwrot czesci kaski za zakupy oferuje jeszcze GE Money:
- autokarta - 2.5% zwrotu z zakupów na stacjach benzynowych,
- karta zakupowa - 1.5% zwrotu.
Obie VISA.

--
pozdr.