karta kantor alior USD a transakcja w EUR

Data: 2014-06-02 08:57:41
Autor: as
karta kantor alior USD a transakcja w EUR
Przez przypadek wypłaciłem z bankomatu euro kartą do konta w USD. Wypłaciłem 20
EUR, a zablokowało prawie 29USD.
Czy ktoś się może orientuje jak Kantor Alior rozlicza transakcje walutowe
nie-w-walucie karty? Bo ten przelicznik to jakaś masakra.

Cytat z regulaminu:

9.4. Operacje w innej walucie niż PLN dokonywane przy użyciu Kart ze znakiem MasterCard:
1) wykonane w walucie EUR są przeliczane w Banku na PLN (jeżeli waluta rachunku inna niż EUR) a następnie
na walutę rachunku po kursie kupna/sprzedaży dewiz obowiązującym w Banku w dniu rozliczenia Operacji

karta kantor alior USD a transakcja w EUR