karta kantor alior USD a transakcja w EUR

Data: 2014-06-02 08:23:03
Autor: az.anonim
karta kantor alior USD a transakcja w EUR
Nie wiem jak w przypadku kantoru ale zwykły Alior ma złodziejskie kursy..

Przekonałem się o tym przelewając przez pomyłkę złotówki na EURowe konto w kantorze internetowym.

Ale największy spread w "zwykłym aliorze" masz dla "płatności bezgotówkowych realizowanych kartami klientów indywidualnych", tutaj to już jazda bez trzymanki:

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/kursy_walut/kursy_walut_aktualne/main

czyli ponad 15%!!! A kiedyś ludzie narzekali na mBank i ich 6%...

Wyższa kultura bankowości, nie ma co. Tak to można obiecywać konto za 0zł przez 5 lat. I tak wyślizgają klienta na spreadzie jak pojedzie na zagramaniczne wczasy.

karta kantor alior USD a transakcja w EUR