karta kredytowa Allegro

Data: 2009-09-28 12:52:02
Autor: Curious
karta kredytowa Allegro
Nie orientujecie się jakie będ± losy karty kredytowej Allegro?
12/09 kończy mi się ważno¶ć karty i zastanawiam się co będzie dalej.

Swoj± drog± podj±łem już dwie próby niegłosowego kontaktu z BZWBK (pomoc24@bzwbk.pl oraz formularz kontaktowy), za każdym razem z t± sam± odpowiedzi±:
"W celu uzyskania informacji w sprawie wznowienia karty kredytowej proszę o kontakt z Doradcami Zespołu Obsługi Kart, którzy dyżuruj± przez cał± dobę pod numerem telefonu 061/856 53 26 lub numerem infolinii 0 801 655 555. "

Przecież to jest dla banku najdroższy kanał obsługi... Wygl±da na to, że poza reklamacjami i uwagami dotycz±cymi serwisu www nie można się kontaktować z bankiem mailem lub za pomoc± formularza.

A stronie nie znalazłem informacji co dalej.

Data: 2009-09-28 11:00:21
Autor: xbartx
karta kredytowa Allegro
Dnia Mon, 28 Sep 2009 12:52:02 +0200, Curious napisał(a):

Nie orientujecie się jakie będą losy karty kredytowej Allegro? 12/09
kończy mi się ważność karty i zastanawiam się co będzie dalej.

Było na grupie info z BZWBK, że na razie jest debetówka MC a ma być też kredytówka z nowym payback.
Jednak nowy program jest na tyle słaby, że nie warto sobie głowy zawracać. Przenieś kartę do Aliora albo Polbanku i celuj w 1% cashback - sam sobie będziesz nagrody kupował ;)

Data: 2009-09-28 13:05:12
Autor: Curious
karta kredytowa Allegro

Jednak nowy program jest na tyle słaby, że nie warto sobie głowy
zawracać. Przenieś kartę do Aliora albo Polbanku i celuj w 1% cashback -
sam sobie będziesz nagrody kupował ;)

Czemu wszyscy tak narzekają na ten program? Punkty zbiera się znacznie szybciej (wielu partnerów) to i nagrody muszą być droższe. :)

A o Aliorze myślałem i jeszcze o Polbanku - też jest 1% tylko ograniczenie kwotowe i podoba mi się funkcjonalność debetówki w karcie kredytowej - fajny pomysł.

Data: 2009-09-28 11:20:11
Autor: Wojciech Bancer
karta kredytowa Allegro
On 2009-09-28, Curious <curious@mail.pl> wrote:

[...]

Czemu wszyscy tak narzekaj± na ten program? Punkty zbiera się znacznie szybciej (wielu partnerów) to i nagrody musz± być droższe. :)

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7085493,Patelnia_za_9500_zl__torebka_za_12_500_zl__Cena_lojalnosci.html

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-28 13:39:47
Autor: Curious
karta kredytowa Allegro

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7085493,Patelnia_za_9500_zl__torebka_za_12_500_zl__Cena_lojalnosci.html

Autor mógł się trochę wysilić porównać ten sam (lub bardzo zbliżony) produkt w starym programi BP, w starym programie Payback
Takie zestawienie wyjdzie na niekorzy¶ć nowego programu, ale trzeba pamiętać, że nowe punkty zbiera się: tankuj±c na stacjach BP, robi±c zakupy w Realu, dzwoni±ć w TP/Orange, kupuj±c gazetę w Salonikach Kolportera i u innych partnerów gdzie zakupy maj± już charakter bardziej okazjonalny (ale jednorazowa liczba punktów z transakcji większa).

Dla osób które zbierały punkty tylko u jednego partnera (i nie zamierzaj± tego zmienić) jest to drastyczne pogorszenie warunków.

Miałem punkty w starym programie Payback i zastanawiałem się: robić zakupy czy poczekać. Z 6300 mam 19000 punktów i wyszedłem prawie na to samo - troszkę straciłem.

Data: 2009-09-28 13:59:31
Autor: yo
karta kredytowa Allegro
Curious pisze:

[...]

A ja czekam już k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktów do nowego programu. A punktów do przeniesienia jest ponad 50 000.

Data: 2009-09-28 12:38:28
Autor: xbartx
karta kredytowa Allegro
Dnia Mon, 28 Sep 2009 13:59:31 +0200, yo napisał(a):

A ja czekam juĹĽ k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktĂłw do
nowego programu. A punktĂłw do przeniesienia jest ponad 50 000.

To idziesz chyba na rekord :)
Ja, jak przenosiłem swoje resztki do nowego programu, aby je gdzieś przekazać na zbożny cel i zamknąć konto, to pamiętam coś o czasie nie więcej niż 72h. --

Data: 2009-09-28 14:51:35
Autor: Curious
karta kredytowa Allegro
To idziesz chyba na rekord :)
Ja, jak przenosiłem swoje resztki do nowego programu, aby je gdzieś
przekazać na zbożny cel i zamknąć konto, to pamiętam coś o czasie nie
więcej niż 72h.

To jest czas deklarowany przez Payback, a nie rzeczywisty. :)

A czy ktoś miał przyjemność wysłać do nich zapytanie?

Ja wysłałem dwa (czas odpowiedzi właśnie 72h) i nic... Czekam i czekam.
Zarejestrowałem się w nowym programie bez karty żadnego partnera i nie wiem czy oni mi przyślą kartę czy jak...
Nie znalazłem informacji na ten temat na ich stronie.

Data: 2009-09-28 13:19:36
Autor: xbartx
karta kredytowa Allegro
Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:51:35 +0200, Curious napisał(a):

[...]

Ja i nawet bym się zalogował zobaczyć czy punkty już się przeniosły, ale z tego co widzę to nawet logowanie podciągnęli do iście kretyńskiego poziomu :/

Data: 2009-09-28 15:06:47
Autor: corner
karta kredytowa Allegro

Użytkownik "Curious" <curious@mail.pl> napisał w wiadomości news:h9qbgn$2v46$1news2.ipartners.pl...

A czy ktoś miał przyjemność wysłać do nich zapytanie?

Ja wysłałem bezpośrednio na adres ich BOK (bo formularz ze strony nie działał). Dostałem odpowiedź, że:

"W trosce o wzorowe przeprowadzenie procesu migracyjnego w poczÄ…tkowej
fazie działania programu PAYBACK okres ten może się wydłużyć. Proszę
o cierpliwość w niedługim czasie punkty zostaną przelane na konto
PAYBACK."

Jeśli jeszcze trochę poczekamy, to będzie wzorowo :-P.

Data: 2009-09-28 15:32:05
Autor: Curious
karta kredytowa Allegro
[...]

No proszę, właśnie otrzymałem odpowiedź:

"Pana konto jest kontem wirtualnym i nie otrzyma Pan kart. W celu fizycznego korzystania z kart PAYBACK konieczna jest rejestracja. NaleĹĽy odebrać Pakiet Startowy od jednego z naszych PartnerĂłw oraz odesĹ‚ać formularz na wskazany adres, pozostawić go w punkcie sprzedaĹĽy lub zarejestrować istniejÄ…ce karty na stronie internetowej www.payback.pl.,a nastÄ™pnie  konta poĹ‚Ä…czyć w jedno .."

Data: 2009-09-28 20:02:13
Autor: corner
[OT] karta kredytowa Allegro

Użytkownik "Curious" <curious@mail.pl> napisał w wiadomości news:h9qdsl$30bm$1news2.ipartners.pl...

"Pana konto jest kontem wirtualnym i nie otrzyma Pan kart.

Hmm... A mnie napisali, że do konta przekształconego z PayBACK dostanę kartę w ciągu 21 dni roboczych. Ech.

Data: 2009-09-28 20:22:51
Autor: Curious
[OT] karta kredytowa Allegro
"Pana konto jest kontem wirtualnym i nie otrzyma Pan kart.

Hmm... A mnie napisali, że do konta przekształconego z PayBACK dostanę kartę w ciągu 21 dni roboczych. Ech.

W takim razie grunt to konsekwencja...
Moje też jest przekształcone z Paybacka allegrowskiego.

Data: 2009-09-28 23:25:37
Autor: Mentos
[OT] karta kredytowa Allegro
Użytkownik "corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał w wiadomo¶ci news:h9quam$kak$1nemesis.news.neostrada.pl...
Hmm... A mnie napisali, że do konta przekształconego z PayBACK dostanę kartę w ci±gu 21 dni roboczych. Ech.

Ciekazw co mi odpowiedz± na takie samo pytanie

--
Pozdrawiam:
MENTOS

Data: 2009-09-29 15:59:19
Autor: Mentos
[OT] karta kredytowa Allegro
Użytkownik "Mentos" <mentos@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9r9kg$539$1news.onet.pl...
[...]

Ciekawe co mi odpowiedz± na takie samo pytanie

Drogi Uczestniku,
Użytkownicy, którzy maj± konto w PayBACK (stary program) i dokonaj± przelania tych punktów otrzymaj± tylko numer nowej karty PAYBACK, NIE OTRZYMAJˇ tej karty listownie. Jedyn± możliwo¶ci±, aby posiadali fizycznie kartę, jest zarejestrowanie się u innego Partnera i poł±czenie zarejestrowanych kont.

--
Pozdrawiam:
MENTOS

Data: 2009-09-29 16:02:46
Autor: Curious
[OT] karta kredytowa Allegro

Użytkownik "Mentos" <mentos@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9t3rl$dfi$1news.onet.pl...
[...]

No to zaczyna się wyłaniać z tego jaki¶ obraz. :)

Data: 2009-09-28 14:01:48
Autor: Curious
karta kredytowa Allegro

A ja czekam już k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktów do nowego programu. A punktów do przeniesienia jest ponad 50 000.

Tyle punktów na ich miejscu też bym przenosił bardzo powoli, bardzo ostrożnie. ;-)

Data: 2009-09-28 23:23:46
Autor: Mentos
karta kredytowa Allegro
Użytkownik "yo" <yo@mail.us> napisał w wiadomo¶ci news:h9q8jh$fm$1atlantis.news.neostrada.pl...
Curious pisze:
A ja czekam już k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktów do nowego programu. A punktów do przeniesienia jest ponad 50 000.

SprawdĽ czy w starym programie widać, że się przeniosły.
Mi za pierwszym razem też nie poszło i po kilku dniach sprawdziłem i przeniosłem jeszcze raz tylko podaj±c ze mam już numer karty Payback.
I tym razem zadziałało

--
Pozdrawiam:
MENTOS

Data: 2009-09-29 10:30:29
Autor: corner
karta kredytowa Allegro

Użytkownik "Mentos" <mentos@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9r9h1$4pn$1news.onet.pl...

[...]

Faktycznie co¶ nie tak. Zleciłem przeniesienie jeszcze raz, tym razem na istniej±c± kartę PAYBACK.

Data: 2009-09-28 13:56:23
Autor: corner
karta kredytowa Allegro

Użytkownik "Curious" <curious@mail.pl> napisał w wiadomości news:h9q597$2s0o$1news2.ipartners.pl...

Czemu wszyscy tak narzekają na ten program? Punkty zbiera się znacznie szybciej (wielu partnerów) to i nagrody muszą być droższe. :)

No i jest trochę promocji. Na przykład 500 punktów za dokonanie zakupów w Real na 100 zł, 1000 punktów za zakupy za 200 zł czy 100 za zakupy za 10 zł. Jeśli i u innych partnerów pojawią się takie promocje, będzie nieźle.

Data: 2009-09-28 12:24:10
Autor: xbartx
karta kredytowa Allegro
Dnia Mon, 28 Sep 2009 13:56:23 +0200, corner napisał(a):

Użytkownik "Curious" <curious@mail.pl> napisał w wiadomości

Czemu wszyscy tak narzekajÄ… na ten program? Punkty zbiera siÄ™ znacznie
[...]

nieĹşle.

W takim razie przy takich bonusach, to jedyne sensownego co widzÄ™, to konwersja punktĂłw na mile w M&M:

https://www.payback.pl/pb/id/8946/index.html

Data: 2009-09-28 05:34:29
Autor: Krzysiek
karta kredytowa Allegro
On 28 Wrz, 14:24, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

https://www.payback.pl/pb/id/8946/index.html

Tylko który "przeciętny" użytkownik  wykorzysta te punkty w M&M?
Trzeba sporo ich uzbierać na jaki¶ lot, (najłatwiej się zbiera po
prostu lataj±c..)
a je¶li kto¶ nie ma jednocze¶nie karty Citi albo DC to po 3 latch
punkty się przedawni± i tyle...

Data: 2009-09-28 12:36:43
Autor: xbartx
karta kredytowa Allegro
Dnia Mon, 28 Sep 2009 05:34:29 -0700, Krzysiek napisał(a):

Tylko ktĂłry "przeciÄ™tny" uĹĽytkownik  wykorzysta te punkty w M&M? Trzeba
sporo ich uzbierać na jakiś lot, (najłatwiej się zbiera po prostu
latajÄ…c..)
a jeśli ktoś nie ma jednocześnie karty Citi albo DC to po 3 latch punkty
siÄ™ przedawniÄ… i tyle...

No logiczne chyba jest, że będą korzystać zainteresowani, a takich na grupie nie brakuje o ile mi wiadomo ;)

Data: 2009-09-28 18:57:37
Autor: Filip Lach
karta kredytowa Allegro
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
Dnia Mon, 28 Sep 2009 05:34:29 -0700, Krzysiek napisaĹ&#65533;(a):

> Tylko ktĂłry "przeciÄ&#65533;tny" uĹĽytkownik  wykorzysta te punkty w M&M? Trzeba
> sporo ich uzbieraÄ&#65533; na jakiĹ&#65533; lot, (najĹ&#65533;atwiej siÄ&#65533; zbiera po prostu
> latajÄ&#65533;c..)
> a jeĹ&#65533;li ktoĹ&#65533; nie ma jednoczeĹ&#65533;nie karty Citi albo DC to po 3 latch punkty
> siÄ&#65533; przedawniÄ&#65533; i tyle...

No logiczne chyba jest, ĹĽe bÄ&#65533;dÄ&#65533; korzystaÄ&#65533; zainteresowani, a takich na grupie nie brakuje o ile mi wiadomo ;)

Ja tam jestem zadowolony. Mam i Citi M&M, i DC M&M, a teraz jeszcze za paliwo
i telefon będę miał mile. Ziarnko do ziarnka - i zbiera się na 2-3 bilety
każdego roku ;-)

Data: 2009-09-28 09:59:32
Autor: szczurwa
karta kredytowa Allegro
On 28 Wrz, 14:24, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

W takim razie przy takich bonusach, to jedyne sensownego co widzę, to
konwersja punktów na mile w M&M:

https://www.payback.pl/pb/id/8946/index.html

Dokładnie tak..;-)

Data: 2009-09-30 20:17:46
Autor: Damian Niusy
[OT] karta kredytowa Allegro
[...]

A gdzie jest jakieĹ› info o tych 500 lub 1000 punktach.
Bo znalazłem tylko coś takiego:

100 punktów bonusowych za zakup w Real za min. 10zł
i można to wykorzystać tylko raz.

Data: 2009-09-30 20:27:26
Autor: zlotowinfo
[OT] karta kredytowa Allegro
Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisał w wiadomości news:ha07gg$dcl$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

po co wy wogole siÄ™ tym bawicie???
weĹşcie sobie polbank 1% lub furorÄ™ x%

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-30 21:06:12
Autor: Damian Niusy
[OT] karta kredytowa Allegro

[...]

To raczej będzie informacja dla moich rodziców.
Mama zbiera tam punkty w jakimĹ› programie 10 stÄ…d to pytanie.
Na żadnej KK nie mam zamiaru ich namawiać, punkty sobie zbierają i to im wystarczy :).

Data: 2009-10-01 11:35:33
Autor: gornik
[OT] karta kredytowa Allegro
Osoba zwana "Damian Niusy" <bezznaczenia@interia.pl> napisała:

No i jest trochę promocji. Na przykład 500 punktów za dokonanie zakupów w
Real na 100 zł, 1000 punktów za zakupy za 200 zł czy 100 za zakupy za 10
zł. Je¶li i u innych partnerów pojawi± się takie promocje, będzie nieĽle.

A gdzie jest jakie¶ info o tych 500 lub 1000 punktach.

Obowi±zywało tylko przez kilka dni (chyba do 29.09). Info było na pewno na
stronie Reala i w sklepach (+ ja np. dostałem SMSem od Reala). Na stronie
Paybacku nie widziałem informacji na ten temat.

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jeste¶ ?
mail-to(rot13):     |  - Jam czę¶ci± tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragn±c
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2009-09-28 13:13:50
Autor: gornik
karta kredytowa Allegro
Osoba zwana "Curious" <curious@mail.pl> napisała:

Nie orientujecie się jakie będ± losy karty kredytowej Allegro?
12/09 kończy mi się ważno¶ć karty i zastanawiam się co będzie dalej.

Będzie normalnie wznawiana do momentu pojawiania się nowej karty
kredytowej z Paybackiem.
Znalazłem gdzie¶ t± informację na stronach BZ WBK, ale teraz mi się nie
udało. Niestety ich serwis informacyjny na WWW jest "trochę" kiepski...

Data: 2009-09-28 21:07:19
Autor: Bogdan B.
karta kredytowa Allegro
Curious wrote:
Nie orientujecie się jakie będ± losy karty kredytowej Allegro?
12/09 kończy mi się ważno¶ć karty i zastanawiam się co będzie dalej.
(...)
[...]

Infolinia twierdzi, że kredytowe Allekarty będ± odnawiane z funkcjonalno¶ci±
jak do tej pory.

Data: 2009-09-29 06:57:45
Autor: Zespol_BZWBK
karta kredytowa Allegro

(pomo...@bzwbk.pl oraz formularz kontaktowy), za każdym razem z t± sam±
[...]

Wszystkie informacje odno¶nie migracji Allekarty na MasterCard PAYBACK
można znaleĽć na dedykowanej stronie
http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien-allekarte-na-karte-mastercard-payback.html

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-09-29 16:01:25
Autor: Curious
karta kredytowa Allegro

[...]

Szanowni Państwo,
Mam na my¶li kartę KREDYTOWˇ Allegro, a nie debetow± AlleKartę do konta24, której dotyczy oferta migracji.

Data: 2009-09-30 06:36:02
Autor: Zespol_BZWBK
karta kredytowa Allegro
On 29 Wrz, 16:01, "Curious" <curi...@mail.pl> wrote:
[...]

Na podanej stronie dotycz±cej migracji z AlleKarty na MasterCard
PAYBACK znajduje się również informacja dla posiadaczy kredytowej
karty Allegro:
"Je¶li jeste¶ uczestnikiem dotychczasowego programu lojalno¶ciowego
PayBACK i chcesz dalej zbierać punkty Allekart± kredytow± za płatno¶ci
bezgotówkowe w nowym Programie PAYBACK, zaloguj się w terminie od 16
wrze¶nia do 15 listopada 2009 r. w dotychczasowym programie PayBACK i
przenie¶ swoje punkty do nowego Programu. W nowym Programie Bonusowym
PAYBACK za każde wydane AlleKart± kredytow± 3 zł otrzymasz 1 punkt.

Je¶li nie spełnisz powyższego warunku, nie będziesz mógł zbierać
punktów AlleKart± kredytow± w nowym Programie PAYBACK.

Karta zachowuje swoj± dotychczasow± funkcjonalno¶ć płatnicz±. Nadal
masz możliwo¶ć dokonywania płatno¶ci w sklepach i Internecie oraz
wypłat z bankomatów.

AlleKarty kredytowej nie możesz wymienić na kartę MasterCard PAYBACK."

Data: 2009-10-01 11:39:25
Autor: gornik
karta kredytowa Allegro
Osoba zwana Zespol_BZWBK <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisała:

[...]

Na tej stronie brakuje istotniej informacji, o któr± własnie było tu
pytanie: Czy karta zostanie wznowiona.