karta kredytowa dziwne naliczenia - obciazenia itp

Data: 2011-01-11 18:17:36
Autor: witek
karta kredytowa dziwne naliczenia - obciazenia itp
On 1/11/2011 5:50 PM, bartek wrote:
witam
sprawa wyglada tak:

5/01/10 dostaje wyciag
karta splacona na 0 z rachunku bankowego

3/01/10 jest ksiegowany zwrot okolo 3000zł

jezeli patrzyc na obciazenia i kwote do splaty to sa dziwne kwoty

po zsumowaniu daje dokladnie sume zwroconych dolarow
czy wszystko wg was jest ok ?
dodam ze karta jest zawsze splacana na maksa z rachunku bankowego i tak
tez sie stalo
w styczniu splacilem grudzien okolo 1000zl
skad te roznice?i co z tymi 1000$
bank mowi ze kurs dolca po 3zl

100$= 300zl

o co chodzi ?
w zalaczeniu screen
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b09a2fa4f3879a65.html

jezu co za bałwan

weżcie go odeślijcie do wątku
"problem z bankiem -- - zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv" na p.s.prawo
gdzie mu juz od tygodnia tłumaczę, żeby wreszcie wziął kalkulator do ręki i policzył.

EOT.

Data: 2011-01-12 01:25:05
Autor: XYZ
On 12.01.2011 01:17, witek wrote:
[...]

Uff, sorry. To chyba moja wina. Zaproszenie tylko tak rzuciłem; chciałem polemizować z poglądem, że Polbank jest "jednym z dosc znanych i cenionych bankow na rynku polskim".

karta kredytowa dziwne naliczenia - obciazenia itp