karta kredytowa - gdzie

Data: 2010-01-01 04:15:51
Autor: JB
karta kredytowa - gdzie
Proszę o poradę - temat KK jest dla mnie całkowicie nowy (gdzie ja się
uchowałem ;) ) - widze ze preferowane sa Polbank, Citi, mBank.

Szukam KK z limitem do 20k/30k. Stałe dochody umożliwiające taki
limit, konto w mBanku, Euro, Alior, PkoBP.
Przeznaczenie:
1 - lokata bezbelkowa np. w Euro (wazne brak oplaty za przelew z konta
KK lub niski promil;)
lub
2 - zakupy z Cashback (tutaj najlepiej dwie karty do konta z niskimi
opłatami)
Gdzie polecacie wzięcie takiej KK.

Data: 2010-01-01 04:24:50
Autor: Homzik
karta kredytowa - gdzie
Ogólnie pewnie Polbank z cashbackiem 0.75% albo 1% o ile masz telefon
w Erze, ponadto najlepsze kursy walut.

Niezły powinien być też GE Money Gold z cashbackiem 1%.

Visa Classic z mBanku będzie darmowa przy 120 transakcjach rocznie,
ale cashbacku nie ma.

Całkiem darmowe jest KeepItSimple, ale odbijają sobie mocno na kursach
walut.

Osoby z grupy swego czasu polecały też karty od Deutsche Bank.

Z serii kart o niskich opłatach są jeszcze karta www.money.pl wydawana
przez BZWBK (5 transakcji miesięcznie) oraz karta Meritum Banku (min.
300 zł miesięcznie), karty ING również dość łatwe do zwolnienia z
opłaty.

Alior był fajny, ale w ciągu ostatnich 3 miesięcy mocno się popsuł.
Może inni przypomną sobie jeszcze jakieś inne ciekawe propozycje :)

Data: 2010-01-01 06:20:44
Autor: Jacenty
karta kredytowa - gdzie
On 1 Sty, 13:24, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:

Visa Classic z mBanku będzie darmowa przy 120 transakcjach rocznie,

Nieprawda.
Nie ma już tej promocji.

Data: 2010-01-01 07:55:29
Autor: Homzik
karta kredytowa - gdzie
Nieprawda.
Nie ma już tej promocji.

Nieprawda? http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Karta_bez_oplat.html

Data: 2010-01-01 08:36:30
Autor: Erazmus
karta kredytowa - gdzie
On 1 Sty, 16:55, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:
> Nieprawda.
> Nie ma już tej promocji.

Nieprawda?http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Karta_bez_oplat.html

Visa Classic - 18 000 rocznie żeby zostać zwolnionym z opłaty rocznej,
Visa Gold 30 000 a do tego jest to tylko promocja a nie stała oferta.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-01 09:06:59
Autor: Homzik
karta kredytowa - gdzie
No to przepraszam, nie kilkałem w regulamin promocji, a rzeczywiście
się zmieniło. W takim razie jaki bank oprócz Polbanku ma dobre kursy
walut? Wydaje mi się, że Meritum jest niezły.

Data: 2010-01-01 11:24:50
Autor: JB
karta kredytowa - gdzie
dziękuje wszystkim za opinie - przejrzałem strony z ofertami
banków ...chyba wizyta w niektórych mnie nie ominie

JB

Data: 2010-01-01 14:34:36
Autor: Robert Kois
karta kredytowa - gdzie
Dnia Fri, 1 Jan 2010 04:24:50 -0800 (PST), Homzik napisał(a):

Ogólnie pewnie Polbank z cashbackiem 0.75% albo 1% o ile masz telefon
w Erze, ponadto najlepsze kursy walut.

Przy limicie który chce pytający to dostanie golda z cashbackiem 0,9%.

Data: 2010-01-01 12:27:34
Autor: xbartx
karta kredytowa - gdzie
Dnia Fri, 01 Jan 2010 04:15:51 -0800, JB napisał(a):

[...]

Karty z Getin i do niedawna jeszcze Alior

2 - zakupy z Cashback (tutaj najlepiej dwie karty do konta z niskimi
opłatami)
Gdzie polecacie wzięcie takiej KK.

Alior i Polbank-era

--
xbartx

Data: 2010-01-01 04:40:37
Autor: Homzik
karta kredytowa - gdzie
Tylko w Getin chyba obowiązkowo 4,50 zł miesięcznie przy karcie
Silver, choć jak się często robi przelewy z rachunku karty to wiadomo,
że i tak się opłaca.

Data: 2010-01-01 17:39:20
Autor: Valdi
karta kredytowa - gdzie
"xbartx" news:hhkpnm$ajs$4inews.gazeta.pl

Karty z Getin i do niedawna jeszcze Alior

KK z Getin-Getin, czy Getin-OF? :)

karta kredytowa - gdzie