karta kredytowa opłata rachunków

Data: 2014-04-05 20:44:03
Autor: MarcinF
karta kredytowa opłata rachunków
Jakie są obecnie najwygodniejsze i najtańsze możliwości płacenia
za rachunki przy użyciu karty kredytowej (lub limitu kredytowego
karty)?

Znalazłem taką opcję w Citi https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_karta_kredytowa.do , wygląda na całkowicie
darmową, ale może gdzieś tkwi haczyk?

Może poza Citi są jakieś inne możliwości ?

Data: 2014-04-05 21:02:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
karta kredytowa opłata rachunków

"MarcinF" lhpitl$hgo$1@node2.news.atman.pl

https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_karta_kredytowa.do , wygląda na całkowicie
darmową, ale może gdzieś tkwi haczyk?

Citi dorzuca wisienki do kart.

Data: 2014-04-05 21:24:59
Autor: MK
karta kredytowa opłata rachunków
Hm... dopiero dostales karte czy dopiero zauwazyles? Mysle, ze ta usluga jest juz dostepna z 10 lat ;).

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-04-05 22:32:00
Autor: RobertS
[...]

kk citi płacę rachunki od lat: czynsz, energia, gaz, garaż, internet, telefon - wszystko płacę przelewem z rachunku KK i brak opłat

ww. rachunki definiujesz na infolinii

RobertS

Data: 2014-04-05 14:21:35
Autor: Kris
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 22:32:00 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

kk citi płacę rachunki od lat: czynsz, energia, gaz, garaż, internet, telefon - wszystko płacę przelewem z rachunku KK i brak opłat

A tak z ciekawości?: bo ja w/w rachunki + mnóstwo innych płacę z tradycyjnego konta i tez bez opłat. I niczego na żadnych infoliniach nie definiuje. Gdzie tu wyższość Citi?

Data: 2014-04-05 14:40:06
Autor: Glaukon
karta kredytowa opłata rachunków
A tak z ciekawości?: bo ja w/w rachunki + mnóstwo innych płacę z tradycyjnego konta i tez bez opłat. I niczego na żadnych infoliniach nie definiuje. Gdzie tu wyższość Citi?

pewnie w tym, że jak zdążysz spłacić, to masz darmowy kredyt na koszt tych, którym się wydawało, że zdążą

Data: 2014-04-05 15:03:35
Autor: Kris
W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 23:40:06 UTC+2 użytkownik Glaukon napisał:

pewnie w tym, że jak zdążysz spłacić, to masz darmowy kredyt na koszt tych, >którym się wydawało, że zdążą
I dzięki temu darmowemu "kredytowi" zyskam rocznie równowartośc  butelki piwa.
Ale musze pamiętac żeby po upływie roku zadzwonić i wyżebrać np w City brak opłaty za kartę na kolejny rok czy jak ktoś tu po sąsiedzku pisał ze 120 opłat po 1zł na Allegro zrobic aby opłaty nie pobrali. A jak praypadkierm pobiorą to dzwonić i żebrac z reklamacją(takie przypadki tu były opisywane)
Można i tak  ale ja wolę tradycyjnie.
Pamiętam że nie tak dawno ktoś tu na grupie pisał że rowerem na stacje paliw po gume do zucia jechał zeby karta zapłacić i jakiś limit wyrobić albo taki as był co doładowania gsm robił i kody z nakrętek cocacoli wpisywał a ze gdzies tam za meila 10% gratis do doładowania dawali to zakładał do każdego doładowania inny adres email.
Darmowych obiadków nie ma;)

Data: 2014-04-06 00:11:41
Autor: RobertS
[...]

kartę w Citi mam darmową od lat, nie muszę żadnego obrotu robić, od dawna płacę rachunki KK (mam jedną specjalną tylko do tego celu) i dokładnie wiem ile mnie one łącznie kosztują

jeżeli płacę ok. 2000 zł/m-c to policz jaki zysk wychodzi przy 3% rocznie po kilku latach, nieco więcej niż jedno piwo...

RobertS

Data: 2014-04-06 01:41:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
karta kredytowa opłata rachunków

"RobertS" lhpv2q$f8n$1@sunflower.man.poznan.pl

jeżeli płacę ok. 2000 zł/m-c to policz jaki zysk wychodzi przy 3% rocznie po kilku latach, nieco więcej niż jedno piwo...

3% Tobie daje bank, ale koszt tego pieniądza jest wyższy.
Jeśli ktoś normalnie żyje, czyli zaciąga kredyty, oszczędza
znacznie więcej.

Data: 2014-04-05 14:41:07
Autor: az.anonim
karta kredytowa opłata rachunków
Dowolną kartą możesz płacić via sprytny bill. Prowizja koło 1zł od transakcji.

Wyrabiałem w ten sposób kilka razy wymagany limit.

Data: 2014-04-06 00:02:46
Autor: RobertS
karta kredytowa opłata rachunków

A tak z ciekawości?: bo ja w/w rachunki + mnóstwo innych płacę z tradycyjnego konta i tez bez opłat. I niczego na żadnych infoliniach nie definiuje. Gdzie tu wyższość Citi?

TY wydajesz swoją kasę, a ja kasę banku. Mam 54 dni GP i w tym czasie dostaję odsetki od pieniędzy, które już wydałem nic za to nie płacąc bankowi.

RobertS

Data: 2014-04-06 01:48:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
karta kredytowa opłata rachunków

"RobertS" lhpui2$fg5$2@sunflower.man.poznan.pl

[...]

Jest nieco inaczej. Na karcie masz limit, którego korzystasz bez
liczenia tego, ile masz przelać z jakiegoś oszczędnego na rozrzutne
a kartę spłacasz raz w miesiącu. Z Optimy możesz lać wielokrotnie,
ale z wielu innych oszczędnych tak nie możesz. Gdyby nie KK Citi,
być może trzeba by było trzymać na rozrzutnym znacznie więcej, niż
potrzeba na zapłacenie rachunków.

Jak z zakupami w sklepie -- gotówki musisz mieć sporo bez względu
na to, czy akurat dziś coś kupisz, czy nie. :)

IMO płacenie rachunków za pomocą KK Citi jest wygodne,
ale czy warto kogokolwiek do tego przekonywać?

Data: 2014-04-07 22:34:27
Autor: MarcinF
karta kredytowa opłata rachunków
W dniu 2014-04-05 20:44, MarcinF pisze:

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, ale nadal ciekawi mnie czy
oferta Citi jest jedyna na rynku ?

Data: 2014-04-07 14:52:05
Autor: mietek

jest, na dodatek ciągle daje 2 stówki i darmowe utrzymanie. Ostatnio pojawiła się też opcja na zgarnięcie dodatkowych 50 zł - sporo ludzi pisało w komentarzach choć nie do końca wiadomo za co.. http://livesmarter.pl/citi-handlowy-karta-kredytowa-premia-200-zl/

Data: 2014-04-07 23:04:45
Autor: RobertS
karta kredytowa opłata rachunków

Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, ale nadal ciekawi mnie czy
oferta Citi jest jedyna na rynku ?

prawdopodobnie tak, w innych bankach przelewy są płatne więc się nie opłaca

RobertS

karta kredytowa opłata rachunków