karta kredytowa rezerwowa - tania, gdy malo sie placi

Data: 2009-10-24 00:43:13
Autor: eg
karta kredytowa rezerwowa - tania, gdy malo sie placi
Potrzebuje jeszcze jednej, okreslmy to rezerwowej karty kredytowej (przydalby sie dwie, jedna to alior, ale juz zdarzalo mi sie, ze nie dzialal). Poniewaz nie planuje nia placic na co dzien, szukam karty, ktora mozna w miare latwo dostac i rownoczesnie, by oplaty byly niskie, jesli sie jej nie uzywa, badz malo uzywa. W gre wchodzi tez zwolnienie z oplat za uzywanie, ale nie za sume transakcji, tylko za ilosc, np. 3 transakcje pp 15 zl w miesiacu juz zwalniaja. Co mozecie polecic?

Data: 2009-10-24 00:54:04
Autor: krzysztofsf
eg pisze:
 gre wchodzi tez zwolnienie z oplat za uzywanie, ale nie za sume transakcji, tylko za ilosc, np. 3 transakcje pp 15 zl w miesiacu juz zwalniaja. Co mozecie polecic?

Polbank

Data: 2009-10-24 09:00:46
Autor: Piotr D.
karta kredytowa rezerwowa - tania, gdy malo sie placi
eg wrote:

Co mozecie polecic?

Może KeepItSimple z openfajansa, ciekawa była też karta Money.pl, ale nie wiem czy ją jeszcze wydają.

pozdrawiam

Data: 2009-10-24 07:24:14
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 24 Oct 2009 09:00:46 +0200, Piotr D. napisał(a):

ciekawa była też karta Money.pl, ale
nie wiem czy ją jeszcze wydają.

Wydają.
Pierwszy rok gratis, później 5 transakcji w miesiącu zwalnia od odpłaty (miesięcznej).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-10-24 10:12:24
Autor: witrak()
On 2009-10-24 09:24, Olgierd wrote:
[...]

To jednak Polbank lepszy: 36 transakcji w roku (bez podziału na miesiące, więc nie trzeba uważać) zwalnia od opłaty rocznej, miesięcznej nie ma. Poza tym Polbank-Era 1% cashback.

witrak()

Data: 2009-10-24 17:23:01
Autor: eg
[...]

jakos nie mam zaufania do polbanku, slychac tu na grupie sporo narzekan

a i oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym chca od razu na 100 tys. niezaleznie od limitu karty

patrzac na bzwbk znalazlem jeszcze ich karte newsweek - 50 transakcji rocznie zwalnia

swoja droga czy ta gratisowa prenumerata pozniej staje sie obowiazkowa platna prenumerata czy mozna zrezygnowac? i wlasnie, czy to jest tak, ze prenumerata domyslnie sie przedluza czy domyslnie sie nie przedluza i mozna ja zamowic?

Data: 2009-10-24 08:48:02
Autor: krzysztofsf
On 24 Paź, 17:23, "eg" <ege...@wp.pl> wrote:
> [...]

swoja droga czy ta gratisowa prenumerata pozniej staje sie obowiazkowa
platna prenumerata czy mozna zrezygnowac? i wlasnie, czy to jest tak, ze
pydrenumerata domyslnie sie przedluza czy domyslnie sie nie przedluza i mozna
ja zamowic?

karta juz niewydawana.

Data: 2009-10-24 19:31:44
Autor: Wemif
eg <egetin@wp.pl> wrote:

swoja droga czy ta gratisowa prenumerata pozniej staje sie obowiazkowa platna prenumerata czy mozna zrezygnowac? i wlasnie, czy to jest tak, ze

Nie jest obowiązkowa. Jeśli dobrze pamiętam, po pół roku sama przestaje przychodzić.
a.

karta kredytowa rezerwowa - tania, gdy malo sie placi