karta kredytowa rezerwowa - tania, gdy malo sie placi

Data: 2009-10-24 09:00:46
Autor: Piotr D.
karta kredytowa rezerwowa - tania, gdy malo sie placi
eg wrote:

Co mozecie polecic?

Może KeepItSimple z openfajansa, ciekawa była też karta Money.pl, ale nie wiem czy ją jeszcze wydają.

pozdrawiam

Data: 2009-10-24 07:24:14
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 24 Oct 2009 09:00:46 +0200, Piotr D. napisał(a):

ciekawa była też karta Money.pl, ale
nie wiem czy ją jeszcze wydają.

Wydają.
Pierwszy rok gratis, później 5 transakcji w miesiącu zwalnia od odpłaty (miesięcznej).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-10-24 10:12:24
Autor: witrak()
On 2009-10-24 09:24, Olgierd wrote:
[...]

To jednak Polbank lepszy: 36 transakcji w roku (bez podziału na miesiące, więc nie trzeba uważać) zwalnia od opłaty rocznej, miesięcznej nie ma. Poza tym Polbank-Era 1% cashback.

witrak()

Data: 2009-10-24 17:23:01
Autor: eg
[...]

jakos nie mam zaufania do polbanku, slychac tu na grupie sporo narzekan

a i oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym chca od razu na 100 tys. niezaleznie od limitu karty

patrzac na bzwbk znalazlem jeszcze ich karte newsweek - 50 transakcji rocznie zwalnia

swoja droga czy ta gratisowa prenumerata pozniej staje sie obowiazkowa platna prenumerata czy mozna zrezygnowac? i wlasnie, czy to jest tak, ze prenumerata domyslnie sie przedluza czy domyslnie sie nie przedluza i mozna ja zamowic?

Data: 2009-10-24 08:48:02
Autor: krzysztofsf
On 24 Paź, 17:23, "eg" <ege...@wp.pl> wrote:
> [...]

swoja droga czy ta gratisowa prenumerata pozniej staje sie obowiazkowa
platna prenumerata czy mozna zrezygnowac? i wlasnie, czy to jest tak, ze
pydrenumerata domyslnie sie przedluza czy domyslnie sie nie przedluza i mozna
ja zamowic?

karta juz niewydawana.

Data: 2009-10-24 19:31:44
Autor: Wemif
eg <egetin@wp.pl> wrote:

swoja droga czy ta gratisowa prenumerata pozniej staje sie obowiazkowa platna prenumerata czy mozna zrezygnowac? i wlasnie, czy to jest tak, ze

Nie jest obowiązkowa. Jeśli dobrze pamiętam, po pół roku sama przestaje przychodzić.
a.

karta kredytowa rezerwowa - tania, gdy malo sie placi