karta kredytowa z open finanse keep it simple

Data: 2010-09-16 16:15:09
Autor: mk
karta kredytowa z open finanse keep it simple
Hej
Dostalem oferte z open finanse wziecia karty kredytowe keep it simple. Czy macie jakies doswiadczenia z ta karta? Jakies zle strony, ukryte myki?Jeszcze jedno mam pytanie jak jest rozliczna karta. Czy jesli zalozmy mam okres rozliczeniowy od 1-31 kazdego miesiaca i mam dlug na karcie 500 zl to jak splace wszystko czyli 500 powiedzmy 22 to nie mam naliczonych zadnych odsetek? A co jesli miedzy 22 a 31 zrobie jakies zakupy, musze to splacic przed 31 czy to juz idzie na nastepny okres?

Wielki dzieki pozdrawiam

Data: 2010-09-16 23:38:39
Autor: JanKo
karta kredytowa z open finanse keep it simple
Agent mk nadaje:
ukryte myki?

Myki są. Największe to te że trzeba czytać taryfę opłat i prowizji, i
regulamin. Umowę jak przyniosą do podpisania też.
Jeśli okresu dostajesz piątego a zakupy zrobiłeś trzeciego to spłacić je
musisz przed KOLEJNYM piątym, czyli masz 32 dni czasu (około bo są różne
miesiące a poza tym w bankowości świętujemy zarówno szabat jak i dla
pewności niedziele więc czasem trzeba spłacić w poprzedzający dzień
powszedni). Jeśli zakupy zrobiłeś szóstego to spłacić je musisz przed
KOLEJNYM piątym więc masz 59 dni czasu (mniej więcej, jak już wiesz).

Data: 2010-09-16 23:49:30
Autor: lukasm
karta kredytowa z open finanse keep it simple
On 16 Wrz, 23:38, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent mk nadaje:

> [...]

powszedni). Jeśli zakupy zrobiłeś szóstego to spłacić je musisz przed
KOLEJNYM piątym więc masz 59 dni czasu (mniej więcej, jak już wiesz).

Janko, a jakież to "myki"? Zwłaszcza w toip?

Data: 2010-09-17 11:10:33
Autor: BI
On 16 Wrz, 22:15, mk <hove...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Użytkuję tę kartę ponad pół roku i nie mam żadnych zastrzeżeń.
Całkowicie darmowa, jeśli korzysta się z płatności w kraju i spłaca
zadłużenie w całości przed zakończeniem okresu rozliczeniowego. Nawet
jeśli się z niej aktywnie nie korzysta, może służyć  jako rezerwa na
pokrycie nieoczekiwanych wydatków przy chwilowym braku gotówki w
portfelu. OF proponuje wysokość miesięcznego limitu zadłużenia, w tym
osobny dla płatności i osobny dla wypłat z bankomatów, których
proporcje można zmieniać poprzez net. Oczywiście, jeśli ma być darmowa
to pobieranie gotówki z bankomatów jest niewskazane. Termin spłaty
można sobie wybrać z kilku proponowanych w miesiącu. Powiadomienia o
kwocie do spłaty otrzymywać można różnymi kanałami. Proponuję zapoznać
się ze szczegółami na ich stronie, np. http://openonline.pl/kis/opis/..
W podanym wyżej przykładzie, wcześniejsza spłata zadłużenia i ponowne
zakupy w tym samym okresie rozliczeniowym powodują konieczność
ponownej spłaty na koniec bieżącego okresu.
Pozdrawiam
Fabian

Data: 2010-09-17 17:12:21
Autor: mk
BI wrote:
[...]

Ale co znaczy 'ponowna splata na koniec biezacego okresu'.Jesli splace 5 dnie przed koncem okresu calosc i na 3 dni przed koncem zrobie zakupy to mam jeszcze raz to zalacic np 5 minut przed 12?Nie za bardzo to rozumie.
Myslalem ze jak splace calosc a pozniej zrobie jakies zakupy to ta naleznosc przechodzi na nastepny okres

Data: 2010-09-18 07:47:56
Autor: Tomasz Opalski
mk <hover27@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Moja żona ma tą kartę.
Do standardowego użytku - transakcje bezgotówkowe + spłata całej kwoty zadłużenia w grace period -  to zwykła KK. Może z tą różnicą na plus, że nie trzeba się ścigać z króliczkiem i wyrabiać jakichś limitów za zwolnienie z opłaty, bo karta jest za 0 PLN. Ponieważ to ja rekomendowałem żonie wzięcie  tej KK i ja w związku z tym ją spłacam :^) to, to co jako "użytkownika" mnie wkurza to:
-Konieczność autoryzacji transakcji z PIN mimo braku chip
-Mało czytelny format wyciągów
-Brak możliwości wygenerowania kopii wyciągu w serwisie openonline.
Mój generalny brak akceptacji dla różowości tej karty pomijam, bo zamówisz sobie inny kolor. Natomiast zasłyszana ciekawostka jest taka, że podobno panie kasjerki zawracają uwagę że to taka fajna dziewczyńska karta :^) Spłaty działają jak w innych KK. Masz okres rozliczeniowy, jak w przykładzie 1&#8217;ego do 31 zamykany wyciągiem i potem masz 20 dni na spłatę salda wykazanego na wyciągu. Jak do 20&#8217;tego spłacisz całą kwotę, nie  płacisz żadnych odsetek.  Transakcje od kolejnego 1&#8217;ego do 31&#8217;ego znajdą się już na kolejnym wyciągu i spłacisz je w terminie płatności kolejnego wyciągu. Jedyny myk jest taki że masz jeden limit kredytowy i tu nie ma znaczenie  w którym okresie rozliczeniowym jest transakcja, zamkniętym czy bieżącym, bo każda transakcja pomniejsza  limit. Ale to też jest standardowa reguła dla KK. Miłego dnia
  Tomek

Data: 2010-09-18 15:14:16
Autor: witrak()
Tomasz Opalski wrote:
[...]

Nie zdarzyło mi się jeszcze ani raz. To chyba raczej zależy od
ustawień terminala.

[...]

Różowy tak się płci żeńskiej kojarzy :-)

witrak()

Data: 2010-09-18 19:38:20
Autor: Kamil Jońca
"witrak()" <witrak@hotmail.com> writes:

Tomasz Opalski wrote:
[...]

A to ciekawe. Jak często i gdzie jej używałeś? Bo ode mnie _zawsze_ KIS
chciał PIN. (Poza bodaj jednym przypadkiem gdzie w terminalu nie było
pinpada)
KJ

Samsung Wave to badziewie ...

Data: 2010-09-18 16:27:31
Autor: Krzysztof Halasa
"Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> writes:

-Konieczność autoryzacji transakcji z PIN mimo braku chip

Takich kart w ogole nie powinno sie uzywac, ze wzgledu na brak scalaka
bank (= klient) odpowiada za wszelkie fraudy z obecnoscia (np. kopii)
karty. W sądzie trudno bedzie udowodnic ze nie jest sie wielbladem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-18 21:32:42
Autor: Pirx
karta kredytowa z open finanse keep it simple
"Krzysztof Halasa" news:m3mxrfm8j0.fsfintrepid.localdomain

Takich kart w ogole nie powinno sie uzywac, ze wzgledu na brak scalaka
bank (= klient) odpowiada za wszelkie fraudy z obecnoscia (np. kopii)
karty. W sądzie trudno bedzie udowodnic ze nie jest sie wielbladem.

a istnieje jakiś problem, komplikacje (np. koszty itp.) z wymianą KIS'a bez chipa na plastiki jakie obecnie wydają, z chipem?

Data: 2010-09-18 22:08:42
Autor: Tomasz Opalski
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> napisał(a):
Takich kart w ogole nie powinno sie uzywac, ze wzgledu na brak scalaka
bank (= klient) odpowiada za wszelkie fraudy z obecnoscia (np. kopii)
karty. W sądzie trudno bedzie udowodnic ze nie jest sie wielbladem.

Tyle że scalak w żaden sposób Cię nie zabezpiecza przed skimmingiem, bo obecnie karty z chipem to hybrydy. Czy  karta ma chipa czy nie, nie i tak pasek może zostać skopiowany.

Data: 2010-09-19 09:45:45
Autor: Krzysztof Halasa
karta kredytowa z open finanse keep it simple
"Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> writes:

Tyle Ĺźe scalak w Ĺźaden sposĂłb Cię nie zabezpiecza przed skimmingiem, bo obecnie karty z chipem to hybrydy. Czy  karta ma chipa czy nie, nie i tak pasek moĹźe zostać skopiowany.

Jasne, skopiowany moze byc takze numer karty i data waznosci. Tyle ze
fraudy taka skopiowana karta (transakcje inne niz z wykorzystaniem
procesora) sa ryzykiem sprzedawcy, nie banku (= klienta).
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-20 06:29:01
Autor: Jason Bourne
karta kredytowa z open finanse keep it simple
Dzisiaj przy okazji kontaktu konsultanta z infolinii w sprawie
przedłużania lokat dowiedziałem się, że mają obecnie promocję dla
karty Keep it simple.

Oprocentowanie wynosić ma od teraz 9,90%.

Ja tą kartę trzymałem gdzieś głęboko w szafie na ewentualną czarną
godzinę, ale teraz odłożę tam drugą kredytówkę z Aliora a zacznę
korzystać z Openowej Keep It Simple.

Na stronie widziałem, że nowe karty od jakiegoś czasu wydają w
MasterCardzie i to z pay passem.

Ta Openowa karta stała się teraz naprawdę ciekawa. Mnie w każdym razie
kupili tą obniżką oprocentowania :)

Data: 2010-09-20 14:50:39
Autor:
Jason Bourne <muszynski.drtm@gmail.com> napisał(a):
Dzisiaj przy okazji kontaktu konsultanta z infolinii w sprawie
przed=B3u=BFania lokat dowiedzia=B3em si=EA, =BFe maj=B1 obecnie promocj=EA=
 dla
karty Keep it simple.

Oprocentowanie wynosi=E6 ma od teraz 9,90%.

Ciekawe, ciekawe - choć mnie osobiście interesowałoby podniesienie
oprocentowania lokat. Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
Jakieś szczegóły tej promocji?

--

karta kredytowa z open finanse keep it simple