karta która bedzie w sam raz

Data: 2016-06-27 05:59:43
Autor: Em Gie
karta która bedzie w sam raz
czesc i czolem

która karta nie spowolni mi systemu?, pozwoli obsłużyć 1680x1050 oraz ogladac materialy w full HD .
Grać nie będę.

Jak najmniejszym kosztem ma dać wszystko co potrzebne.

AMD Athlon X4 845 Carrizo
GA-F2A68HM-S1
4GB RAM

ati RADEON hd 5450
http://allegro.pl/karta-graficzna-ati-hd5450-512mb-dms-59-fv-gw-36-i5665280548.html

AMD HD6450 RADEON
http://allegro.pl/amd-hd6450-512mb-pciex16-dvi-dp-fv-i6041221392.html

lub prawie to samo  SAPPHIRE RADEON HD6450 1GB
http://allegro.pl/sapphire-radeon-hd6450-1gb-ddr3-hdmi-gwarancja-i6298155386.html

NVidia GeForce 405
http://allegro.pl/nvidia-geforce-405-lepsza-od-gt210-8600gt-7300gt-i6116307154.html

SAPPHIRE GEFORCE 315 512MB DDR3
http://allegro.pl/sapphire-geforce-315-512mb-ddr3-i6298155263.html

PALIT GeForce 210 1024MB DDR3 HDMI
http://allegro.pl/palit-geforce-210-1024mb-ddr3-hdmi-i6293954411.html#thumb/2

bede wdzieczny za kazda sugestie, nawet nie zwiazana z tymi kartami...

pozdrawiam

Data: 2016-06-27 18:48:55
Autor: ggs
karta która bedzie w sam raz

"Em Gie" <mirekgutowski@gmail.com> wrote in message news:b9bf4ead-b94f-4559-b471-885fc5ab60b6googlegroups.com...
czesc i czolem

<[.....]

Bez gier  ? No to każda z tych podanych....

Data: 2016-06-27 10:01:40
Autor: Em Gie
karta która bedzie w sam raz

Bez gier  ? No to każda z tych podanych....

bardzo dwuznaczna sugestia

Data: 2016-06-27 20:11:01
Autor: RadoslawF
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-27 o 19:01, Em Gie pisze:

Bez gier  ? No to każda z tych podanych....

bardzo dwuznaczna sugestia

Jak inaczej odpowiedzieć człowiekowi który mając monitor 1680x1050
chce wyświetlić obraz w 1920x1080 ?

Pozdrawiam

Data: 2016-06-27 20:31:24
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nkrq7k$muu$1@node2.news.atman.pl...
Jak inaczej odpowiedzieć człowiekowi który mając monitor 1680x1050
chce wyświetlić obraz w 1920x1080 ?

Chodzi mu o to, aby na monitorze z rozdzielczością 1680x1050 odtwarzacz film w rozdzielczości 1920x1080.
Odtwarzać != wyświetlać.

Data: 2016-06-28 14:08:12
Autor: RadoslawF
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-27 o 20:31, qwerty pisze:

[...]

Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-28 07:22:35
Autor: sczygiel
karta która bedzie w sam raz
W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 14:08:11 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]

Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

Odtworzyć się da, nie da się wyświetlić w tej rozdzielczosci.
Tu chodzi o to co robią np. projektory dlp.
Mają matryckę np. 800x600 ale pozwalają wyświetlić obraz 1024x760 lub wyższy.
I on sie wyświetli ale oczywiście pewna część pikseli się na obrazie zgubi.

Ale wyświetlić się da i prawie cały tor wizyjny (materiał-dekoder-karta graficzna-hdmi-część projektora) będzie pracować na tym sygnale z wyższą rozdzielczością.

Pewnie niektóre LCD też tak potrafią...

Data: 2016-06-28 20:48:45
Autor: RadoslawF
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-28 o 16:22, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Czyli w podanej rozdzielczości nie da się odtworzyć ani wyświetlić,
da się w mniejszej.

Tu chodzi o to co robią np. projektory dlp.
Mają matryckę np. 800x600 ale pozwalają wyświetlić obraz 1024x760 lub wyższy.
I on sie wyświetli ale oczywiście pewna część pikseli się na obrazie zgubi.

I te projektory jak sam zauważyłeś wyświetlają obraz w swojej
rozdzielczości a generują go z wyższej.

Ale wyświetlić się da i prawie cały tor wizyjny (materiał-dekoder-karta graficzna-hdmi-część projektora) będzie pracować na tym sygnale z wyższą rozdzielczością.

W rozdzielczości wyższej niż potrafi wyświetlacz nie da się.
Da się mu podać sygnał w wyższej rozdzielczości ale nie spowoduje
to wyświetlania obrazu w podanej rozdzielczości.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-28 12:00:01
Autor: sczygiel
karta która bedzie w sam raz
W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 20:48:46 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]

Da się mu podać sygnał w wyższej rozdzielczości ale nie spowoduje
to wyświetlania obrazu w podanej rozdzielczości.

Strasznie komplikujeta temat. Rozumiem że grupa nieruchawa ale bez sensu nabijac posty tylko po to aby był ruch :)

Film który wątkotwórca ma i jest w formacie fullHD bez problemu sie wyświetli w monitorze o mniejszej rozdzielczości.
Oczywiste jest że będzie to rozdzielczośc mniejsza niż FHD ale film bedzie wyświetlany.

Po co więc temat komplikować?

Data: 2016-06-30 19:47:43
Autor: RadoslawF
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-28 o 21:00, sczygiel@gmail.com pisze:

[...]

Żeby ktoś niezorientowany kto wpadnie na ten wątek nie przeczytał
że na monitorze da się uzyskać wyższą rozdzielczość niż fabryka
ustaliła.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-28 11:22:20
Autor: Em Gie
karta która bedzie w sam raz

Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

ale monitor może ulec zmianie

rozumiem ze mówimy o rzeczach banalnych i tanich, ale tak czasami jest

Data: 2016-06-28 20:45:00
Autor: RadoslawF
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-28 o 20:22, Em Gie pisze:

Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

ale monitor może ulec zmianie

rozumiem ze mówimy o rzeczach banalnych i tanich, ale tak czasami jest

To jak już zmienisz to zobaczysz że film pójdzie na każdej z
proponowanych kart.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-28 17:45:39
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nktpba$9iv$1@node1.news.atman.pl...
Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

Nie mów mojemu laptopowi, bo przestanie odtwarzać filmy full hd.

Data: 2016-06-28 11:20:09
Autor: Em Gie
karta która bedzie w sam raz

Jak inaczej odpowiedzieć człowiekowi który mając monitor 1680x1050
chce wyświetlić obraz w 1920x1080 ?

Pozdrawiam

no tak, ale może w przyszłości będzie wymiana monitora na inny, wiec 1920 byłoby wskazane

teraz rzeczywiście jest 1680

sarkazm, ktory Cie niszczy jest dla mnnie budujacy

Data: 2016-06-27 20:33:57
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "Em Gie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b9bf4ead-b94f-4559-b471-885fc5ab60b6@googlegroups.com...
Jak najmniejszym kosztem ma dać wszystko co potrzebne.

Chodzi Ci o akcelerację GPU, czy nie?

Data: 2016-06-28 09:47:35
Autor: robot
karta która bedzie w sam raz
Ja bym brał NVidia GeForce 405, ale tylko dlatego, że ma pasywne chłodzenie.
Dzięki temu komputer będzie cichszy.

Uwaga: cichszy ale i cieplejszy!
Taka karta ładnie podnosi temperaturę w obudowie komputera.
Standardowo niczym to nie grozi, ale jeżeli mamy do czynienia
z komputerem który ma mało sprawny układ chłodzenia,
może dojść do przegrzewania się.

Sprawa druga.
"Czy karta pozwoli wyświetlać filmy Full HD".

Pewnie że pozwoli.
Ale czy przyśpieszy?
Musisz poczytać na temat akceleracji wyświetlania video przez GPU.
To szeroki temat.

Data: 2016-06-28 18:40:59
Autor: Poldek
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-27 o 14:59, Em Gie pisze:
czesc i czolem

która karta nie spowolni mi systemu?, pozwoli obsłużyć 1680x1050 oraz ogladac materialy w full HD .
Grać nie będę.

Ja się skusiłem na Gigabyte GT210 SL 1 GB DDR3 (czyli z pasywnym chłodzeniem - silent) i daje radę, a brak szumu wentylatorka jest dla mnie wielką zaletą.

Data: 2016-06-28 20:31:05
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nku9as$qt6$1@node1.news.atman.pl...
Ja się skusiłem na Gigabyte GT210 SL 1 GB DDR3 (czyli z pasywnym chłodzeniem - silent) i daje radę, a brak szumu wentylatorka jest dla mnie wielką zaletą.

Co z tego, że pasywny, skoro na cpu czy w zasilaczu może być odkurzacz.

Data: 2016-06-29 11:38:00
Autor: robot
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-28 o 20:31, qwerty pisze:
[...]

Dwa odkurzacze są głośniejsze niż jeden odkurzacz.

Jeżeli coś jeszcze jest niejasne, to proszę pytać.

Data: 2016-07-03 10:45:48
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nl04u0$mo2$1@node1.news.atman.pl...
Dwa odkurzacze są głośniejsze niż jeden odkurzacz.

Jeżeli jeden odkurzacz ma 35dB, a drugi ma tylko 18dB to jeżeli uruchomimy oba, to jaką głośność uzyskamy?

Data: 2016-07-04 13:48:29
Autor: robot
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-07-03 o 10:45, qwerty pisze:
[...]

Za mało parametrów wejściowych.
Nie da się policzyć.

Data: 2016-07-04 18:14:11
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nldied$2aa$1@node2.news.atman.pl...
Za mało parametrów wejściowych.
Nie da się policzyć.

Po prostu nie umiesz policzyć.
35dB + 18dB = 35,1dB (w przybliżeniu).

Data: 2016-07-05 10:05:10
Autor: robot
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-07-04 o 18:14, qwerty pisze:
[...]

Weź mnie nie rozśmieszaj.
Zobacz chociaż te podstawy:
http://www.if.pw.edu.pl/~anadam/WykLadyFO/FoWWW_17.html

Data: 2016-07-05 19:54:40
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Data: 2016-06-29 05:17:36
Autor: Em Gie
karta która bedzie w sam raz

dzięki wszystkim za pomoc

w prezencie rozszerzenie do Chrome, Opery, nie wiem czy do Firefoxa

funkcjonalność, która blokuje łączenie sie przeglądarki ( z poziomu kodu) z przeroznymi licznikami, statystykami, facebookami i innymi dziadostwami, przez co zyskujemy zauważalnie na ladowaniu się stron..

https://chrome.google.com/webstore/detail/disconnect/jeoacafpbcihiomhlakheieifhpjdfeo?utm_source=chrome-app-launcher-info-dialog

karta która bedzie w sam raz