karta która bedzie w sam raz

Data: 2016-06-28 18:40:59
Autor: Poldek
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-27 o 14:59, Em Gie pisze:
czesc i czolem

która karta nie spowolni mi systemu?, pozwoli obsłużyć 1680x1050 oraz ogladac materialy w full HD .
Grać nie będę.

Ja się skusiłem na Gigabyte GT210 SL 1 GB DDR3 (czyli z pasywnym chłodzeniem - silent) i daje radę, a brak szumu wentylatorka jest dla mnie wielką zaletą.

Data: 2016-06-28 20:31:05
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nku9as$qt6$1@node1.news.atman.pl...
Ja się skusiłem na Gigabyte GT210 SL 1 GB DDR3 (czyli z pasywnym chłodzeniem - silent) i daje radę, a brak szumu wentylatorka jest dla mnie wielką zaletą.

Co z tego, że pasywny, skoro na cpu czy w zasilaczu może być odkurzacz.

Data: 2016-06-29 11:38:00
Autor: robot
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-06-28 o 20:31, qwerty pisze:
[...]

Dwa odkurzacze są głośniejsze niż jeden odkurzacz.

Jeżeli coś jeszcze jest niejasne, to proszę pytać.

Data: 2016-07-03 10:45:48
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nl04u0$mo2$1@node1.news.atman.pl...
Dwa odkurzacze są głośniejsze niż jeden odkurzacz.

Jeżeli jeden odkurzacz ma 35dB, a drugi ma tylko 18dB to jeżeli uruchomimy oba, to jaką głośność uzyskamy?

Data: 2016-07-04 13:48:29
Autor: robot
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-07-03 o 10:45, qwerty pisze:
[...]

Za mało parametrów wejściowych.
Nie da się policzyć.

Data: 2016-07-04 18:14:11
Autor: qwerty
karta która bedzie w sam raz
Użytkownik "robot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nldied$2aa$1@node2.news.atman.pl...
Za mało parametrów wejściowych.
Nie da się policzyć.

Po prostu nie umiesz policzyć.
35dB + 18dB = 35,1dB (w przybliżeniu).

Data: 2016-07-05 10:05:10
Autor: robot
karta która bedzie w sam raz
W dniu 2016-07-04 o 18:14, qwerty pisze:
[...]

Weź mnie nie rozśmieszaj.
Zobacz chociaż te podstawy:
http://www.if.pw.edu.pl/~anadam/WykLadyFO/FoWWW_17.html

Data: 2016-07-05 19:54:40