karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

Data: 2012-01-25 16:36:17
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

 Witam,
Szukałem szybkiej karty do HTC Desire, aby powiększyć sobie pamięć
wewnętrzn± celem instalacji większej ilo¶ci aplikacji, karta z noki class 4 , 8BG pokazuje na testach class 1-2
Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.

Jak± inn± kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybko¶ci± CLASS 10 jak± niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?

a może jak±s inn± konkretn± firme polecacie kart mikroSD, które faktycznie będ± szybkie.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-01-25 16:17:49
Autor: DooMiniK
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
On 25/01/2012 15:36, AT wrote:
  Witam,
Szuka�em szybkiej karty do HTC Desire, aby powi�kszy� sobie pami��
wewn�trzn� celem instalacji wi�kszej ilo�ci aplikacji, karta z noki class 4
, 8BG pokazuje na testach class 1-2
Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.

Jak� inn� kart� polecacie, co faktycznie b�dzie dzia�ac z szybko�ci� CLASS
10 jak� niby podaje producent, a mo�e to winna samego telefonu?

a mo�e jak�s inn� konkretn� firme polecacie kart mikroSD, kt�re faktycznie
b�d� szybkie.

Z ciekawości - w jakim celu potrzebujesz taką szybkość?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-01-26 10:11:28
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
> Z ciekawo¶ci - w jakim celu potrzebujesz tak± szybko¶ć?

HTC Desire ma mało pamięci, i zapychaj±c ja zmula,
zainstalowałem ROM MIUI z t± kart± obecnie mam 1GB na aplikację
działa na tej karcie znacznie lepiej, niż na calss 2 ale chciałem mieć klass 10.

Szybkosc karty jest ważna wykorzystuj±c j± jako wirtualn± pamięć
pozdrawiam

Data: 2012-01-26 17:01:05
Autor: atm
On 2012-01-26 10:11, AT wrote:
> [...]

10.

Szybkosc karty jest ważna wykorzystuj±c j± jako wirtualn± pamięć

Czy moglbys napisac jak sprawuje sie to rozwiazanie z pamiecia wirtualna w praktyce? Swego czasu mialem Desire i w zasadzie jedyna bolaczka byl dla mnie wlasnie brak pamieci na aplikacje.
Czy po podlaczeniu telefonu do komputera w trybie udostapnienia pamieci nie pojawiaja sie zadne kwiatki?

Data: 2012-01-26 19:57:16
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 26 Jan 2012 17:01:05 +0100, atm napisał(a):

Czy moglbys napisac jak sprawuje sie to rozwiazanie z pamiecia wirtualna w praktyce? Swego czasu mialem Desire i w zasadzie jedyna bolaczka byl dla mnie wlasnie brak pamieci na aplikacje.

Dobrze.

Czy po podlaczeniu telefonu do komputera w trybie udostapnienia pamieci nie pojawiaja sie zadne kwiatki?

Nie, udostępniana jest jedynie partycja FAT.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2012-01-27 10:25:06
Autor: AT
[...]

Miałem juz kupować HTC Sensation,

Po zainstalowaniu tej pamięci, nie mam zamiaru bo działa z ROMem MIUI
rewelacyjnie, nic nie zmula, nagrywanie rozmów działa bez sygnalu powiadamiaj±cego rozmówce w obie strony
Rom ma w stanradzie filtrowanie numerów i sporo ciekawych opcji, nic nie muszę doinstalowywać.
Poza kilkoma niezbędnymi programami min do podgl±du kamer i obsługi alarmu nic nie muszę doinstalowywać
chociaż teraz mam 1GB aż na aplikację.

Nie widze narazie potrzebny zmiany na co¶ lepszego bo ten działa naprawde szybko,
ale zanim do tego rom-u dotarłem trochę sie na meczyłem
szkoda mi było wywalac 1k więcej na sensation a prawie byłem zmuszony.

Data: 2012-01-25 19:05:24
Autor: ToMasz
W dniu 25.01.2012 16:36, AT pisze:
  Witam,
Szukałem szybkiej karty do HTC Desire, aby powiększyć sobie pamięć
wewnętrzną celem instalacji większej ilości aplikacji, karta z noki class 4
, 8BG pokazuje na testach class 1-2
Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.

Jaką inną kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybkością CLASS
10 jakÄ… niby podaje producent, a moĹĽe to winna samego telefonu?

a moĹĽe jakÄ…s innÄ… konkretnÄ… firme polecacie kart mikroSD, ktĂłre faktycznie
będą szybkie.
miałem ten sam problem, platinium które miało byc class 4 napewno a w porywach 6 - było ok 2. teraz toshiba class 4 wyciąga 2.8. Filmy się nagrywają bez problemów, pliki transferuje przez wifi - więc dałem sobie spokój. Polecam to rozwiązanie, bo trudno jest udowodnić że karta nie spełnia klasy, a chyba wiekszość nie spełnia

ToMasz

Data: 2012-01-26 10:12:13
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
> Jak to pomierzyłe¶?

S± programy do tego róznymi sprawdzałem
np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

Data: 2012-01-26 10:28:41
Autor: Chris
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
AT nabazgrał(a):

Jak to pomierzyłe¶?
S± programy do tego róznymi sprawdzałem
np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:

http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-reading-speed-fix-59568/

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-01-26 10:48:55
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:

http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-reading-speed-fix-59568/

wczoraj przez przypadek zainstalowalem ten program, widze ze jest 128KB Cache i na 2048 można zmienić
nie ruszałem jeszcze tego ale sprawdzę, dzięki

Data: 2012-01-26 10:56:19
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:

http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-reading-speed-fix-59568/

Zmieniłem na
2048KB cache
wynik
4MB
9MB

dla 4096 cache
wynik:
4MB
10MB

Juz jest lepiej ale dalej do class 10 brakuje :)

Data: 2012-01-26 20:01:12
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 26 Jan 2012 10:56:19 +0100, AT napisał(a):

> [...]

4MB
10MB

Juz jest lepiej ale dalej do class 10 brakuje :)

Ale uwzględniasz, że część przepustowości jest kradziona dla SD-EXT?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2012-01-27 10:33:46
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

Ale uwzględniasz, że czę¶ć przepustowo¶ci jest kradziona dla SD-EXT?

Tego nie brałem pod uwagę, ale po cięzkich bojach w końcu udało się ten telefon
doprowadzić do takiego staniu jak chciałem, taki fajny telefon a tak mało ramu dali mu

Zgrabny, wysoka rozdzielczosc ekrany i szybki z niechęci± chciałem nabyć HTC sensation ze względu na wielosc.
bez tej dodatkowej pamieci ten telefon po zainstalowaniu kilku aplikacji wysiadał

pozdrawiam

Data: 2012-01-26 11:07:05
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

  SD Tools pokazuje 5.1MB / 18.6MB

pozdrawiam

Data: 2012-01-26 11:17:42
Autor: Chris
[...]

No to już w normie ... probelemy leż± po stronie tel a nie po stronie karty.

Data: 2012-01-26 00:16:21
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 25 Jan 2012 16:36:17 +0100, AT napisał(a):

 Witam,
Szukałem szybkiej karty do HTC Desire, aby powiększyć sobie pamięć
wewnętrzną celem instalacji większej ilości aplikacji, karta z noki class 4 , 8BG pokazuje na testach class 1-2
Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.

Jaką inną kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybkością CLASS 10 jaką niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?

Akurat Kingston którego masz się nadaje do tego celu zupełnie dobrze.