karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

Data: 2012-01-25 19:05:24
Autor: ToMasz
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
W dniu 25.01.2012 16:36, AT pisze:
  Witam,
Szukałem szybkiej karty do HTC Desire, aby powiększyć sobie pamięć
wewnętrzną celem instalacji większej ilości aplikacji, karta z noki class 4
, 8BG pokazuje na testach class 1-2
Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.

Jaką inną kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybkością CLASS
10 jaką niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?

a może jakąs inną konkretną firme polecacie kart mikroSD, które faktycznie
będą szybkie.
miałem ten sam problem, platinium które miało byc class 4 napewno a w porywach 6 - było ok 2. teraz toshiba class 4 wyciąga 2.8. Filmy się nagrywają bez problemów, pliki transferuje przez wifi - więc dałem sobie spokój. Polecam to rozwiązanie, bo trudno jest udowodnić że karta nie spełnia klasy, a chyba wiekszość nie spełnia

ToMasz

karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC