karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

Data: 2012-01-25 19:10:30
Autor: Marcin N
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
W dniu 2012-01-25 16:36, AT pisze:
  Witam,
Szukałem szybkiej karty do HTC Desire, aby powiększyć sobie pamięć
wewnętrzną celem instalacji większej ilości aplikacji, karta z noki class 4
, 8BG pokazuje na testach class 1-2
Zakupiona karta Kingstona 8GB Class 10, pokazuje w testach wynik CLASS 4.

Jaką inną kartę polecacie, co faktycznie będzie działac z szybkością CLASS
10 jaką niby podaje producent, a może to winna samego telefonu?

Jak to pomierzyłeś?

Data: 2012-01-26 10:12:13
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
> Jak to pomierzyłeś?

Są programy do tego róznymi sprawdzałem
np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

Data: 2012-01-26 10:28:41
Autor: Chris
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
AT nabazgrał(a):

Jak to pomierzyłeś?
Są programy do tego róznymi sprawdzałem
np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:

http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-reading-speed-fix-59568/

Data: 2012-01-26 10:48:55
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:

http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-reading-speed-fix-59568/

wczoraj przez przypadek zainstalowalem ten program, widze ze jest 128KB Cache i na 2048 można zmienić
nie ruszałem jeszcze tego ale sprawdzę, dzięki

Data: 2012-01-26 10:56:19
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

Zanim zaczenisz szukać nowej karty poczytaj:

http://forum.android.com.pl/f136/skrypt-sd-card-reading-speed-fix-59568/

Zmieniłem na
2048KB cache
wynik
4MB
9MB

dla 4096 cache
wynik:
4MB
10MB

Juz jest lepiej ale dalej do class 10 brakuje :)

Data: 2012-01-26 20:01:12
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 26 Jan 2012 10:56:19 +0100, AT napisał(a):

> [...]

4MB
10MB

Juz jest lepiej ale dalej do class 10 brakuje :)

Ale uwzględniasz, że część przepustowości jest kradziona dla SD-EXT?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2012-01-27 10:33:46
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

Ale uwzględniasz, że część przepustowości jest kradziona dla SD-EXT?

Tego nie brałem pod uwagę, ale po cięzkich bojach w końcu udało się ten telefon
doprowadzić do takiego staniu jak chciałem, taki fajny telefon a tak mało ramu dali mu

Zgrabny, wysoka rozdzielczosc ekrany i szybki z niechęcią chciałem nabyć HTC sensation ze względu na wielosc.
bez tej dodatkowej pamieci ten telefon po zainstalowaniu kilku aplikacji wysiadał

pozdrawiam

Data: 2012-01-26 11:07:05
Autor: AT
karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC

np  SD Card Speed test poszukaj a znajdziesz.

  SD Tools pokazuje 5.1MB / 18.6MB

pozdrawiam

Data: 2012-01-26 11:17:42
Autor: Chris
[...]

No to już w normie ... probelemy leżą po stronie tel a nie po stronie karty.

karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC