karta motorowerowa w podstawówce

Data: 2011-03-15 18:57:39
Autor: erg
karta motorowerowa w podstawówce

Użytkownik "radeq98" <radeq98@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:210c6f8459d2be33e08e289c2e783fb9$1grupy.scigacz.pl...
Mam 13 lat i chodzę do 6 klasy szkoły podstawowej. Niedawno zdałem na kartę motorowerową. Nie zdawałem w szkole. Dowiedziałem się, że kartę może wydać tylko dyrektor gimnazjum. Czy nie da się wcześniej zdobyć uprawnień?

Pewnie ze sie da, ale musisz byc starszy i miec zrobione badania na posiew.

erg

Data: 2011-03-15 19:06:32
Autor: Robert T.

Użytkownik "erg" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:4d7fa894$0$2490$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I jak dobrze pamietam to badanie EEG :)

--
Pozdr. Robert. T.
ZR-7 00'

Data: 2011-03-15 18:29:37
Autor: radeq98
karta motorowerowa w podstawówce
Robert T.napisal

[...]

a jak zrobię badania to kto mi ją wyda i jak starszy muszę być?

Data: 2011-03-15 20:46:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-03-15 19:29, Użytkownik radeq98 napisał:

[...]

Musisz poczekać aż ci EEG wyrośnie żeby było co badać.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2011-03-15 23:19:18
Autor: erg