karta pojazdu

Data: 2010-06-28 22:38:28
Autor: zz
karta pojazdu
chcia³em przerejestrowaæ auto ale okaza³o siê ¿e nie mam karty pojazdu,
w³a¶ciciel mówi ¿e nie wydano, w dr jest wpisany numer, auto z 2009, jutro
zadzwoniê do dealera ale mo¿e kto¶ wie jak w takim razie zarejestrowano auto

Data: 2010-06-28 20:50:53
Autor: masti
karta pojazdu
Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 22:38:28 +0200, osobnik zwany zz wystukał:

chciałem przerejestrować auto ale okazało się że nie mam karty pojazdu,
właściciel mówi że nie wydano, w dr jest wpisany numer, auto z 2009,
jutro zadzwonię do dealera ale może ktoś wie jak w takim razie
zarejestrowano auto

skoro jest w DR numer to znaczy, że wydano.
Niech nie ściemnia tylko albo daje kartę albo zwraca kasę.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-29 13:30:28
Autor: J.F.
karta pojazdu
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w
[...]

A co bedzie zwracal kase, przeciez nie po to przedal auto z zastawem bankowym, zeby teraz zwracac :-)

J.

karta pojazdu