karta pojazdu

Data: 2013-08-26 12:51:17
Autor: misiek
karta pojazdu

Użytkownik "p47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w wiadomości news:521b28e6$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Rozglądam sie za 1-szym samochodem dla syna i w związku z tym interesuje się samochodami używanymi. Nie mam w tym doświadczenia, bo "od zawsze" kupowałem nowe.
Ostatnio oferowano mi samochód , nawet ciekawy, z adnotacją w dowodzie rejestracyjnym "wydano BEZ karty pojazdu".

a ja znam przypadek, gdzie w dowodzie jest napisane ze "karty pojazdu nie wydano" a karta jest w dokumentach auta  i ma sie dobrze. ;)

karta pojazdu