karta prepaid na rower

Data: 2010-07-20 23:31:40
Autor: Dżejm
karta prepaid na rower
Całe wieki nie miałem już telefonu prepaid
Może ktoś się orientuje w temacie, jaki operator ma karty prepaid, które są aktywne najdłuzej?

Chodzi o to, ze jak kupimy zdrapkę powiedzmy za 20 zł to aby jeśli tego nie wygadamy było aktywne jak najdłużej.
Cena połączeń nieistotna, bo to ma być taki "telefon w razie czego" na rower
 [...]

Ja mam jakiegoś bardzo starego era tak taka, to 50zł przedłuża o 3 miesiące, przedłużenia się sumują, plus 1 miesiąc na odbieranie połączeń.

pozdro
Jacek

karta prepaid na rower