karta radiowa i stary PC

Data: 2011-04-12 12:38:01
Autor: identifikator: 20040501
karta radiowa i stary PC
o co chodzi z tą nie kompatybilnością nowych kart wlan ze starymi PC?

zauważyłem taki problem, że jak się na chwilę rozłączy, a później połączy spowrotem, to nie działa internet, wogóle nie działa ping do AP... co to może być?
walnięta sieciówka?

Data: 2011-04-12 11:50:14
Autor: G Nowak
karta radiowa i stary PC
[...]

Jesli to chinszczyzna zaczalbym od sieciowki, te badziewne gubia zasieg po oddaleniu sie o 2m od access pointa. Polecam przejsciowke pci-minipci, sprwdzona karte wifi do laptopa mozna kupic za 20zl.

--
Pozdr

karta radiowa i stary PC