karta roku - wyglad

Data: 2009-08-25 23:22:54
Autor: eg
karta roku - wyglad

jaka karta najbardziej sie wam podoba - musze przyznac, ze alior rzucil mnie na kolana za tego kociaka: http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=102,Nowe-wizerunki-kart-debetowych (mysle, ze to bedzie ulubiona karta kobiet, choc nie tylko ;))

Data: 2009-08-25 23:51:58
Autor: games
karta roku - wyglad
eg pisze:
[...]

A ja mysle ze jestes cwelem i powinienes zaczac jesc obiadki na kibelku palancie.

Data: 2009-08-26 03:43:38
Autor: vicctorr
karta roku - wyglad
Dnia Tue, 25 Aug 2009 23:51:58 +0200, games napisał(a):

A ja mysle ze jestes cwelem i powinienes zaczac jesc obiadki na kibelku palancie.

Oooo... A ja mysle, ze -sadzac po jezyku- wlasnie wiezienie na Rakowieckiej
podlaczyli do Internetu... I jeszcze wiezniowie w dodatku moga z niego
korzystac! Ech... Gdzie te czasu gdzie do tiurmy bylo wejsc latwo ale
nawizac kontakt ze swiatem zewnetrznym bylo niemozliwoscia...

Data: 2009-08-26 08:35:59
Autor: games
karta roku - wyglad
vicctorr@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Zygam juz tym Aliorem i pedalami ktorzy sie nim podniecaja.  Pewnie trzepia sie do logo tego marketu po nocach.

Data: 2009-08-26 00:08:45
Autor: BK
karta roku - wyglad
On 26 Sie, 08:35, games <ga...@games.home.pl> wrote:
vicct...@poczta.onet.pl pisze:

> [...]

Zygam juz tym Aliorem i pedalami ktorzy sie nim podniecaja.  Pewnie
trzepia sie do logo tego marketu po nocach.

To po jakiego wala czytasz grupe o bankach?

Data: 2009-08-26 08:57:03
Autor: Valdi.Pavlack
karta roku - wyglad
<vicctorr@poczta.onet.pl> news:ckyge66som65.w26i7ov50j7l.dlg40tude.net

Oooo... A ja mysle, ze -sadzac po jezyku- wlasnie wiezienie na
Rakowieckiej
podlaczyli do Internetu...

Bardziej bym stawiał na jakiś przemycony modemik do mobilnego neta i HP mini
;)

I jeszcze wiezniowie w dodatku moga z niego
korzystac! Ech... Gdzie te czasu gdzie do tiurmy bylo wejsc latwo ale
nawizac kontakt ze swiatem zewnetrznym bylo niemozliwoscia...

Wszystko się zmienia. Klawisze przekupni a i przestępcy nowoczesności są
spragnieni.

Data: 2009-08-26 15:28:32
Autor: wspolna-flaszka.pl
karta roku - wyglad

Użytkownik "eg" <egetin@wp.pl> napisał w wiadomości news:h71knc$nkl$1news.wp.pl...

[...]

ladniejsza jest mastarcard elektronic biznesowa.

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Data: 2009-08-26 16:12:07
Autor: kredytywkarpaczu1
karta roku - wyglad

> [...]

> (mysle, ze to bedzie ulubiona karta kobiet, choc nie tylko ;))

ladniejsza jest mastarcard elektronic biznesowa.

gdy zakładałem konto w aliorze wcisnięto mi brzydką debetówkę ale bez
opłaty za wydanie. Na podanym linku jest informacja że wydanie tej karty
z kotkiem kosztuje 10zł. Czy dobrze rozumiem że 10zł płacą TYLKO fani kotków i łódek, a użytkownicy zwykłej debetówki otrzymują ją gratis?

Data: 2009-08-26 16:53:02
Autor: Gr
karta roku - wyglad
kredytywkarpaczu1@op.pl pisze:
[...]

Karty z wizerunkiem oraz z technologią paypass są wypukłe, można nimi normalnie płacić w necie (w przeciwieństwie do płaskiej Maestro). Dlatego IMO warto dać JEDNORAZOWO 10zł za tą funkcjonalność. Z tego co się orientuje to tylko Alior obecnie (na pewno był pierwszy) oferuje karty debetowe Mastercard.

Data: 2009-08-31 12:13:22
Autor: xbartx
karta roku - wyglad
Dnia Wed, 26 Aug 2009 16:53:02 +0200, Gr napisał(a):

Z tego co
się orientuje to tylko Alior obecnie (na pewno był pierwszy) oferuje
karty debetowe Mastercard.

Kiedyś citi dawało do konta citione direct MC debetowego i to całkowicie za darmo. Teraz po ostatnim liftingu chyba już go brak w ofercie.

Data: 2009-08-31 22:20:15
Autor: MK
karta roku - wyglad
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h7gep2$ph2$12inews.gazeta.pl...

Kiedyś citi dawało do konta citione direct MC debetowego i to całkowicie
za darmo. Teraz po ostatnim liftingu chyba juĹź go brak w ofercie.

Citione chyba ciagle jest, a ME tez i to z opcja PayPass lub nie... jak tam sobie klient zazyczy ;).

MK

Data: 2009-08-27 12:49:35
Autor: wspolna-flaszka.pl
karta roku - wyglad

> [...]

ladniejsza jest mastarcard elektronic biznesowa.

gdy zakładałem konto w aliorze wcisnięto mi brzydką debetówkę ale bez

ale mowisz o koncie osobistym? Bo w firmowym jest podobna ale barwy (w całości) ciemny fiolet (nie biel) przez co z logiem mastercard całkiem
ładnie wyglada.

Na podanym linku jest informacja że wydanie tej karty
z kotkiem kosztuje 10zł. Czy dobrze rozumiem że 10zł płacą TYLKO fani
kotków i łódek, a użytkownicy zwykłej debetówki otrzymują ją gratis?

chyba tak :)