karta telewizji kablowej bezposrednio w telewizorze

Data: 2015-06-29 11:47:16
Autor: yabba
karta telewizji kablowej bezposrednio w telewizorze
Użytkownik "korex" <efheugberug@wp.pl> napisał w wiadomości news:5591012e$0$2199$65785112news.neostrada.pl...
Niektóre nowoczesne telewizory mają wbudowany czytnik do modułu cyfrowej telewizji kablowej (nie wiem jak to się nazywa, jestem laikiem)

Chodzi Ci o złaczze Common Interface, CI, CI+.
Jest to gniazdo, w które wkłada się moduł deszyfrujący, a w moduł wkłada się kartę abonencką z uprawnieniami.

czy jest on kompatybilny ze wszystkimi cyfrowymi kablówkami?

Czasem tak, czasem nie. :) Trzeba sprawdzić w praktyce. Jest lista sprawdzonych TV na stronie UPC.
Mój Panasonic teoretycznie nie jest kompatybilny z UPC, ale działa od 2 miesięcy.

Mam w związku z tym kilka pytań:
1) Jeśli ta karta z modułem tkwi bezpośrednio w tv, jakim kablem dostarczam sygnał z gniazdka kablówki, zwykłym antenowym?

Tak, TV podłączony jest normalnym antenowym kablem.

2) Co z przewodnikiem po programach i dodatkowymi informacjami, w jaki sposób je wyświetlić, skoro nie ma dekodera i dodatkowe pilota, czy tv posiada też te funkcje?

TV wyświetli przewodnik tak samo jak w przypadku odbioru naziemnej telewizji cyfrowej. Nie działają usługi dedykowane do kablówki: wypożyczalnia filmów, przekierowywanie TV na tablet, Horizon w UPC.

3) Przełączanie kanałów trwa szybciej niż przy używaniu dekodera, czy zawsze jest lekkie opóźnienie?

Zawsze jest lekkie opóźnienie. Odbiornik cyfrowy potrzebuje odebrać kilkanaście klatek obrazu, zanim będzie mógł z nich złożyć obraz do wyświetlenia.
Nie wiem jakie opóźnienie mają dekodery z kablówek.

--
Pozdrawiam,

yabba

karta telewizji kablowej bezposrednio w telewizorze