karta telewizji kablowej bezposrednio w telewizorze

Data: 2015-06-29 17:02:06
Autor: Cavallino
karta telewizji kablowej bezposrednio w telewizorze

Użytkownik "korex" <efheugberug@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5591012e$0$2199$65785112@news.neostrada.pl...
Niektóre nowoczesne telewizory mają wbudowany czytnik do modułu cyfrowej telewizji kablowej (nie wiem jak to się nazywa, jestem laikiem)
czy jest on kompatybilny ze wszystkimi cyfrowymi kablówkami?

Nie.
Kablówki np. nadają w DVB-C, a mój tv ma tylko dvb-t.

Mam w związku z tym kilka pytań:
1) Jeśli ta karta z modułem tkwi bezpośrednio w tv, jakim kablem dostarczam sygnał z gniazdka kablówki, zwykłym antenowym?

Tak.

2) Co z przewodnikiem po programach i dodatkowymi informacjami, w jaki sposób je wyświetlić, skoro nie ma dekodera i dodatkowe pilota, czy tv posiada też te funkcje?

Tak.

3) Przełączanie kanałów trwa szybciej niż przy używaniu dekodera, czy zawsze jest lekkie opóźnienie?

Należy się liczyć z opóźnieniem, ale w dekoderach też.
Zależy głównie od procesora/pamięci w tv i dekoderze.

Data: 2015-06-29 21:14:32
Autor: 666
karta telewizji kablowej bezposrednio w telewizorze
Jak patrzyłem w sklepie (szukając TV z DVB-S), to większość odbiorników ma obecnie wbudowane TVB-C.

-- -- -
mmrml1$ekr$1@node2.news.atman.pl

karta telewizji kablowej bezposrednio w telewizorze