[przyjmę] - karta tv.

Data: 2010-06-13 13:03:04
Autor: marmarq
[przyjmę] - karta tv.
Ma ktoś z Was nieużywaną kartę tv, byle sprawna była (żeby tylko chodziła pod xp na starym blaszaku sprzed 5 lat)?
Niestety nie stać mnie nawet na symboliczne odstępne, a tym bardziej na kupno tv lub karty do kompa.
Karta potrzebna do oglądania MŚ w RPA. Potem mogę oddać, lub przekazać dalej :)
Podjadę oczywiście w miejsce i porę dogodną darczyńcy.

tia

revelator1@o2.pl

Data: 2010-06-13 13:04:56
Autor: marmarq
[przyjmę] - karta tv.

sorry nie na tą grupę :( nie umiem cancelować

Data: 2010-06-14 13:49:55
Autor: ..Aldi..Romek..
[przyjmę] - karta tv.
sorry nie na tą grupę :( nie umiem cancelować

biedaczysko.. HINT: "anuluj wiadomość" lub "cancel post"

[przyjmę] - karta tv.