karta visa clasic - mbank

Data: 2014-12-16 21:58:07
Autor: Titus Atomicus
karta visa clasic - mbank
Witam,
Czy transakcje karta kredytowa Visa Clasic sa jakos domyslnie ubezpieczone (przez mBank albo Vise)- czy mozna otrzymac zwrot za niewykorzystane/nieotrzymane swiadczenie (towar, usluga).
--
TA

Data: 2014-12-16 22:40:29
Autor: Krystek
karta visa clasic - mbank
W dniu 2014-12-16 21:58, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Czy transakcje karta kredytowa Visa Clasic sa jakos domyslnie
ubezpieczone (przez mBank albo Vise)- czy mozna otrzymac zwrot za
niewykorzystane/nieotrzymane swiadczenie (towar, usluga).

Domyślnie to wątpię. Nie po to BREmBank oferuje płatne ubezpieczenie karty od różnych zdarzeń z nią związanych...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-12-16 22:45:15
Autor: osa
karta visa clasic - mbank
[...]

Jeśli nieotrzymanie usługi/towaru wynika z winy sprzedawcy to możesz spróbować uruchomić procedurę chargeback.

Data: 2014-12-17 20:33:03
Autor: Titus Atomicus
karta visa clasic - mbank
In article <m6q933$rp9$1@dont-email.me>, osa <woytek18@poczta.fm> wrote:

> [...]

Jeśli nieotrzymanie usługi/towaru wynika z winy sprzedawcy to możesz spróbować uruchomić procedurę chargeback.

No wlasnie o to mi chodzilo. Bylem w placowce mBanku i o tym nie wspomnieli.
Gdzie jest opisana ta procedura?
--
TA

Data: 2014-12-17 21:49:33
Autor: Titus Atomicus
karta visa clasic - mbank
In article <Titus_Atomicus-C7B847.20330317122014@node1.news.atman.pl>,

No wlasnie o to mi chodzilo. Bylem w placowce mBanku i o tym nie wspomnieli.
Gdzie jest opisana ta procedura?

A juz widze.
http://tiny.pl/qb4pp
Pojde jutro do mBanku i zobacze czy ten przypadek sie lapie.
Swoja droga - znajde tego niedouczonego pracownika i jego zapytam.
--
TA

Data: 2014-12-17 22:36:16
Autor: xbartx
karta visa clasic - mbank
W dniu 17.12.2014 o 21:49, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

A juz widze.
http://tiny.pl/qb4pp
Pojde jutro do mBanku i zobacze czy ten przypadek sie lapie.

Według mnie łapie się jak najbardziej. Zapłaciłeś za rzecz/usługę kartą i nie zostało to zrealizowane, więc cofasz swoją autoryzację dla tej transakcji i niech teraz sprzedający/usługodawca udowodni że było inaczej.

Swoja droga - znajde tego niedouczonego pracownika i jego zapytam.

No niestety ale to już jest u nas chyba standard, że rzadko kiedy można trafić w banku na osobę, która jest naprawdę dobrze zorientowana w temacie i potrafi pomóc w pełnym zakresie, bo drążenia później na p.b.b. ;)

Xenocide

karta visa clasic - mbank