karta wielowalutowa

Data: 2019-04-02 16:10:04
Autor: J.F.
karta wielowalutowa
Slysze reklame - nasza karta wielowalutowa ma nawet 26 walut.
No powariowali.

O co tu chodzi ... wziely by te banki i ograniczyly prowizje, to by mi sie nie chcialo kombinowac.
A przeciez organizacja przelicza, to czemu jakas prowizje ?

Organizacja wcale nie przelicza, i jeszcze prowizje od banku pobiera ?

Marketing taki - madrzy niech kombinuja, reszta niech placi ?

Policzyli sobie, ze nie mniej na tych kantorach i kontach zarobia, niz na prowizjach ?

J.

Data: 2019-04-02 22:07:35
Autor: Marcin
karta wielowalutowa
Witam

W dniu 2019-04-02 o 16:10, J.F. pisze:

> Marketing taki - madrzy niech kombinuja, reszta niech placi ?
>
> Policzyli sobie, ze nie mniej na tych kantorach i kontach zarobia, niz
> na prowizjach ?

Moja teoria jest inna. Raczej kantory, revoulty itp. powoduja, ze banki widza odplyw prowizji po stronie detalu wiec musza jakos przeciwdzialac. Z drugiej strony maja tez karty korporacyjne ktorych uzytkownicy sobie jakimis kantorami glowy nie beda zawracac. A nie mozna za bardzo zrobic by zwykly Kowalski placil mniej prowizji niz korporacja majaca pierdyliard kart dla pracownikow.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-04-02 22:37:48
Autor: J.F.
karta wielowalutowa
Dnia Tue, 2 Apr 2019 22:07:35 +0200, Marcin napisał(a):
> [...]

Moja teoria jest inna. Raczej kantory, revoulty itp. powoduja, ze banki widza odplyw prowizji po stronie detalu wiec musza jakos przeciwdzialac.

No tak, ale sami sobie winni, bo wprowadzili tak wysokie prowizje.

A teraz z tych prowizji rezygnuja ... to czemu jakies multum walut,
zamiast po prostu zrezygnowac z prowizji ?
A raczej zmniejszyc, przy 1% pewnie nie chcialoby mi sie kombinowac,
2% pewnie tez bym zniosl.

Licza na oplaty stale ? Karta czeso bezplatna.
Licza na gapiostwo i choc czesc wysokich prowizji ?

Czy wiedza, ze spora czesc klientow sie nie zainteresuje i da sie
strzyc ?

[...]

Korporacje moga to inaczej rozwiazac.

J.

Data: 2019-04-10 23:04:54
Autor: Marcin
karta wielowalutowa
W dniu 2019-04-02 o 22:37, J.F. pisze:

Czy wiedza, ze spora czesc klientow sie nie zainteresuje i da sie
strzyc ?

Byc moze tak. Podobno sa nawet tacy ktorzy placa za KK Citi (osobista).

Korporacje moga to inaczej rozwiazac.

Jak sie widzi ile korpo placi za przerozne uslugi to mozna sie zdziwic.
Niestety nie tak prosto zostac dostawca uslug dla korpo...

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-04-03 22:10:15
Autor: Krzysztof Halasa
karta wielowalutowa
Marcin <nomail@nospam.com> writes:

A nie
mozna za bardzo zrobic by zwykly Kowalski placil mniej prowizji niz
korporacja majaca pierdyliard kart dla pracownikow.

Jasne że można i jasne że banki to robią. Są gdzieś KK z 1% prowizji dla
Kowalskiego? Bo dla korpo, to są.
I tak, mam na myśli prowizję od krajowych transakcji bezgotówkowych.
O walutach (bankomaty pominę) to lepiej nie pisać.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2019-04-10 23:01:22
Autor: Marcin
karta wielowalutowa
Witam

W dniu 2019-04-03 o 22:10, Krzysztof Halasa pisze:

Jasne że można i jasne że banki to robią. Są gdzieś KK z 1% prowizji dla
Kowalskiego? Bo dla korpo, to są.

To znaczy, ze te korpo z ktorymi mialem do czynienia jeszcze nie takie zle bo sobie takich KK nie daly wcisnac.

I tak, mam na myśli prowizję od krajowych transakcji bezgotówkowych.
O walutach (bankomaty pominę) to lepiej nie pisać.

Potwierdzam, prowizje korpo placa od takich transakcji dosc duze.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2019-04-03 01:45:43
Autor: Dawid Rutkowski
karta wielowalutowa
Który to ma aż 26 walut?
Lepsi od IKA, ci mają tylko 23 (i to z PLN).
Ciekawe, co jeszcze można zaoferować, IKA ma już takie ciekawostki jak baht, dolar hongkoński, peso czy rand...

karta wielowalutowa