karta wielowalutowa

Data: 2020-10-08 19:09:50
Autor: Kamil Jońca
karta wielowalutowa
Robert_DF <robert.x.df@gmail.com> writes:

na cinkciarzu

dostępna od dzisiaj, do końca roku karta plastykowa bez opłat (0
zamiast 15 zł), a virtualną można od ręki zamówić

Tak BTW. Założyłem konto na tym cinkciarzu, przelałem parę złotcych z
mBanku, a chwilę późnie po zalogowaniu miałem:

"Szukasz korzystnych kursów walut? Znajdziesz je w mKantorze!

Z mKantorem wymieniaj waluty, kiedy i na co tylko chcesz - błyskawicznie, tanio i wygodnie. Gwarantujemy dostęp do 11 walut, przez 24 godziny na dobę.
Walutę wymieniasz online, a pieniądze od razu dostajesz na konto.
[...]
"
:)

KJ

Data: 2020-10-08 10:45:58
Autor: Dawid Rutkowski
karta wielowalutowa
W dniu czwartek, 8 października 2020 19:14:17 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Robert_DF writes:

> [...]

mBanku, a chwilę późnie po zalogowaniu miałem:

"Szukasz korzystnych kursów walut? Znajdziesz je w mKantorze!

O, szkoda, że nie porównałeś kursów w mKantorze przed i po przelewie do cinkciarza ;)
A jakie masz teraz?

Data: 2020-10-08 19:46:00
Autor: J.F.
karta wielowalutowa
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87eem81w69.fsf@alfa.kjonca...
[...]

Naruszenie RODO, czy dozwolony marketing ?
A moze tylko zbieg okolicznosci, bo akurat akcja promocyjna mkantoru - o ile pamietam, to tez kiedys cos takiego dostalem ..

A jak Idea proponowala lokate zawrotną ? :-)

J.

karta wielowalutowa