karta wifi do laptopa

Data: 2013-01-16 14:17:11
Autor: gary
karta wifi do laptopa
Witam
Potrzebuję dozbroić znajomej laptopa w kartę wifi
Myślałem o PCMCIA coby nie sterczała jak pen na USB (łatwo uszkodzić)
Widzę że jest niedrogo dostępne coś takiego MODECOM MC-UN11C
(chip realtek)

Było by to fantastyczne rozwiązanie problemu, tylko mam obawy co do
zasięgu (praktycznie nie ma w tym anteny) i czy taki mały czip nie
przerzuca całej obsługi wifi (szyfrowanie etc) na główny procesor
komputera ?
Komputer nie jest najnowszy (poleasingowy IBM) nie chciłbym go dobić.

MoĹĽe ktoĹ› ma sprawdzony ten adapter w boju ?
JakieĹ› opinie ?

Pozdrawiam

Data: 2013-01-17 09:19:06
Autor: Adam
karta wifi do laptopa
W dniu 2013-01-16 14:17, gary pisze:
Witam
Potrzebuję dozbroić znajomej laptopa w kartę wifi
My¶lałem o PCMCIA coby nie sterczała jak pen na USB (łatwo uszkodzić)
Widzę że jest niedrogo dostępne co¶ takiego MODECOM MC-UN11C
(chip realtek)

Było by to fantastyczne rozwi±zanie problemu, tylko mam obawy co do
[...]

Może kto¶ ma sprawdzony ten adapter w boju ?
Jakie¶ opinie ?

Pozdrawiam

Nie napisałe¶, jaki to model.
Nie ma gniazda miniPCI?