karta zakupowa GE Money

Data: 2009-09-29 19:56:02
Autor: kranu
karta zakupowa GE Money
Witam,

Chcę kartę kredytową z Cashback.
- Polbank Era - nie chcę się wiązać celowo z Erą i Polbank jakoś tak mi nie podchodzi..
- Alior - nie chcą mi wydać z powodu braku umowy o pracę na czas nieokreślony.. nawet przenieść innej karty bez tego warunku nie chcą
- GE Money Bank - no właśnie - tam mam szansę? Jaki jest ten bank? Wyczytałem, że zwolnienie z opłaty przy 12tys. obrotu - to da się zrobić. A ubezpieczenie 2,50zł/mies jest obowiązkowe?

Może jeszcze jakiś bank udostępnia taką kartę?

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-09-29 21:31:14
Autor: sunwick
karta zakupowa GE Money

- Alior - nie chcą mi wydać z powodu braku umowy o pracę na czas nieokreślony.. nawet przenieść innej karty bez tego warunku nie chcą
rób obroty na koncie - sami cie poprosza o przyjscie po kartę,
ostatnio mają taka akcję

Data: 2009-09-29 21:40:23
Autor: kranu
karta zakupowa GE Money
sunwick pisze:
[...]

Nie mam konta w Aliorze - warto dla tego celu założyć?
Wtedy mi zaproponują kartę kredytową nawet bez umowy o pracę na czas nieokreślony?
Btw. dziwny wymóg - mam umowę o pracę na kilka lat, do tego regularnie spłacaną kartę którą chcę przenieść, a oni się czepiają umowy.. która i tak przecież może zawsze zostać wypowiedziana.

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-09-29 21:48:07
Autor: MarekZ
karta zakupowa GE Money
"kranu" <kranu@lewymail.pl> wrote in message news:h9tns9$udb$1mx1.internetia.pl...

Btw. dziwny wymóg - mam umowę o pracę na kilka lat, do tego regularnie spłacaną kartę którą chcę przenieść, a oni się czepiają umowy.. która i tak przecież może zawsze zostać wypowiedziana.

Są dwa możliwe wytłumaczenia:
1. Są idiotami.
2. Mają inny powód odmowy, którego nie ujawniają.

Data: 2009-09-29 21:50:47
Autor: Kamil Jońca
karta zakupowa GE Money
"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> writes:

[...]

W polbanku jes to samo:
albo UoPNCN albo na co najmniej rok *w przód* (umowa zlecenia, o dzieło
itp). Sprawdzone w zeszłym tygodniu.
KJ

--
A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
                -- Lillian Day

Data: 2009-09-29 22:08:50
Autor: perszing
karta zakupowa GE Money
kranu pisze:

[...]

Widocznie ten typ tak ma. Dzis w Aliorze nie chcieli otworzyc konta pod DG, ktora sie zacznie za 2 dni. Niby Alior taki rewolucyjny, ale jak przyjdzie co do czego to odbijasz sie o mur bezsensow.

p.
--
www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

Data: 2009-09-29 22:19:27
Autor: sunwick
karta zakupowa GE Money

Nie mam konta w Aliorze - warto dla tego celu założyć?
Wtedy mi zaproponują kartę kredytową nawet bez umowy o pracę na czas nieokreślony?
wówczas nie wnikają w ogóle kim jesteś, co robisz i jak, patrzą tylko
żeby były są wpływy, ale pewnie jakiś 3 miesięczny okres muszą być
regularnych wpłat wówczas system im wywala i dzwonią do ciebie...
ale nie wiem czy urządza cię takie kombinowanie i czekanie na łaskawy
odzew :)

Data: 2009-09-29 23:30:54
Autor: ls
karta zakupowa GE Money
On 29 Wrz, 19:56, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:
[...]

Mieliśmy tę kk. Karta na podpis, serwis internetowy ok.
Z ubezpieczeń można zrezygnować, co czyni kartę darmową przez rok..
Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-30 08:45:28
Autor: MarekZ
karta zakupowa GE Money
"ls" <lswp@wp.pl> wrote in message news:08ecec58-47d0-44c8-9451-ba0a0d0b6198a7g2000yqo.googlegroups.com...

Mieliśmy tę kk. Karta na podpis, serwis internetowy ok.
Z ubezpieczeń można zrezygnować, co czyni kartę darmową przez rok.
Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

Data: 2009-09-30 00:16:10
Autor: ls
karta zakupowa GE Money
On 30 Wrz, 08:45, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
"ls" <l...@wp.pl> wrote in message

> [...]
> Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

Dwoje. Zdziwiony?
;)
--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-30 09:17:25
Autor: MarekZ
karta zakupowa GE Money
"ls" <lswp@wp.pl> wrote in message news:c5558209-4fda-4924-8966-5fee4325d00dj19g2000yqk.googlegroups.com...

Dwoje. Zdziwiony?
;)

Wyobraziłem sobie, że poszliście tam w sile batalionu... :)

Data: 2009-09-30 00:38:29
Autor: ls
karta zakupowa GE Money
On 30 Wrz, 09:17, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
"ls" <l...@wp.pl> wrote in message
> Dwoje. Zdziwiony?
> ;)

Wyobraziłem sobie, że poszliście tam w sile batalionu... :)

Wtedy by pewnie udało się wykręcić zwolnienie od opłaty ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-30 09:36:24
Autor: Michal Zapalowski
karta zakupowa GE Money

"ls" <l...@wp.pl> wrote in message

> [...]
> Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

Być może Marek podejrzewał, że dostaliscie tą kartę
bo było was troje: Smith, Wesson oraz ls   :)

--
Michal Zapalowski
grafikaUSUN-TO@gmx.de

Data: 2009-09-30 06:59:16
Autor: xbartx
karta zakupowa GE Money
Dnia Tue, 29 Sep 2009 19:56:02 +0200, kranu napisał(a):

[...]

W Polbanku i Aliorze masz 1% niezależnie od czego i od kwoty. W GE o ile pamiętam jest limit miesięczny "nie więcej niż" i o ile pamiętam jest jakiś niski typu 20-30pln.

Data: 2009-09-30 16:22:50
Autor: kranu
karta zakupowa GE Money
kranu pisze:
Chcę kartę kredytową z Cashback.
- Polbank Era - nie chcę się wiązać celowo z Erą i Polbank jakoś tak mi nie podchodzi..

Hmmm, tak się czysto teoretycznie ;) zastanawiam:
co jeśli dostanę kartę Polbank Era na Tak-Tak i później się go pozbędę?
Regulamin znam, ale jaka jest praktyka? Ktoś doświadczył?

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-10-01 11:12:13
Autor: witrak()
karta zakupowa GE Money
On 2009-09-30 16:22, kranu wrote:
kranu pisze:
[...]

Wedle tego, co w regulaminie (o ile pamiętam...) i panienka w okienku mówiła, to jak się zlikwiduje telefon - karta traci moc ;-) i zaczyna działać jak zwykła tyle, że ładnego kolorku :-))

Ale w praktyce to z tym chyba jest różnie, bo ja na przykład wziąłem prepaida i podałem dane, a potem okazał się, że telefon nie akceptuje karty, więc  nie mogę aktywować i jakoś tak już zostało :-)

W najbliższych dniach kolejny termin rozliczeniowy - zobaczymy...

witrak()

karta zakupowa GE Money