karta zakupowa GE Money

Data: 2009-09-29 23:30:54
Autor: ls
karta zakupowa GE Money
On 29 Wrz, 19:56, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:
Witam,
Chcę kartę kredytową z Cashback.
- GE Money Bank - no właśnie - tam mam szansę? Jaki jest ten bank?
Wyczytałem, że zwolnienie z opłaty przy 12tys. obrotu - to da się
zrobić. A ubezpieczenie 2,50zł/mies jest obowiązkowe?

Mieliśmy tę kk. Karta na podpis, serwis internetowy ok.
Z ubezpieczeń można zrezygnować, co czyni kartę darmową przez rok..
Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-30 08:45:28
Autor: MarekZ
karta zakupowa GE Money
"ls" <lswp@wp.pl> wrote in message news:08ecec58-47d0-44c8-9451-ba0a0d0b6198a7g2000yqo.googlegroups.com...

Mieliśmy tę kk. Karta na podpis, serwis internetowy ok.
Z ubezpieczeń można zrezygnować, co czyni kartę darmową przez rok.
Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

Data: 2009-09-30 00:16:10
Autor: ls
karta zakupowa GE Money
On 30 Wrz, 08:45, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
"ls" <l...@wp.pl> wrote in message

> [...]
> Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

Dwoje. Zdziwiony?
;)
--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-30 09:17:25
Autor: MarekZ
karta zakupowa GE Money
"ls" <lswp@wp.pl> wrote in message news:c5558209-4fda-4924-8966-5fee4325d00dj19g2000yqk.googlegroups.com...

Dwoje. Zdziwiony?
;)

Wyobraziłem sobie, że poszliście tam w sile batalionu... :)

Data: 2009-09-30 00:38:29
Autor: ls
karta zakupowa GE Money
On 30 Wrz, 09:17, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
"ls" <l...@wp.pl> wrote in message
> Dwoje. Zdziwiony?
> ;)

Wyobraziłem sobie, że poszliście tam w sile batalionu... :)

Wtedy by pewnie udało się wykręcić zwolnienie od opłaty ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-30 09:36:24
Autor: Michal Zapalowski
karta zakupowa GE Money

"ls" <l...@wp.pl> wrote in message

> [...]
> Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

Być może Marek podejrzewał, że dostaliscie tą kartę
bo było was troje: Smith, Wesson oraz ls   :)

--
Michal Zapalowski
grafikaUSUN-TO@gmx.de

karta zakupowa GE Money