karta zakupowa GE Money

Data: 2009-09-30 16:22:50
Autor: kranu
karta zakupowa GE Money
kranu pisze:
Chcę kartę kredytową z Cashback.
- Polbank Era - nie chcę się wiązać celowo z Erą i Polbank jakoś tak mi nie podchodzi..

Hmmm, tak się czysto teoretycznie ;) zastanawiam:
co jeśli dostanę kartę Polbank Era na Tak-Tak i później się go pozbędę?
Regulamin znam, ale jaka jest praktyka? Ktoś doświadczył?

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-10-01 11:12:13
Autor: witrak()
karta zakupowa GE Money
On 2009-09-30 16:22, kranu wrote:
kranu pisze:
[...]

Wedle tego, co w regulaminie (o ile pamiętam...) i panienka w okienku mówiła, to jak się zlikwiduje telefon - karta traci moc ;-) i zaczyna działać jak zwykła tyle, że ładnego kolorku :-))

Ale w praktyce to z tym chyba jest różnie, bo ja na przykład wziąłem prepaida i podałem dane, a potem okazał się, że telefon nie akceptuje karty, więc  nie mogę aktywować i jakoś tak już zostało :-)

W najbliższych dniach kolejny termin rozliczeniowy - zobaczymy...

witrak()

karta zakupowa GE Money