kartainternetowa.pl z Przekroju

Data: 2009-06-18 07:37:37
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju

Wpadł mi dzisiaj w ręce nowy numer Przekroju a w nim zapowiadana tydzień temu kart internetowa w cenie gazety (5 PLN). Czy oferta jest ciekawa? hmmmm jak dla mnie średnio, bo trzeba się rejestrować podając się na tacy :/ Jednak na prezent lub jako bezpieczny instrument do płacenia *tylko* w internecie wygląda, że nadaję się ta karta jak najbardziej, no i nic nie kosztuje tak jak ekarta mBanku.

Karta wyglÄ…da tak:
http://przekroj.pl/work/privateimages/formats/D/5329.jpg

Strona projektu:
http://kartainternetowa.pl

Regulamin:
https://www.centrum24.pl/kartainternetowa/index?index=314&p0=regulamin.pdf

gdzie możemy zobaczyć, dość ciekawą rzecz a mianowicie smsy informacyjne są bez opłat?! Kliencie banku, którzy płacą już tak dobrze nie mają hle hle ot ciekawostka ;)

*45. Opłaty i prowizje pobierane przez Bank z tytułu korzystania z Karty:*
Opłaty i prowizje pobierane przez Bank z tytułu korzystania z Karty:
- Wpłata gotówkowa na poczet nabycia lub zasilenia Karty = Bez opłat
- Przelew z rachunku prowadzonego w BZ WBK na poczet nabycia lub zasilenia Karty = wg stawek za przelew na rachunek w BZWBK
- Doładowanie Karty za pośrednictwem systemu BlueCash świadczonego przez Spółkę Blue Media S.A. = 1 zł *
- Dokonanie transakcji bezgotówkowej - Przesłanie w formie komunikatu SMS informacji o dostępnych środkach oraz saldzie = Bez opłat
- Przesłanie w formie komunikatu SMS informacji o 5 ostatnich transakcjach = Bez opłat
- Zastrzeżenie Karty = Bez opłat
- Wykup pieniądza elektronicznego przechowywanego na Karcie = 15 zł
- Zwrot środków oczekujących na zasilenie Karty do chwili zgłoszenia jej utraty/zwrot nadpłaty na bankowym numerze IBAN = 15 zł

UWAGA: w przypadku transakcji zagranicznych w walucie innej ni EUR do wartości transakcji doliczana jest
automatycznie prowizja za przewalutowanie transakcji w wysokości 3 %.
* kwota pobierana z kwoty przelewu

PS Właśnie zobaczyłem na stronie, że jest jakaś promocja i można zgarnąć 30 PLN - do boju Panie i Panowie grupowicze, znaczy najpierw do kiosku ;)
http://kartainternetowa.pl/promocja-karta-internetowa-z-przekrojem.html

Data: 2009-06-18 01:12:52
Autor: Tomasz
kartainternetowa.pl z Przekroju

PS W³a¶nie zobaczy³em na stronie, ¿e jest jaka¶ promocja i mo¿na zgarn±æ
30 PLN - do boju Panie i Panowie grupowicze, znaczy najpierw do kiosku ;)http://kartainternetowa.pl/promocja-karta-internetowa-z-przekrojem.html

Xenocide

godz 10.09 - zobaczymy czy mi siê uda dostaæ te 30pln.
Je¶li nie - to i tak dobrze, bêdzie dodatkowa karta do p³atno¶ci w
necie - w koñcu za darmo :)

Data: 2009-06-18 01:26:44
Autor: Tomasz
kartainternetowa.pl z Przekroju
30 pln NIE dostanê bo:

Z udzia³u w Promocji wy³±czone bêd± osoby, które wnios³y sprzeciw
wobec przetwarzania ich danych osobowych w celach marketingowych przez
Bank oraz osoby zatrudnione przez Organizatora Promocji

Data: 2009-06-18 08:35:23
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju
Dnia Thu, 18 Jun 2009 01:26:44 -0700, Tomasz napisał(a):

30 pln NIE dostanÄ™ bo:

Z udziału w Promocji wyłączone będą osoby, które wniosły sprzeciw wobec
przetwarzania ich danych osobowych w celach marketingowych przez Bank
oraz osoby zatrudnione przez Organizatora Promocji

hłe hłe czyli teraz za pozwolenie spamowania swojej skrzynki będą płacić? No czekamy na następnych odważnych, bo za około pół godziny, o 11, kolejna szansa ;)

Data: 2009-06-18 08:41:01
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju

Jeszcze jakiÅ› program rabatowy jest, ale ograniczony czasowo

"Uwielbiasz zakupy internetowe? Poszukujesz atrakcyjnych rabatów i promocji? A może nie masz pomysłu na prezent na urodziny, imieniny, rocznicę lub Dzień Dziecka? Do 31 sierpnia 2009 roku, we współpracy z naszymi partnerami - sklepami internetowymi możesz skorzystać z atrakcyjnych rabatów płacąc Przelewem24 lub dowolnymi kartami BZ WBK (kredytowymi, debetowymi lub prepaid)."

http://wystarczysiec.pl/74266

Data: 2009-06-18 02:19:01
Autor: Tomasz
kartainternetowa.pl z Przekroju
On 18 Cze, 10:41, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Testuje te kartê.

Kilka b³êdów zwi±zanych z obs³ug± karty internetowej

1. Firefox krzyczy, ¿e z certyfikatem na stronie kartainternetowa.pl
co¶ nie tak.
2. Nie dzia³aj± linki "do³aduj kartê" z poziomu serwisu -
przypuszczam, ¿e nie dokoñczyli odwo³anie do API serwisu Bluecash.pl
3. Nie uda³o mi siê ¶ci±gn±æ pdf (plik mia³ wielko¶c 0 kB) z
potwierdzeniem aktywacji karty - a plik mo¿na ¶ci±gn±æ tylko raz.

Data: 2009-06-18 11:22:19
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju

I jeszcze jeden ważny szczegół:

- Limit pojedynczej transakcji bezgotówkowej = 500 zł
- Saldo bankowego numeru IBAN, powyżej którego wpłaty są odrzucane = 500 zł
- Dzienny limit kwotowy transakcji bezgotówkowej = 500 zł
- Miesięczny limit wydatków = 500 zł

Data: 2009-06-18 07:11:22
Autor: bradley.st
kartainternetowa.pl z Przekroju
On 18 Cze, 07:22, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
I jeszcze jeden wa¿ny szczegó³:

- Limit pojedynczej transakcji bezgotówkowej = 500 z³
- Saldo bankowego numeru IBAN, powy¿ej którego wp³aty s± odrzucane = 500

- Dzienny limit kwotowy transakcji bezgotówkowej = 500 z³
- Miesiêczny limit wydatków = 500 z³

"Co ja sobie za to kupie? Waciki?" ;)

Data: 2009-06-19 01:28:57
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju
On Thu, 18 Jun 2009 07:11:22 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

"Co ja sobie za to kupie? Waciki?" ;)

Rok temu o tej porze to było 250 baksów prawie - ja pamiętam, kupiłem
wtedy amortyzator do roweru gdzię w LA to było ;)

Xenocide

Data: 2009-06-19 06:42:30
Autor: bradley.st
kartainternetowa.pl z Przekroju
On 18 Cze, 19:28, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Rok temu o tej porze to by³o 250 baksów prawie - ja pamiêtam, kupi³em
wtedy amortyzator do roweru gdziê w LA to by³o ;)

No ba, ale teraz to jest jakies 100 eurosow.

Limit 500 zeta na pojedyncza transakcje jeszcze jakos rozumiem. Ale
500 zeta na miesiac? To karta dla kupujacych bilety lotnicze tanich
linii wylacznie w jedna strone? Bo na powrotny moze nie starczyc.

Jak nie lubie mBanku, to chyba jednak ich konto z Visa Electron i
podlaczonym do niego kontem oszczednosciowym wydaje sie lepszym
rozwiazaniem. Chyba ze cos przeoczylem.

Data: 2009-06-19 16:47:10
Autor: Valdi.Pavlack
kartainternetowa.pl z Przekroju
"bradley.st"

Jak nie lubie mBanku

Nie ty jeden na grupie :)

to chyba jednak ich konto z Visa Electron i
podlaczonym do niego kontem oszczednosciowym wydaje sie lepszym
rozwiazaniem. Chyba ze cos przeoczylem.

Masz racjê. Bo je¿eli mBanku za wiele rzeczy mo¿na nie lubieæ to w tym
przypadku ich rozwi±zania (czyt. p³atno¶ci VE w necie) s± IMHO b. dobrze
"zrobione" :)

Data: 2009-06-19 08:48:42
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 10:47, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Masz racjê. Bo je¿eli mBanku za wiele rzeczy mo¿na nie lubieæ to w tym
przypadku ich rozwi±zania (czyt. p³atno¶ci VE w necie) s± IMHO b. dobrze
"zrobione" :)

O, wlasnie, a propos uruchomienia tych platnosci VE w internecie:
Jaki jest obecnie sens utrzymywania przez mB produktu "karta wirtualna
rozliczana w euro"? Dolarowa - rozumiem, klienci chca zbic koszty. Ale
ta w euro?

Data: 2009-06-19 17:54:28
Autor: Valdi.Pavlack

[...]

Te¿ siê nad tym zastanawia³em i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w
ofercie takie produktu nie widzê.
Jakie¶ propozycje?

Data: 2009-06-19 09:20:11
Autor: Tomasz
On 19 Cze, 17:54, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

> ta w euro?

Te¿ siê nad tym zastanawia³em i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w

Na forum mBanku podkre¶la siê wiêksze bezpieczeñstwo eKarty w
porównaniu do delfinka lub Visy Classic.
Bezpieczeñstwo te ma polegaæ na mo¿liwo¶ci roz³adowania eKarty po
dokonanej transakcji.
Podobno pustej eKarty nie da siê obci±¿yæ.

Data: 2009-06-19 09:26:19
Autor: Tomasz
[...]

Jak siê latwo mo¿na domy¶lic zalety podkre¶laj± pracownicy mBanku..
Niektórzy u¿ytkownicy fprum mBanku twierdz±, ¿e bezpieczeñstwo eKarty
jest dok³adnie takie same jak zwyk³ej Visy Electron (delfinka).

Ja dzi¶ testowa³em Przekrojow± Karte Internetow±.
Wszystko zadzia³a³o.
W podgl±dzie saldo zosta³o od razu pomniejszonê o kwotê blokady.
Niestety blokady nie s± wyszczególnione; przypuszczam, ¿e obci±¿enia
finalne ju¿ bêd± widoczne w historii transakcji.

Data: 2009-06-19 19:05:34
Autor: Valdi.Pavlack
kartainternetowa.pl z Przekroju
"Tomasz"

W podgl±dzie saldo zosta³o od razu pomniejszonê o kwotê blokady.
Niestety blokady nie s± wyszczególnione; przypuszczam, ¿e obci±¿enia
finalne ju¿ bêd± widoczne w historii transakcji.

Czekam(y) na wiêcej informacji kiedy transakcje zostan± rozliczone.

Data: 2009-06-19 09:27:40
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 12:20, Tomasz <tom...@gmail.com> wrote:

[...]

A, OK. Ja myslalem ze ten sam efekt mozna osiagnac przenoszac
pieniadze z konta do ktorego jest przypisana VE na dolaczone konto
oszczednosciowe -- ale rozumiem ze mozna chciec miec dodatkowe
"wirtualne" subkonto z wirtualna karta ze stalym saldem 0.

Data: 2009-06-19 19:04:22
Autor: Valdi.Pavlack

Na forum mBanku podkre¶la siê wiêksze bezpieczeñstwo eKarty w
porównaniu do delfinka lub Visy Classic.
Bezpieczeñstwo te ma polegaæ na mo¿liwo¶ci roz³adowania eKarty po
dokonanej transakcji.

A czy takiego samego efektu nie uzyskujemy kiedy po dokonaniu delfinem
transakcji w necie, ustalimy wszelkie limity na p³atno¶ci w necie na 0 z³?

Podobno pustej eKarty nie da siê obci±¿yæ.

Jak to siê ma do tego co napisa³em powy¿ej? Czy maj±c ustalone limity na 0
z³ transakcja przejdzie?

Data: 2009-06-19 10:49:49
Autor: Tomasz
kartainternetowa.pl z Przekroju

Jak to siê ma do tego co napisa³em powy¿ej? Czy maj±c ustalone limity na 0
z³ transakcja przejdzie?

No i tu zdania s± podzielone: niektórzy twierdz±, ¿e transakcje bez
autoryzacji (od razu obci±¿enia) mog± przej¶æ.

Data: 2009-06-20 01:01:21
Autor: Krzysztof Halasa
Tomasz <tompod@gmail.com> writes:

No i tu zdania s± podzielone: niektórzy twierdz±, ¿e transakcje bez
autoryzacji (od razu obci±¿enia) mog± przej¶æ.

Moga, z drugiej strony teoretycznie (i w praktyce w 99+%) transakcje
zdalne sa zawsze autoryzowane.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-20 08:43:50
Autor: krzysztofsf
Valdi.Pavlack pisze:

Te¿ siê nad tym zastanawia³em i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w
ofercie takie produktu nie widzê.
Jakie¶ propozycje?

25 zl oplaty za wydanie i odnowienia wystarczy jako uzasadnienie istnienia?

Sadze, ze jest sporo osob, ktore od kilku lat maja przedluzane takie karty o ktorych przypominaja sobie przegladajac wyciag z pobrana oplata - ale przeciez juz zaplacono, moze sie przydac - to czekaja z wymowieniem do nastepnego roku...i zapominaja.

Data: 2009-06-18 23:45:41
Autor: MrMrooz
kartainternetowa.pl z Przekroju
xbartx wrote on 2009-06-18 09:37:
*45. Op³aty i prowizje pobierane przez Bank z tytu³u korzystania z Karty:*
Op³aty i prowizje pobierane przez Bank z tytu³u korzystania z Karty:
- Wp³ata gotówkowa na poczet nabycia lub zasilenia Karty = Bez op³at
- Przelew z rachunku prowadzonego w BZ WBK na poczet nabycia lub zasilenia Karty = wg stawek za przelew na rachunek w BZWBK
- Do³adowanie Karty za po¶rednictwem systemu BlueCash ¶wiadczonego przez Spó³kê Blue Media S.A. = 1 z³ *
Czy ja dobrze widzê, ¿e nie ma opcji zasilenia bezp³atnego bezgotówkowego jak siê nie ma konta w BZWBK? Tzn. z innego banku mo¿na tylko przez BlueCash?

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2009-06-19 01:27:44
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju
On Thu, 18 Jun 2009 23:45:41 +0200
MrMrooz <mrmrooz_usunac_@spam.gazeta.pl> wrote:

Czy ja dobrze widzę, że nie ma opcji zasilenia bezpłatnego bezgotówkowego jak się nie ma konta w BZWBK? Tzn. z innego banku
można tylko przez BlueCash?

Na rewersie karty jest nr konta, więc chyba może puścić zwykły przelew.

Xenocide

kartainternetowa.pl z Przekroju