kartainternetowa.pl z Przekroju

Data: 2009-06-18 11:22:19
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju

I jeszcze jeden ważny szczegół:

- Limit pojedynczej transakcji bezgotówkowej = 500 zł
- Saldo bankowego numeru IBAN, powyżej którego wpłaty są odrzucane = 500 zł
- Dzienny limit kwotowy transakcji bezgotówkowej = 500 zł
- Miesięczny limit wydatków = 500 zł

Data: 2009-06-18 07:11:22
Autor: bradley.st
kartainternetowa.pl z Przekroju
On 18 Cze, 07:22, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
I jeszcze jeden wa¿ny szczegó³:

- Limit pojedynczej transakcji bezgotówkowej = 500 z³
- Saldo bankowego numeru IBAN, powy¿ej którego wp³aty s± odrzucane = 500

- Dzienny limit kwotowy transakcji bezgotówkowej = 500 z³
- Miesiêczny limit wydatków = 500 z³

"Co ja sobie za to kupie? Waciki?" ;)

Data: 2009-06-19 01:28:57
Autor: xbartx
kartainternetowa.pl z Przekroju
On Thu, 18 Jun 2009 07:11:22 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

"Co ja sobie za to kupie? Waciki?" ;)

Rok temu o tej porze to było 250 baksów prawie - ja pamiętam, kupiłem
wtedy amortyzator do roweru gdzię w LA to było ;)

Xenocide

Data: 2009-06-19 06:42:30
Autor: bradley.st
kartainternetowa.pl z Przekroju
On 18 Cze, 19:28, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Rok temu o tej porze to by³o 250 baksów prawie - ja pamiêtam, kupi³em
wtedy amortyzator do roweru gdziê w LA to by³o ;)

No ba, ale teraz to jest jakies 100 eurosow.

Limit 500 zeta na pojedyncza transakcje jeszcze jakos rozumiem. Ale
500 zeta na miesiac? To karta dla kupujacych bilety lotnicze tanich
linii wylacznie w jedna strone? Bo na powrotny moze nie starczyc.

Jak nie lubie mBanku, to chyba jednak ich konto z Visa Electron i
podlaczonym do niego kontem oszczednosciowym wydaje sie lepszym
rozwiazaniem. Chyba ze cos przeoczylem.

Data: 2009-06-19 16:47:10
Autor: Valdi.Pavlack
kartainternetowa.pl z Przekroju
"bradley.st"

Jak nie lubie mBanku

Nie ty jeden na grupie :)

to chyba jednak ich konto z Visa Electron i
podlaczonym do niego kontem oszczednosciowym wydaje sie lepszym
rozwiazaniem. Chyba ze cos przeoczylem.

Masz racjê. Bo je¿eli mBanku za wiele rzeczy mo¿na nie lubieæ to w tym
przypadku ich rozwi±zania (czyt. p³atno¶ci VE w necie) s± IMHO b. dobrze
"zrobione" :)

Data: 2009-06-19 08:48:42
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 10:47, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Masz racjê. Bo je¿eli mBanku za wiele rzeczy mo¿na nie lubieæ to w tym
przypadku ich rozwi±zania (czyt. p³atno¶ci VE w necie) s± IMHO b. dobrze
"zrobione" :)

O, wlasnie, a propos uruchomienia tych platnosci VE w internecie:
Jaki jest obecnie sens utrzymywania przez mB produktu "karta wirtualna
rozliczana w euro"? Dolarowa - rozumiem, klienci chca zbic koszty. Ale
ta w euro?

Data: 2009-06-19 17:54:28
Autor: Valdi.Pavlack

[...]

Te¿ siê nad tym zastanawia³em i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w
ofercie takie produktu nie widzê.
Jakie¶ propozycje?

Data: 2009-06-19 09:20:11
Autor: Tomasz
On 19 Cze, 17:54, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

> ta w euro?

Te¿ siê nad tym zastanawia³em i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w

Na forum mBanku podkre¶la siê wiêksze bezpieczeñstwo eKarty w
porównaniu do delfinka lub Visy Classic.
Bezpieczeñstwo te ma polegaæ na mo¿liwo¶ci roz³adowania eKarty po
dokonanej transakcji.
Podobno pustej eKarty nie da siê obci±¿yæ.

Data: 2009-06-19 09:26:19
Autor: Tomasz
[...]

Jak siê latwo mo¿na domy¶lic zalety podkre¶laj± pracownicy mBanku..
Niektórzy u¿ytkownicy fprum mBanku twierdz±, ¿e bezpieczeñstwo eKarty
jest dok³adnie takie same jak zwyk³ej Visy Electron (delfinka).

Ja dzi¶ testowa³em Przekrojow± Karte Internetow±.
Wszystko zadzia³a³o.
W podgl±dzie saldo zosta³o od razu pomniejszonê o kwotê blokady.
Niestety blokady nie s± wyszczególnione; przypuszczam, ¿e obci±¿enia
finalne ju¿ bêd± widoczne w historii transakcji.

Data: 2009-06-19 19:05:34
Autor: Valdi.Pavlack
kartainternetowa.pl z Przekroju
"Tomasz"

W podgl±dzie saldo zosta³o od razu pomniejszonê o kwotê blokady.
Niestety blokady nie s± wyszczególnione; przypuszczam, ¿e obci±¿enia
finalne ju¿ bêd± widoczne w historii transakcji.

Czekam(y) na wiêcej informacji kiedy transakcje zostan± rozliczone.

Data: 2009-06-19 09:27:40
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 12:20, Tomasz <tom...@gmail.com> wrote:

[...]

A, OK. Ja myslalem ze ten sam efekt mozna osiagnac przenoszac
pieniadze z konta do ktorego jest przypisana VE na dolaczone konto
oszczednosciowe -- ale rozumiem ze mozna chciec miec dodatkowe
"wirtualne" subkonto z wirtualna karta ze stalym saldem 0.

Data: 2009-06-19 19:04:22
Autor: Valdi.Pavlack

Na forum mBanku podkre¶la siê wiêksze bezpieczeñstwo eKarty w
porównaniu do delfinka lub Visy Classic.
Bezpieczeñstwo te ma polegaæ na mo¿liwo¶ci roz³adowania eKarty po
dokonanej transakcji.

A czy takiego samego efektu nie uzyskujemy kiedy po dokonaniu delfinem
transakcji w necie, ustalimy wszelkie limity na p³atno¶ci w necie na 0 z³?

Podobno pustej eKarty nie da siê obci±¿yæ.

Jak to siê ma do tego co napisa³em powy¿ej? Czy maj±c ustalone limity na 0
z³ transakcja przejdzie?

Data: 2009-06-19 10:49:49
Autor: Tomasz
kartainternetowa.pl z Przekroju

Jak to siê ma do tego co napisa³em powy¿ej? Czy maj±c ustalone limity na 0
z³ transakcja przejdzie?

No i tu zdania s± podzielone: niektórzy twierdz±, ¿e transakcje bez
autoryzacji (od razu obci±¿enia) mog± przej¶æ.

Data: 2009-06-20 01:01:21
Autor: Krzysztof Halasa
Tomasz <tompod@gmail.com> writes:

No i tu zdania s± podzielone: niektórzy twierdz±, ¿e transakcje bez
autoryzacji (od razu obci±¿enia) mog± przej¶æ.

Moga, z drugiej strony teoretycznie (i w praktyce w 99+%) transakcje
zdalne sa zawsze autoryzowane.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-20 08:43:50
Autor: krzysztofsf
Valdi.Pavlack pisze:

Te¿ siê nad tym zastanawia³em i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w
ofercie takie produktu nie widzê.
Jakie¶ propozycje?

25 zl oplaty za wydanie i odnowienia wystarczy jako uzasadnienie istnienia?

Sadze, ze jest sporo osob, ktore od kilku lat maja przedluzane takie karty o ktorych przypominaja sobie przegladajac wyciag z pobrana oplata - ale przeciez juz zaplacono, moze sie przydac - to czekaja z wymowieniem do nastepnego roku...i zapominaja.

kartainternetowa.pl z Przekroju