kartridż ? styki ? może coś innego ?

Data: 2011-03-14 07:43:52
Autor: Mateuszzz
kartridż ? styki ? może coś innego ?
Witam,

mam drukarkę (HP 940C), która doczekała się sędziwego wieku.
Kartridże były wielokrotnie uzupełniane - obecnie mimo zaaplikowania im tuszu urządzenie nie drukuje
(na przednim panelu świeci się kontrolka wskazująca na jego brak).

Czy ktoś ma doświadczenia związane z używaniem tego modelu ?
Jakie jest prawdopodobieństwo, że problem rozwiąże się po wymianie kartridża (nie chcę w nie inwestować, jeśli zazwyczaj przyczyną problemów bywają zużyte, niedziałające styki, czy elektroniczna blokada ilości wydruków) ?

Data: 2011-03-18 21:54:10
Autor: Mateuszzz
kartridż ? styki ? może coś innego ?
a może ktoś posiada instrukcję >>serwisową<< do HP 940 C ?

kartridż ? styki ? może coś innego ?