kartusze po gazie - recykling

Data: 2013-11-03 09:10:54
Autor: Titus Atomicus
kartusze po gazie - recykling
Witam,
Gdzie wyrzucacie zuzyte kartusze (cartridge) po gazie turystycznym? Zebralo mi sie kilka i nie mam pomyslu gdzie to wywalic.
--
TA

Data: 2013-11-21 10:33:34
Autor: STS_OVLP
kartusze po gazie - recykling

Użytkownik "j" <jmk3107@gmail.com> napisał w wiadomości news:l55bv4$6mo$1mx1.internetia.pl...

Rozcinam i na złom

Najlepiej diaxą tuż po użyciu. Efekty wybuchowe - gratis.

Data: 2013-11-21 16:38:28
Autor: j
kartusze po gazie - recykling

Rozcinam i na złom

Najlepiej diaxą tuż po użyciu. Efekty wybuchowe - gratis.

Co wam po głowach chodzi?

Nacinam brzeszczotem a potem nożycami do blachy

Data: 2013-11-03 14:15:18
Autor: Zbynek Ltd.
kartusze po gazie - recykling
Elo

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a) :
Witam,
Gdzie wyrzucacie zuzyte kartusze (cartridge) po gazie turystycznym? Zebralo mi sie kilka i nie mam pomyslu gdzie to wywalic.

1. Dać komuś, kto je napełni.
2. Włożyć do pojemnika przeznaczonego na odpady metalowe, co też ostatnio uczyniłem.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2013-11-04 08:22:38
Autor: Doczu
W dniu 2013-11-03 14:15, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

Pod warunkiem że pojemniki na odpady metalowe są.
U mnie takowych brakuje :(

--
Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2013-11-04 08:50:06
Autor: Titus Atomicus
kartusze po gazie - recykling
In article <52774b45$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>,
 Doczu <doczu@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ostatnio uczyniłem.

Pod warunkiem że pojemniki na odpady metalowe są.

W moich okolicach tez brak.
Poza tym - jakos mam obawy, czy podczas krojenia - jak radzil kol. j - cos nie strzeli (te kartusze, ktore mam, to nakrecane, znaczy - z zaworkami).
--
TA

Data: 2013-11-04 09:25:51
Autor: Zbynek Ltd.
 Doczu <doczu@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Poza tym - jakos mam obawy, czy podczas krojenia - jak radzil kol. j - cos nie strzeli (te kartusze, ktore mam, to nakrecane, znaczy - z zaworkami).

Nie odniosłem się do pomysłu krojenia, jako zupełnie niedorzecznego i traktując go tylko jako przejaw dziwnego poczucia humoru :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2013-11-04 09:42:34
Autor: Titus Atomicus
kartusze po gazie - recykling
In article <l57lmk$lq0$1@node2.news.atman.pl>,
 "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Nie odniosłem się do pomysłu krojenia, jako zupełnie niedorzecznego i traktując go tylko jako przejaw dziwnego poczucia humoru :-)

No, to cos w rodzaju zgniatania butelek plastikowych. Albo przynajmniej zdejmowania korkow/zakretek przed wrzuceniem do pojemnika.

No i jesli w takim kartuszu sa resztki gazu, to wrzucajac taki kartusz do pojemnika to tak troche jakbym granat podrzucal (nie wiem, co oni robia z zawartoscia pojemnikow - prasuja?).
--
TA

Data: 2013-11-04 09:56:24
Autor: Zbynek Ltd.
> [...]

No i jesli w takim kartuszu sa resztki gazu, to wrzucajac taki kartusz do pojemnika to tak troche jakbym granat podrzucal (nie wiem, co oni robia z zawartoscia pojemnikow - prasuja?).

Granat, nie granat, ale spójrz na to ze strony użytkownika kartusza bez zaplecza mechanicznego i potrzebnej wiedzy o niebezpiecznych gazach. Ilu takich jest? 99.5%? Dorzuć jeszcze kolejne 99,5% spośród tych, którzy mają zaplecze i wiedzę, ale się boją wybuchu :-)
Już lepiej wypuścić ten gaz. Jeśli zawór działa.

Jak już koniecznie chce się być ą ę ;-) to warto zapytać w gminie co robić z takimi kartuszami. Pewnie należy je traktować jako odpady niebezpieczne i oddawać 2 razy do roku w momencie zbiórki takich odpadów. W Gdyni podchodziłoby to pod "zbiorniki po aerozolach".

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2013-11-05 08:14:57
Autor: I.Tichy
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Ciekawe, czy jak chce wyrzucic puste puchy po kosmetykach czy materialy samochodowe, ktore byly w aerozolu to tez mam isc do gminy?
Pomysl ile milinow  ludzi wyruca takie rzeczy prosto do smieci  i jakos nikomu krzywda
 sie nie dzieje.

Data: 2013-11-06 08:28:55
Autor: Slawomir Wozniak
Użytkownik "I.Tichy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8i6h791hvuhu3tiars4cc4778g2ur6opuc@4ax.com...

[...]

Środowisku się dzieje krzywda.
Zapłacą za to wszyscy - my, nasze dzieci i wnuki :(
Są punkty zbierania odpadów problematycznych, gdzie można oddać i puszki po farbach, i po aerozolach

--
pozdr.
Beneq

Data: 2013-11-07 10:52:32
Autor: I.Tichy
"Slawomir Wozniak" <wozniaks@plusnet.pl> napisał(a):

Środowisku się dzieje krzywda.

Pewnie ze sie dzieje, ale sie dzieje z powodu produkowania smieci przez producentow
(przyklad - maly pendrive w 20 krotnie wiekszym blistrze), braku wlasciwego recyclingu
i dupiastym podejsciu do utylizacji tychze smieci.

Data: 2013-11-04 10:42:49
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości
No i jesli w takim kartuszu sa resztki gazu, to wrzucajac taki kartusz do pojemnika to tak troche jakbym granat podrzucal (nie wiem, co oni robia z zawartoscia pojemnikow - prasuja?).

W zasadzie nie.
resztka gazu jest (tyle co nic - ulamek grama), ale tlenu nie ma.
Jak sie przy zgniataniu przedziurawi,  to co najwyzej blysnie.
O ile jakas iskre zlapie, bo inaczej to tylko smrodu narobi.

Zreszta teraz wiekszosc dezodorantow podobnym gazem pedzona i tez nikt sie nie przejmuje.

J.

Data: 2017-05-14 16:51:06
Autor: dziobak
kartusze po gazie - recykling
Tytus, misiu - w podrzucaniu to akurat masz wprawę ;)

Pozdrawiam Twój kilefile ;)

Pieszy

P.S. I Henka, mimo że z Krakowa też pozdrawiam :)

Data: 2013-11-04 09:21:34
Autor: Waldek Brygier
Doczu wrote:
Pod warunkiem że pojemniki na odpady metalowe są.

U nas we Wrocławiu puszki wrzucamy do tytch samych pojemników, co plastiki, ale już podobno w Poznaniu nie...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GSM +48 697 913 148 -- -

Data: 2013-11-04 17:51:44
Autor: Cavallino

Użytkownik "Waldek Brygier" <waldek@naszesudety.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l57m6t$d77$1@mx1.internetia.pl...
Doczu wrote:
Pod warunkiem że pojemniki na odpady metalowe są.

U nas we Wrocławiu puszki wrzucamy do tytch samych pojemników, co plastiki, ale już podobno w Poznaniu nie...

Nieprawda, przynajmniej aluminium idzie do tych samych pojemników.

Data: 2017-05-06 06:08:17
Autor: kwiatkowskamarta71
W dniu niedziela, 3 listopada 2013 09:10:54 UTC+1 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
Gdzie wyrzucacie zuzyte kartusze (cartridge) po gazie turystycznym? Zebralo mi sie kilka i nie mam pomyslu gdzie to wywalic.
-- TA

Jesli ktoś jest z Wrocławia to chętnie przejmę puste kartusze gdyż je zbieram. Tel kom: 607.132.572

Paweł

kartusze po gazie - recykling