karty ING

Data: 2009-05-13 14:52:57
Autor: MarekZ
karty ING
ING zmieniÅ‚o wzory wydawanych KK. Na zÅ‚otej nie ma już lwa. W ogóle nic nie ma oprócz mikroprocesoora, liter ING oraz wycinka koÅ‚a o nieco jasniejszym odcieniu. Do tego jest mini-logo banku  (pomaraÅ„czowy lew z zadartym oggonem) Wizualnie karta sprawia wrażenie pustej. :)

Data: 2009-05-13 07:22:30
Autor: szczurwa
karty ING
On 13 Maj, 14:52, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
ING zmieni³o wzory wydawanych KK. Na z³otej nie ma ju¿ lwa. W ogóle nic nie
ma oprócz mikroprocesoora, liter ING oraz wycinka ko³a o nieco jasniejszym
odcieniu. Do tego jest mini-logo banku  (pomarañczowy lew z zadartym
oggonem) Wizualnie karta sprawia wra¿enie pustej. :)

Szkoda, bo wla¶nie pozbywam siê "lwicy", ale zamierza³em kiedy¶ do
niej wróciæ...

Data: 2009-05-13 20:38:55
Autor: Mithos
karty ING
MarekZ pisze:
[...]

Gdzie można ją zobaczyć ?

--
Mithos

Data: 2009-05-13 21:05:37
Autor: MarekZ
karty ING
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:guf44n$kbn$1news.onet.pl...

Gdzie można ją zobaczyć ?

Nie wiem, opisałem to co sam dostałem jako kartę wznowioną. Nie bardzo mi się chce ją focić albo skanować, bo naprawdę wygląda absolutnie nieciekawie.

Data: 2009-05-14 14:37:55
Autor: Chandler
karty ING
Gdzie można ją zobaczyć ?

Czyli z opisu można wnioskować, że wygląda podobnie do platynówki ING
http://www.ingbank.pl/u235/navi/45795

--
Chandler

Data: 2009-05-14 15:30:35
Autor: MarekZ
karty ING
Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:guh39j$293$1inews.gazeta.pl...

Czyli z opisu można wnioskować, że wygląda podobnie do platynówki ING
http://www.ingbank.pl/u235/navi/45795

Dokładnie to samo oprócz napisu Platinum oraz BANK, no i logo VISA zamiast MC

Data: 2009-05-14 09:45:03
Autor: szczurwa
karty ING
On 14 Maj, 15:30, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
U¿ytkownik "Chandler" <chand...@chandler.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:guh39j$293$1inews.gazeta.pl...

> Czyli z opisu mo¿na wnioskowaæ, ¿e wygl±da podobnie do platynówki ING
>http://www.ingbank.pl/u235/navi/45795

Dok³adnie to samo oprócz napisu Platinum oraz BANK, no i logo VISA zamiast
MC

Platyna ING schodzi na psy. Oprocentowanie 12 %, tyle co na "ma³ej
czarnej" mBanku...

Data: 2009-05-15 10:26:46
Autor: Chandler
karty ING
Platyna ING schodzi na psy. Oprocentowanie 12 %, tyle co na "ma³ej
czarnej" mBanku...

Bo t± platynê ma siê dla ichniejszych dodatków, ni¿ dla samej karty ;).

karty ING