karty Raiifeisen przewalutowanie w PLN nadal jest

Data: 2014-07-14 17:51:47
Autor: RobertS
karty Raiifeisen przewalutowanie w PLN nadal jest

Minusem jest "tylko" zlodziejska cena.
Z oplaty miesiecznej (4,50PLN) latwo sie zwolnic robiac kilka transakcji, ale oplata roczna jest trudniejsza do ominiecia (trzeba wydac 12000PLN w ciagu 12 miesiecy) aczkolwiek po wojnie na infolinii da sie uzyskac zwolnienie z tej oplaty.
Z oplaty za obowiazkowe ubezpieczenie ktore nic nie daje (0,18% od salda zadluzenia na koniec okresu) zwolnic sie w zaden sposob nie da, w przyblizeniu zjada ono zysk wypracowywane na koncie oszczednosciowym przez okres bezodsetkowy.

korzystam z KK wtedy kiedy jest ona dla mnie bezkosztowa, obowiązkowe i płatne ubezpieczenia, opłata roczna z której mnie nie zwolnią powodują, że dla mnie karta do zamknięcia, ale...po wakacjach

fajne przeliczniki czyli to samo (i dodatkowo bezpłatną 1 wypłatę z bankomatu) daje mi karta z kantoru aliora

RobertS

karty Raiifeisen przewalutowanie w PLN nadal jest