karty SIM z dug wanoci nieaktywowanej karty?

Data: 2010-12-19 06:25:32
Autor: Miernik
karty SIM z dug wanoci nieaktywowanej karty?
Kiedyś startery Simplusa nie miały daty ważności (nieaktywowane) i można było sobie kupić i aktywować za 5 lat. Teraz widzę że aktualnie sprzedawane startery mają już datę ważności.

Czy są jeszcze na rynku jakieś startery bez daty ważności, ewentualnie które startery mają możliwie najdłuższy okres przydatności nieaktywowanego startera?

Data: 2010-12-19 15:24:07
Autor: animka
karty SIM z długą ważnością nieaktyw owanej karty?
W dniu 2010-12-19 07:25, Miernik pisze:
[...]

Ja kupiłam jakiś Orange One za 5 zł. Przez pół roku Orange będzie mi co miesiąc dawało 5 zł. Mogę oczywiście doładowywać, ale  mi chodziło szczególnie o to, żeby mieć dostęp do drugiego telefonu i kamery oraz aparatu w nim oraz oczywiście plików.
Muszę przyznać, że telefon przydaje się także do dzwonienia, ma swój numer telefonu.

--
animka

Data: 2010-12-19 16:19:57
Autor: Czarek
karty SIM z dug wanoci nieaktywowanej karty?
W dniu 19-12-2010 15:24, animka napisa/a:
Ja kupiam jaki Orange One za 5 z. Przez p roku Orange bdzie mi co
miesic dawao 5 z. Mog oczywicie doadowywa, ale  mi chodzio
szczeglnie o to, eby mie dostp do drugiego telefonu i kamery oraz
aparatu w nim oraz oczywicie plikw.
Musz przyzna, e telefon przydaje si take do dzwonienia, ma swj
numer telefonu.

A kogo to interesuje? I co ma wsplnego z tym wtkiem?
Pniej bdziesz si rzucaa, e kto si z Ciebie nabija.

No tak, to tylko Animka... ;-)

--
Cz.

Data: 2010-12-19 16:52:32
Autor: animka
W dniu 2010-12-19 16:19, Czarek pisze:
W dniu 19-12-2010 15:24, animka napisał/a:
[...]

A kogo to interesuje? I co ma wspólnego z tym wątkiem?
Później będziesz się rzucała, że ktoś się z Ciebie nabija.

No tak, to tylko Animka... ;-)

Spieprzaj dziadu nad dziadami.

--
animka

Data: 2010-12-19 16:11:40
Autor: Waldek Godel
karty SIM z długą ważnością nieaktyw owanej karty?
Dnia Sun, 19 Dec 2010 16:52:32 +0100, animka napisa(a):

Spieprzaj dziadu nad dziadami.

maskotka, zachowuj si.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2010-12-19 16:59:54
Autor: SERG
karty SIM z długą ważnością nieaktyw owanej karty?

Spieprzaj dziadu nad dziadami.

A ja polecam zamiast rzucać epitetami przeczytać jeszcze raz uważnie pytanie autora wątku, a następnie swoją odpowiedź.
Może dojdziesz do jakiś ciekawych wniosków.

Data: 2010-12-19 18:22:22
Autor: animka
[...]

Odpowiedziałam ostatnio nie autorowi tylko trollowi.
Może bym tak nie odpisała gdyby miał trochę kultury.

--
animka

Data: 2010-12-19 18:49:16
Autor: Czarek
karty SIM z dug wanoci nieaktywowanej karty?
W dniu 19-12-2010 18:22, animka napisa/a:
W dniu 2010-12-19 16:59, SERG pisze:

A ja polecam zamiast rzuca epitetami przeczyta jeszcze raz uwanie
pytanie autora wtku, a nastpnie swoj odpowied.
Moe dojdziesz do jaki ciekawych wnioskw.

Odpowiedziaam ostatnio nie autorowi tylko trollowi.
Moe bym tak nie odpisaa gdyby mia troch kultury.

Trollem i pomiewiskiem polskiego internetu to Ty jeste.
Poczytaj Swoje wypociny i to co inni na Twj temat (i Twoich wypowiedzi) pisz, to moe w kocu zaapiesz (chocia bardzo w to wtpi) ;-)

--
Cz.

Data: 2010-12-19 23:55:29
Autor: animka
karty SIM z długą ważnością nieaktyw owanej karty?
W dniu 2010-12-19 18:49, Czarek pisze:

Trollem i pośmiewiskiem polskiego internetu to Ty jesteś.
Poczytaj Swoje wypociny i to co inni na Twój temat (i Twoich wypowiedzi)
piszą, to może w końcu załapiesz (chociaż bardzo w to wątpię) ;-)

A chcesz w bardzo szybkim terminie stać się pośmiewiskiem polskiego internetu? Mogę Ci w tym pomóc. I nikt nie będzie zmieniał nicków tak jak ty to robisz. Bo trollem to już jesteś, tylko jesteś tak tępy, że sobie z tego sprawy nie zdajesz.

--
animka

Data: 2010-12-20 00:02:57
Autor: animka
[...]

Skond klikas?
A stond troll Carek klika.
Śmierdzi z daleka.

--
animka

Data: 2010-12-19 23:03:08
Autor: Ianus

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ielfg1$j7$1@node1.news.atman.pl...

[...]

coś ci się nie dopisało:
zamiast "gdyby miał"
powinno być  "gdybym miała"

JS

Data: 2010-12-21 09:42:53
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:iel9ul$tpu$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-12-19 16:19, Czarek pisze:

Spieprzaj dziadu nad dziadami.

Kogoś mi to przypomina.
Masz berecik?

Artur(m)

Data: 2010-12-21 14:09:22
Autor: animka
karty SIM z długą ważnością nieaktyw owanej karty?
W dniu 2010-12-21 09:42, Artur(m) pisze:
Kogoś mi to przypomina.
Masz berecik?

Nie mam. Bereciki to księża noszą. :P

--
animka

Data: 2010-12-21 20:53:33
Autor: Wojtek
karty SIM z długą ważnością nieaktyw=?UTF-8??=B?b3dhbmVqIGthcnR5Pw=
animka wrote:

Nie mam. Bereciki to księża noszą. :P

*biret* i beret to nie to samo :/

--
Wojtek

Data: 2010-12-21 23:46:39
Autor: animka
W dniu 2010-12-21 21:53, Wojtek pisze:
animka wrote:

Nie mam. Bereciki to księża noszą. :P

*biret* i beret to nie to samo :/

Pisalam o bereciku z antenką! :D

--
animka

Data: 2010-12-20 04:05:27
Autor: ALEX
W dniu N 19 12 2010 15:24, animka pisze:

Muszę przyznać, że telefon przydaje się także do dzwonienia

Cóż za odkrycie.

ma swój
numer telefonu.

Czapki z głów :-P
--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2010-12-20 20:46:52
Autor: animka
W dniu 2010-12-20 04:05, ALEX pisze:
[...]

Ty, ALEX! Ja też Ci zrobię taki numer, że skomponuję (tak jak Ty to robisz) Twoje odpowiedzi, żeby wyszło w jednej i beznadziejnie głupio. Ale Ty nie masz ambicji jak sądzę....

--
animka

Data: 2010-12-20 21:46:16
Autor: ALEX
W dniu Pn 20 12 2010 20:46, animka pisze:

[...]

Zacytowałem jedynie to co napisałaś. SŁOWO W SŁOWO. I nie bardzo rozumiem co niby "skomponowałem". A że piszesz zabawnie, że "telefon przydaje się do dzwonienia", cóż.... :-)

Ale Ty nie masz ambicji jak sądzę....

Bawisz się w psychologa?

Data: 2010-12-19 17:20:43
Autor: Maciej Muran
karty SIM z długą ważnością nieaktywowanej karty?
Użytkownik "Miernik" <public@public.miernik.name> napisał

Czy są jeszcze na rynku jakieś startery bez daty ważności,

Mi został taki jeden Play Na Kartę. Kupiony jakieś 2 lata temu w sklepie internetowym obsługiwanym wtedy przez Germanos.
Nie ma daty ważności, nie ma też wytłoczonego numeru tel., który oczywiście znam. Mogę odstąpić razem z TakTakiem, który jest ważny do 31.12.2010 i różni się od tego Playa jedynie pierwszą cyfrą - to takie pozostałości po zabawie w numerologię ;)

M.

Data: 2010-12-19 22:53:32
Autor: Mundek
W dniu 19-12-2010 07:25, Miernik pisze:
Kiedyś startery Simplusa nie miały daty ważności (nieaktywowane) i można
było sobie kupić i aktywować za 5 lat. Teraz widzę że aktualnie
sprzedawane startery mają już datę ważności.

Nie wiem jak jest z tą datą ważności, ale ja sobie ostatnio bezproblemowo aktywowałem dwie karty Popa z datą do 31.12.2009.

Mundek

Data: 2010-12-20 10:45:39
Autor: Wemif
karty SIM z dug wanoci nieaktywowanej karty?
Mundek <mundek.88USUNTO@ga.zeta.pl> wrote:

Nie wiem jak jest z t dat wanoci, ale ja sobie ostatnio bezproblemowo aktywowaem dwie karty Popa z dat do 31.12.2009.

Probowalem ostatnio aktywowac Play Fresh z data waznosci 07.01.2008
i sie nie loguja.

a.

Data: 2010-12-20 15:34:56
Autor: Mundek
W dniu 20-12-2010 11:45, Wemif pisze:
[...]

Moe te ma znaczenie to ile czasu operator trzyma konto niedoadowanego prepaida. O ile mnie pami nie myli jedynie w Orange takie konto jest aktywne przez 1 rok (mona odbiera smsy i poczenia)

Mundek

Data: 2010-12-20 16:42:21
Autor: JoteR
karty SIM z dug wanoci nieaktywowanej karty?
"Wemif" napisa:

Probowalem ostatnio aktywowac Play Fresh z data waznosci 07.01.2008

To bardzo ciekawe, bo Play Fresh pojawi si by dopiero w marcu 2009 r. ;->

JoteR

Data: 2010-12-20 19:48:14
Autor: Wemif
JoteR <joter@pf.pl> wrote:

Probowalem ostatnio aktywowac Play Fresh z data waznosci 07.01.2008

To bardzo ciekawe, bo Play Fresh pojawi si by dopiero w marcu 2009 r. ;->

Sluszna uwaga, to byl starter Play ale nie Fresh.

a.

karty SIM z dug wanoci nieaktywowanej karty?