karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?

Data: 2015-09-08 18:51:54
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Mam 5 kart przedpłaconych BZWBK z zerowym kontem, w historii na 3 z niech pojawiło się:

"Suma opłat zawieszonych: 0.99 "
"01-09-2015    OpĹ‚ata za uĹĽywanie karty     opĹ‚ata za uĹĽywanie karty 0.99"

Od kiedy są opłaty za te karty.
Niby w TOiP jest
"OpĹ‚ata za korzystanie z Karty z usĹ‚ugÄ… „„Przelewy SMS" *  1,00 zĹ‚",
ale ja usługi nie uruchamiałem.
Czy mam się czym martwić? Czy to znaczy że muszę spłacić 3zł?
Czy co miesiąc będą 1zł od każdej karty pobierać, aż zbierze się ładna sumka i komornika naślą?
Jak tego uniknąć?

Data: 2015-09-08 19:33:43
Autor: J.F.
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
UĹĽytkownik "m7marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:msn3nk$oel$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

0,99 to nie 1,00.

Np.
http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-doladowaniem.html#tab_oplaty_i_prowizje
Pozycja 25, oplata za uzywanie jest, czy sie kwalifikujesz, to sie sam doczytaj.
Tabela obowiazuje od 11.08.2015

Czy mam się czym martwić? Czy to znaczy że muszę spłacić 3zł?
Czy co miesiąc będą 1zł od każdej karty pobierać, aż zbierze się ładna sumka i komornika naślą?
Jak tego uniknąć?

A one jakos imienne ?
Moze po prostu wyrzucic :-)

J.

Data: 2015-09-08 20:09:49
Autor: Imka
Dnia Tue, 8 Sep 2015 19:33:43 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Mam prepaida BZ WBK od września zeszłego roku, OIDP ta opłata już wtedy
była.

--
Imka

Data: 2015-09-08 20:44:02
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
UĹĽytkownik "Imka"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:1vjp0bm6kz3eq.1srvatcyf9taj.dlg@40tude.net...
Mam prepaida BZ WBK od września zeszłego roku, OIDP ta opłata już wtedy była.

A na ich stronie kłamią, przy produkcie
"0 zł za korzystanie z karty"
i nie ma tam ĹĽadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

A jak problem rozwiązałaś?

Data: 2015-09-08 20:59:47
Autor: knrdz
W dniu 08.09.2015 o 20:44, m7marek pisze:

A na ich stronie kłamią, przy produkcie
"0 zł za korzystanie z karty"
i nie ma tam ĹĽadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

Zasadniczo prawda. Opłaty za używanie nie ma. Jest za posiadanie i nieużywanie.

Data: 2015-09-08 21:04:35
Autor: Imka
Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:44:02 +0200, m7marek napisał(a):

[...]

Mnie grupa już wyedukowała - zanim się w cokolwiek nowego wpakuję czytam
TOiPy i regulaminy od góry do dołu i z lupą.

Ponadto jak widzÄ™ "zero za korzystanie", to natychmiast mi siÄ™ zapala
lampka alarmowa "a ile za niekorzystanie?" ;)

A jak problem rozwiązałaś?

Mam nieinternetowÄ…, ale to raczej bez znaczenia, bo moja karta ma
identyczny warunek.

Kupiłam prepaida aby go używać (taki kaprys, wolę prepaida od
debetówki), więc taki wymóg dla mnie nie miał znaczenia :)

--
Imka

Data: 2015-09-08 20:39:25
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
UĹĽytkownik "J.F."  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:55ef1bfc$0$27522$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z->doladowaniem.html#tab_oplaty_i_prowizje
Pozycja 25, oplata za uzywanie jest, czy sie kwalifikujesz, to sie sam
ale ja jej nie używam, zostały wykorzystałem do zera.
I to nie te karty, moje to internetowe bez plastiku, ale faktycznie tam też jest ta opłata po 180 dniach.

A one jakos imienne ?
Aktywując kartę trzeba było podać swoje dane w tym pesel

Moze po prostu wyrzucic :-)

Ale poważnie, czy w tego typu kartach mogą ścigać, te zawieszone opłaty.
Masa ludzi swego czasu na allegro te karty kupowała i jestem ciekaw jak problem rozwiązali.
Rozwiązaniem było by pewnie wcześniejsze zastrzeżenie karty, a i teraz może to zrobić by mi się nie kumulował pozorny debet z opłat (pozorny, bo opłata zawieszona).

Data: 2015-09-08 22:31:24
Autor: mx
W dniu 08.09.15 o 20:39, m7marek pisze:

Ale poważnie, czy w tego typu kartach mogą ścigać, te zawieszone opłaty.
Masa ludzi swego czasu na allegro te karty kupowała i jestem ciekaw jak
problem rozwiÄ…zali.
Rozwiązaniem było by pewnie wcześniejsze zastrzeżenie karty, a i teraz
może to zrobić by mi się nie kumulował pozorny debet z opłat (pozorny,
bo opłata zawieszona).

Problem jest większy, wyświetl historię za rok do tyłu i już masz 1,98. Sam przed miesiącami o tym wyczytałem i na tej grupie pisałem. Mija 6 m-cy od ostatniej transakcji i odejmują 0,99. Cały zysk z kupowania przepadł.

Data: 2015-09-08 23:18:37
Autor: mx
[...]

Pierwsza opłata 1.08.15 po pół roku bezczynności, kolejne opłaty co miesiąc. Przy zastrzeganiu pytają zgubiona czy skradziona i tylko nr karty potrzebny, Zastrzegłem na próbę dwie zarejestrowane na wygenerowany PESEL i to był najlepszy sposób rejestracji jak widać.

O ĹĽesz qoorwa!
Na jednej od 1.06 już naliczają - 3,96, ostatnia transakcja w listopadzie była

Data: 2016-11-25 12:49:02
Autor: Kris
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
W dniu wtorek, 8 wrze¶nia 2015 23:18:39 UTC+2 użytkownik mx napisał:

Pierwsza opłata 1.08.15 po pół roku bezczynno¶ci, kolejne opłaty co miesi±c. Przy zastrzeganiu pytaj± zgubiona czy skradziona i tylko nr karty potrzebny, Zastrzegłem na próbę dwie zarejestrowane na wygenerowany PESEL i to był najlepszy sposób rejestracji jak widać.
Tak z ciekawo¶ci napisz- pesel generowałe¶ żeby bank oszukać czy inne pwody były?
Bo bo jak to pierwsze to konsekwencja jest taka że uchodĽcy o Polakach jak o oszustach pisz±.
O żesz qoorwa!
Na jednej od 1.06 już naliczaj± - 3,96, ostatnia transakcja w listopadzie była
A dlaczego zapłacić nie chcesz?

Data: 2015-09-08 23:32:17
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
UĹĽytkownik "mx"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:55ef459d$0$27520$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Toś mnie pocieszył.
Czyli już jestem dłużny 5,92zł (+2gr faktycznie zabrali, bo tyle na jednej karcie zostało) i zanim zastrzegę to wzrośnie do 8,89zł (pozostałe 2 karty chyba jeszcze się nie załapią).

Data: 2015-09-09 02:21:20
Autor: az.anonim
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Kolejny raz grupa mnie poratowała, dzięki. Straciłem tylko kilka złotych ale gdyby nie ten wpis pewnie niedługo wyzerowałoby mi kartę.

No wła¶nie, dobre pytanie: co z debetem na internetowych kartach? Takie też trzeba zastrzegać?

Data: 2015-09-09 17:57:23
Autor: mx
W dniu 08.09.15 o 23:32, m7marek pisze:

Toś mnie pocieszył.
Czyli już jestem dłużny 5,92zł (+2gr faktycznie zabrali, bo tyle na
jednej karcie zostało) i zanim zastrzegę to wzrośnie do 8,89zł
(pozostałe 2 karty chyba jeszcze się nie załapią).

Ale dlaczego wzrośnie? Zerujesz i zastrzegasz lub używasz i masz spokój, na wieki lub pół roku. Do 1 października daleko.
A co ja mam zrobić? 22 karty z saldem od -3,98 do zera? Płacę i zastrzegam.

Data: 2015-09-09 19:25:28
Autor: mx
[...]

Zastrzegając spłacone zapytałem co by było gdyby wisiała opłata. Panienka odpowiedziała, że musiałaby sprawdzić w regulaminie. Może tu nasza szansa?

Data: 2015-09-09 21:49:21
Autor: J.F.
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
UĹĽytkownik "mx"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:55f06b88$0$4766$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam nie wiem co za karta, ale w jednej z nich bank sie chwali "bez podpisywania umowy".

Nie znaczy to, ze umowy zupelnie nie ma, ale rodzi wiele dalszych skutkow  :-)

J.

Data: 2015-09-14 23:07:33
Autor: VAN JJ
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Panienka odpowiedziała, że musiałaby sprawdzić w regulaminie. Może tu nasza szansa?

zastrzegaj± mimo debetu ;) takze oplata teoretyczna luzik ;)

Data: 2015-09-14 23:08:22
Autor: VAN JJ
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
znaczy zle sie wyrazilem... wystarczy napisac...zamykaja karte ... i znika z systemu :)

Data: 2015-09-15 08:29:28
Autor: az.anonim
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Infolinia twierdzi, że nie trzeba zamykać kart internetowych bo te nigdy nie schodz± na debet więc można je sobie trzymać na 0zł.

To z założeniem że nie będziemy ich doładowywać, bo podejrzewam że wtedy upomnieliby się o zaległe opłaty.

Data: 2015-09-15 19:42:59
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "az.anonim"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:f2936943-48ce-4a6f-9fa6-c2360fa1d791@googlegroups.com...

[...]

To jasne, że jak tylko co¶ dopłacisz do karty, to pobior± zawieszon± opłatę i że normalnie nie ma debetu, ale co po wygasnieciu, zamknieciu, czy zastrzeżeniu, czy taka opłata zawieszona może być podstaw± do ¶ci±gania "długu"?

Data: 2015-09-15 10:59:06
Autor: az.anonim
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 19:43:06 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:
[...]

Na podobne pytanie dostałem odpowiedĽ przecz±c±.

Data: 2016-11-22 08:20:13
Autor: bennyjacek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Od¶wieżę trochę temat. W okresie kuponów allegro, kupiłem trochę tych kart. Po zarejestrowaniu i wykorzystaniu najnormalniej w ¶wiecie o nich zapomniałem. Ostatnio zalogowałem się na serwis prepaid.bzwbk i okazało się, że tam, gdzie zostały jakie¶ ostatki - salda zostały wyzerowane. OK - jest opłata 0,99 zł. Jednak wisz± też opłaty zaległe, ł±cznie prawie 100 zł. Miał kto¶ do czynienia i zamykał te karty z naliczonym debetem? Bank się czepiał, windykował?

Data: 2016-11-23 11:52:42
Autor: PP
W dniu 2016-11-22 o 17:20, bennyjacek@gmail.com pisze:
 Jednak wisz± też opłaty zaległe, ł±cznie prawie 100 zł.

jak mogłe¶ narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesi±c je¶li przez ostatnie 6 jej nie użyłe¶?

Data: 2016-11-23 03:51:51
Autor: Kris
W dniu ¶roda, 23 listopada 2016 11:52:47 UTC+1 użytkownik PP napisał:
W dniu 2016-11-22 o 17:20, bennyjacek@gmail.com pisze:
>  Jednak wisz± też opłaty zaległe, ł±cznie prawie 100 zł.

jak mogłe¶ narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesi±c je¶li przez ostatnie 6 jej nie użyłe¶?

"kupiłem trochę tych kart."
Kto¶ tam wyżej pisze że 22szt miał
Po co komu 22szt prepaidów to inna kwestia;)

Data: 2016-11-23 13:06:03
Autor: wiatrak
W dniu 2016-11-23 o 12:51, Kris pisze:
[...]

22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i unikn±ć komornika.

Data: 2016-11-23 05:29:36
Autor: Kris
W dniu ¶roda, 23 listopada 2016 13:06:10 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i unikn±ć komornika.

Marny pomysł

Data: 2016-11-23 13:20:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-11-23 o 13:06, wiatrak pisze:
[...]

Od prawie dwóch lat już BZWBK nie wydaje tych kart. Mam kupion± tuż przed zaprzestaniem wydawania, i działa tylko do końca tego miesi±ca.

unikn±ć komornika.

Wychodzi raczej drogo lub niewygodnie, bo pieni±dze możesz wyci±gn±ć tylko przez zakupy, albo wypłatami po kilkaset zł z około 12zł prowizj±.

--
Liwiusz

Data: 2016-11-23 13:41:24
Autor: wiatrak
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?

Od prawie dwóch lat już BZWBK nie wydaje tych kart. Mam kupion± tuż
przed zaprzestaniem wydawania, i działa tylko do końca tego miesi±ca.

Rzeczywi¶cie od dawna nie ma w ofercie. I nie będzie. Mam jedn± ważn± do lutego 2017.

Data: 2016-11-23 14:25:13
Autor: J.F.
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "wiatrak"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:o140nh$3f4$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2016-11-23 o 12:51, Kris pisze:
Kto¶ tam wyżej pisze że 22szt miał
Po co komu 22szt prepaidów to inna kwestia;)

22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i unikn±ć komornika.

Jesli komornika, to moze, ale na oko to malo oplacalny interes.
Wydasz te 220 tys na zakupy, czy bedziesz wyplacal z bankomatu i placil prowizje ?

Choc jak sie nie ma wlasnego mieszkania, mebli, tylko komornika na glowie, pudelka z gotowka nie ma gdzie trzymac ... to jest to jakis pomysl ... ale jak dlugo tak, komornik przeciez szybko nie zniknie ...

J.

Data: 2016-11-23 12:08:06
Autor: ben
> [...]

jak mogłe¶ narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesi±c je¶li przez ostatnie 6 jej nie użyłe¶?

Karty kupiłem z półtora roku temu. Praktycznie od razu jest wykorzystywałem. Nie mam żadnych komorników, ot kupony allegro trzeba było jako¶ wykorzystać. Nie zamykałem, bo byłem pewien, że nie ma opłat i po wyga¶nięciu ważno¶ci kart - same się zamkn±.

Data: 2016-11-24 10:50:10
Autor: PP
W dniu 2016-11-23 o 21:08, ben pisze:
i po wyga¶nięciu ważno¶ci kart - same się zamkn±.

spróbuj je zamkn±ć przez system, podobno zamykaj± wyzerowane karty

Data: 2016-11-24 19:33:57
Autor: mx
On 11/24/2016 10:50 AM, PP wrote:
W dniu 2016-11-23 o 21:08, ben pisze:
i po wyga¶nięciu ważno¶ci kart - same się zamkn±.

spróbuj je zamkn±ć przez system, podobno zamykaj± wyzerowane karty

W systemie zamkn±ć nie można. Po terminie ważno¶ci opłaty zeruj± się i można usun±ć z listy. 4 usun±łem zostało 6 z zadłużeniem od 15,84 do 16,83. Ważno¶ć do końca listopada lub stycznia '17.

Data: 2016-11-24 22:43:06
Autor: Kris
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 19:34:35 UTC+1 użytkownik mx napisał:

W systemie zamkn±ć nie można. Po terminie ważno¶ci opłaty zeruj± się i można usun±ć z listy. 4 usun±łem zostało 6 z zadłużeniem od 15,84 do 16,83. Ważno¶ć do końca listopada lub stycznia '17.
W w±tku o Lidlu krytykowano rodaków że wstyd przynosz± itp bo cwaniacz± oddaj±c towar zgodnie z literalnym zapisem regulaminu promocji. Podobno dorosn±ć powinni¶my.
A ¶wiadome niepłacenie należnych opłat to nie podobne zjawisko?

Data: 2016-11-25 00:10:59
Autor: Kris
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
W dniu pi±tek, 25 listopada 2016 08:44:09 UTC+1 użytkownik PP napisał:

karta zapewne znika, ale zadłużenie zostaje :P Pytanie tylko czy będ± je chcieli ¶ci±gać
Pytanie podobne do tego czy Lidl będzie chiał ¶cigac tych którzy im po 10 pudełek po jogurcie i 8 opakowań po kawie oddawali;)

Data: 2016-11-25 08:04:20
Autor: J.F.
Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:43:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Ale czy na pewno naleznych ?

No i sprawdzic jak to bank reklamowal, bo niektorzy moga wnnoskkowac,
ze prepaid z definicji nie moze spasc ponizej zera.

J.

Data: 2016-11-25 00:09:27
Autor: Kris
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
W dniu pi±tek, 25 listopada 2016 08:04:21 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ale czy na pewno naleznych ?
Trzeby by w TOiP tych kart spojrzeć. Na jakiej¶ podstawie naliczyli te opłaty.

No i sprawdzic jak to bank reklamowal, bo niektorzy moga wnnoskkowac,
ze prepaid z definicji nie moze spasc ponizej zera.
Karkołomne założenie ale różnie to bywa.
Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty nie kwestionuje

Data: 2016-11-25 10:24:28
Autor: J.F.
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ff3b73f6-4bd2-445f-8706-ce1f0865254d@googlegroups.com...
[...]

Jesli reklamowal jako "bezpieczne, bo nie mozna stracici wiecej niz sie wplacilo"

Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty nie kwestionuje

No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.
OP ich placic nie chce, czyzby wiec kwestionowal ?

J.

Data: 2016-11-25 01:55:27
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 25 listopada 2016 10:24:31 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Jesli reklamowal jako "bezpieczne, bo nie mozna stracici wiecej niz sie wplacilo"
"Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego" ;))

>Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty >nie kwestionuje

No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.
OP ich placic nie chce, czyzby wiec kwestionowal ?
https://static3.bzwbk.pl/asset/t/a/r/taryfa_dla_ciebie_prepaid_28229.pdf
Je¶li dobra TOiP znalazłem to pozycja 25 pasuje dla "karty upominkowej"

Data: 2016-11-25 10:51:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-11-25 o 10:24, J.F. pisze:

No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.

To chyba oczywiste, że z TOiP.
--
Liwiusz

Data: 2016-11-25 19:45:51
Autor: knrdz
W dniu 25.11.2016 o 07:43, Kris pisze:

[...]

Nie b±dĽcie, Towarzyszu, tacy do przodu. Rzeczone opłaty nie s± widoczne w historii karty, ba - nie s± nawet widoczne jako ujemne saldo rachunku karty. Widać tylko nic nie mówi±cy zwrot "suma opłat zawieszonych", wynosz±cy zreszt± "0.99", chyba że z domy¶lnego widoku historii transakcji na tej karcie (od 1 dnia aktualnego miesi±ca) zmieni się na taki obejmuj±cy dłuższy okres niekorzystania z tej karty.
Serwis www z którego obsługuje się te karty zawiera PDF zalinkowany pod "Pomoc FAQ", zawieraj±cy tabelę "Opłaty za kartę i usługę Przelewy SMS", w której nie ma słowa o tej opłacie. Wspomniana TOiP też nie mówi o tym że opłata zostanie pobrana - informuje tylko, że "opłata może zostać naliczona", więc jak najbardziej słuszne jest założenie, że
skoro może zostać naliczona, to nie musi - np. wtedy gdy nie ma z czego (bo karta jest wyzerowana).
Z obsługi takiej karty (np. jej zamknięcia) wymiguj± się oddziały fizyczne ("panie, my tych kart nawet nie sprzedajemy"), a na infolinii jest jeszcze zabawniej - tam da się zastrzec tylko kartę zagubion±, a że te internetowe nie maj± formy fizycznej, to zgubić ich się nie da, i odsyłaj± do oddziału fizycznego, w którym gdyby sobie nie radzili, to powinni dzwonić do nich, to poucz± jk zamkn±ć i wydać klientowi stosownego PDFa. Żenada ze strony banku jednym słowem, a nie złodziejstwo/cwaniactwo była udaj±cego klientów Lidla.

Data: 2016-11-25 12:37:03
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 25 listopada 2016 19:46:06 UTC+1 użytkownik knrdz napisał:
> [...]

Nie b±dĽcie, Towarzyszu, tacy do przodu. Rzeczone opłaty nie s± widoczne w historii karty,
Ludziska którzy wyżej pisz± że blisko st?we za karty maj± naliczone to fantazjuj±?
ba - nie s± nawet widoczne jako ujemne saldo rachunku
wyżej użytkownicy tych kart inaczej pisz±. Ale ja sie nie znam bo nie mam;)
[...]
Znaczy bł±d systemu skoro tu pisz± ze prawie st?we maj± naliczon±;)
Z obsługi takiej karty (np. jej zamknięcia) wymiguj± się oddziały
O innych kartach piszesz? Bo wyżej kilka postów że via net zamkneli.
Żenada ze strony banku jednym słowem, a nie złodziejstwo/cwaniactwo była udaj±cego klientów Lidla..
Żenada ze strony user?w e używali i płacić nie chc±. Dokładnie tak jak klienci Lidla.

Tak mnie zastanawia- do czego rodak jeszcze się posunie żeby nie zapłacić należnej opłaty. A to równowarto¶ć marnego piwa via karta.
I póĽniej tacy uchodĽcy jak Witek np pluj± na Polak?w

Data: 2016-11-25 03:30:35
Autor: ben
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Karty udało się zamkn±ć. Ciekawe czy wUbek będzie egzekwował (np karta przed ¶więtami), albo przy¶le dwóch smutnych panów.

Tak, myslalem, że karta nie może mieć salda poniżej 0 i że debet nie może być utworzony.

W lidlu regulamin był i ci co zwracali robili to zgodnie z regulaminem..

Data: 2016-11-25 03:35:21
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 25 listopada 2016 12:30:36 UTC+1 użytkownik ben napisał:

W lidlu regulamin był i ci co zwracali robili to zgodnie z regulaminem.
Pewnie dobry prawnik miałby się czego czepić;)
Odno¶nie kart- bank opłaty bezprawnie naliczył że unikacie płacenia?

karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?