karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?

Data: 2015-09-08 19:33:43
Autor: J.F.
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "m7marek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:msn3nk$oel$1@usenet.news.interia.pl...
Mam 5 kart przedpłaconych BZWBK z zerowym kontem, w historii na 3 z niech pojawiło się:
"Suma opłat zawieszonych: 0.99 "
"01-09-2015    OpÅ‚ata za używanie karty     opÅ‚ata za używanie karty 0.99"
Od kiedy są opłaty za te karty.
Niby w TOiP jest
"OpÅ‚ata za korzystanie z Karty z usÅ‚ugÄ… „„Przelewy SMS" *  1,00 zÅ‚",
ale ja usługi nie uruchamiałem.

0,99 to nie 1,00.

Np.
http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-doladowaniem.html#tab_oplaty_i_prowizje
Pozycja 25, oplata za uzywanie jest, czy sie kwalifikujesz, to sie sam doczytaj.
Tabela obowiazuje od 11.08.2015

Czy mam się czym martwić? Czy to znaczy że muszę spłacić 3zł?
Czy co miesiąc będą 1zł od każdej karty pobierać, aż zbierze się ładna sumka i komornika naślą?
Jak tego uniknąć?

A one jakos imienne ?
Moze po prostu wyrzucic :-)

J.

Data: 2015-09-08 20:09:49
Autor: Imka
Dnia Tue, 8 Sep 2015 19:33:43 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Mam prepaida BZ WBK od września zeszłego roku, OIDP ta opłata już wtedy
była.

--
Imka

Data: 2015-09-08 20:44:02
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "Imka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:1vjp0bm6kz3eq.1srvatcyf9taj.dlg@40tude.net...
Mam prepaida BZ WBK od września zeszłego roku, OIDP ta opłata już wtedy była.

A na ich stronie kłamią, przy produkcie
"0 zł za korzystanie z karty"
i nie ma tam żadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

A jak problem rozwiązałaś?

Data: 2015-09-08 20:59:47
Autor: knrdz
W dniu 08.09.2015 o 20:44, m7marek pisze:

A na ich stronie kłamią, przy produkcie
"0 zł za korzystanie z karty"
i nie ma tam żadnej gwiazdki, dopiero w TOiP...

Zasadniczo prawda. Opłaty za używanie nie ma. Jest za posiadanie i nieużywanie.

Data: 2015-09-08 21:04:35
Autor: Imka
Dnia Tue, 8 Sep 2015 20:44:02 +0200, m7marek napisał(a):

[...]

Mnie grupa już wyedukowała - zanim się w cokolwiek nowego wpakuję czytam
TOiPy i regulaminy od góry do dołu i z lupą.

Ponadto jak widzÄ™ "zero za korzystanie", to natychmiast mi siÄ™ zapala
lampka alarmowa "a ile za niekorzystanie?" ;)

A jak problem rozwiązałaś?

Mam nieinternetowÄ…, ale to raczej bez znaczenia, bo moja karta ma
identyczny warunek.

Kupiłam prepaida aby go używać (taki kaprys, wolę prepaida od
debetówki), więc taki wymóg dla mnie nie miał znaczenia :)

--
Imka

Data: 2015-09-08 20:39:25
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "J.F."  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55ef1bfc$0$27522$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z->doladowaniem.html#tab_oplaty_i_prowizje
Pozycja 25, oplata za uzywanie jest, czy sie kwalifikujesz, to sie sam
ale ja jej nie używam, zostały wykorzystałem do zera.
I to nie te karty, moje to internetowe bez plastiku, ale faktycznie tam też jest ta opłata po 180 dniach.

A one jakos imienne ?
Aktywując kartę trzeba było podać swoje dane w tym pesel

Moze po prostu wyrzucic :-)

Ale poważnie, czy w tego typu kartach mogą ścigać, te zawieszone opłaty.
Masa ludzi swego czasu na allegro te karty kupowała i jestem ciekaw jak problem rozwiązali.
Rozwiązaniem było by pewnie wcześniejsze zastrzeżenie karty, a i teraz może to zrobić by mi się nie kumulował pozorny debet z opłat (pozorny, bo opłata zawieszona).

Data: 2015-09-08 22:31:24
Autor: mx
W dniu 08.09.15 o 20:39, m7marek pisze:

Ale poważnie, czy w tego typu kartach mogą ścigać, te zawieszone opłaty.
Masa ludzi swego czasu na allegro te karty kupowała i jestem ciekaw jak
problem rozwiÄ…zali.
Rozwiązaniem było by pewnie wcześniejsze zastrzeżenie karty, a i teraz
może to zrobić by mi się nie kumulował pozorny debet z opłat (pozorny,
bo opłata zawieszona).

Problem jest większy, wyświetl historię za rok do tyłu i już masz 1,98. Sam przed miesiącami o tym wyczytałem i na tej grupie pisałem. Mija 6 m-cy od ostatniej transakcji i odejmują 0,99. Cały zysk z kupowania przepadł.

Data: 2015-09-08 23:18:37
Autor: mx
[...]

Pierwsza opłata 1.08.15 po pół roku bezczynności, kolejne opłaty co miesiąc. Przy zastrzeganiu pytają zgubiona czy skradziona i tylko nr karty potrzebny, Zastrzegłem na próbę dwie zarejestrowane na wygenerowany PESEL i to był najlepszy sposób rejestracji jak widać.

O żesz qoorwa!
Na jednej od 1.06 już naliczają - 3,96, ostatnia transakcja w listopadzie była

Data: 2016-11-25 12:49:02
Autor: Kris
karty internetowa prepaid BZWBK - op³aty?
W dniu wtorek, 8 wrze¶nia 2015 23:18:39 UTC+2 u¿ytkownik mx napisa³:

Pierwsza op³ata 1.08.15 po pó³ roku bezczynno¶ci, kolejne op³aty co miesi±c. Przy zastrzeganiu pytaj± zgubiona czy skradziona i tylko nr karty potrzebny, Zastrzeg³em na próbê dwie zarejestrowane na wygenerowany PESEL i to by³ najlepszy sposób rejestracji jak widaæ.
Tak z ciekawo¶ci napisz- pesel generowa³e¶ ¿eby bank oszukaæ czy inne pwody by³y?
Bo bo jak to pierwsze to konsekwencja jest taka ¿e uchod¼cy o Polakach jak o oszustach pisz±.
O ¿esz qoorwa!
Na jednej od 1.06 ju¿ naliczaj± - 3,96, ostatnia transakcja w listopadzie by³a
A dlaczego zap³aciæ nie chcesz?

Data: 2015-09-08 23:32:17
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "mx"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55ef459d$0$27520$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Toś mnie pocieszył.
Czyli już jestem dłużny 5,92zł (+2gr faktycznie zabrali, bo tyle na jednej karcie zostało) i zanim zastrzegę to wzrośnie do 8,89zł (pozostałe 2 karty chyba jeszcze się nie załapią).

Data: 2015-09-09 02:21:20
Autor: az.anonim
karty internetowa prepaid BZWBK - op³aty?
Kolejny raz grupa mnie poratowa³a, dziêki. Straci³em tylko kilka z³otych ale gdyby nie ten wpis pewnie nied³ugo wyzerowa³oby mi kartê.

No w³a¶nie, dobre pytanie: co z debetem na internetowych kartach? Takie te¿ trzeba zastrzegaæ?

Data: 2015-09-09 17:57:23
Autor: mx
W dniu 08.09.15 o 23:32, m7marek pisze:

Toś mnie pocieszył.
Czyli już jestem dłużny 5,92zł (+2gr faktycznie zabrali, bo tyle na
jednej karcie zostało) i zanim zastrzegę to wzrośnie do 8,89zł
(pozostałe 2 karty chyba jeszcze się nie załapią).

Ale dlaczego wzrośnie? Zerujesz i zastrzegasz lub używasz i masz spokój, na wieki lub pół roku. Do 1 października daleko.
A co ja mam zrobić? 22 karty z saldem od -3,98 do zera? Płacę i zastrzegam.

Data: 2015-09-09 19:25:28
Autor: mx
[...]

Zastrzegając spłacone zapytałem co by było gdyby wisiała opłata. Panienka odpowiedziała, że musiałaby sprawdzić w regulaminie. Może tu nasza szansa?

Data: 2015-09-09 21:49:21
Autor: J.F.
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Użytkownik "mx"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55f06b88$0$4766$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam nie wiem co za karta, ale w jednej z nich bank sie chwali "bez podpisywania umowy".

Nie znaczy to, ze umowy zupelnie nie ma, ale rodzi wiele dalszych skutkow  :-)

J.

Data: 2015-09-14 23:07:33
Autor: VAN JJ
karty internetowa prepaid BZWBK - op³aty?
Panienka odpowiedzia³a, ¿e musia³aby sprawdziæ w regulaminie. Mo¿e tu nasza szansa?

zastrzegaj± mimo debetu ;) takze oplata teoretyczna luzik ;)

Data: 2015-09-14 23:08:22
Autor: VAN JJ
karty internetowa prepaid BZWBK - op³aty?
znaczy zle sie wyrazilem... wystarczy napisac...zamykaja karte ... i znika z systemu :)

Data: 2015-09-15 08:29:28
Autor: az.anonim
karty internetowa prepaid BZWBK - op³aty?
Infolinia twierdzi, ¿e nie trzeba zamykaæ kart internetowych bo te nigdy nie schodz± na debet wiêc mo¿na je sobie trzymaæ na 0z³.

To z za³o¿eniem ¿e nie bêdziemy ich do³adowywaæ, bo podejrzewam ¿e wtedy upomnieliby siê o zaleg³e op³aty.

Data: 2015-09-15 19:42:59
Autor: m7marek
karty internetowa prepaid BZWBK - op³aty?
U¿ytkownik "az.anonim"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:f2936943-48ce-4a6f-9fa6-c2360fa1d791@googlegroups.com...

[...]

To jasne, ¿e jak tylko co¶ dop³acisz do karty, to pobior± zawieszon± op³atê i ¿e normalnie nie ma debetu, ale co po wygasnieciu, zamknieciu, czy zastrze¿eniu, czy taka op³ata zawieszona mo¿e byæ podstaw± do ¶ci±gania "d³ugu"?

Data: 2015-09-15 10:59:06
Autor: az.anonim
karty internetowa prepaid BZWBK - op³aty?
W dniu wtorek, 15 wrze¶nia 2015 19:43:06 UTC+2 u¿ytkownik m7marek napisa³:
[...]

Na podobne pytanie dosta³em odpowied¼ przecz±c±.

karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?