karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?

Data: 2016-11-22 08:20:13
Autor: bennyjacek
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
Odświeżę trochę temat. W okresie kuponów allegro, kupiłem trochę tych kart. Po zarejestrowaniu i wykorzystaniu najnormalniej w świecie o nich zapomniałem. Ostatnio zalogowałem się na serwis prepaid.bzwbk i okazało się, że tam, gdzie zostały jakieś ostatki - salda zostały wyzerowane. OK - jest opłata 0,99 zł. Jednak wiszą też opłaty zaległe, łącznie prawie 100 zł. Miał ktoś do czynienia i zamykał te karty z naliczonym debetem? Bank się czepiał, windykował?

Data: 2016-11-23 11:52:42
Autor: PP
W dniu 2016-11-22 o 17:20, bennyjacek@gmail.com pisze:
 Jednak wiszą też opłaty zaległe, łącznie prawie 100 zł.

jak mogłeś narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesiąc jeśli przez ostatnie 6 jej nie użyłeś?

Data: 2016-11-23 03:51:51
Autor: Kris
W dniu środa, 23 listopada 2016 11:52:47 UTC+1 użytkownik PP napisał:
W dniu 2016-11-22 o 17:20, bennyjacek@gmail.com pisze:
>  Jednak wiszą też opłaty zaległe, łącznie prawie 100 zł.

jak mogłeś narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesiąc jeśli przez ostatnie 6 jej nie użyłeś?

"kupiłem trochę tych kart."
Ktoś tam wyżej pisze że 22szt miał
Po co komu 22szt prepaidów to inna kwestia;)

Data: 2016-11-23 13:06:03
Autor: wiatrak
W dniu 2016-11-23 o 12:51, Kris pisze:
[...]

22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i uniknąć komornika.

Data: 2016-11-23 05:29:36
Autor: Kris
W dniu środa, 23 listopada 2016 13:06:10 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i uniknąć komornika.

Marny pomysł

Data: 2016-11-23 13:20:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-11-23 o 13:06, wiatrak pisze:
[...]

Od prawie dwóch lat już BZWBK nie wydaje tych kart. Mam kupioną tuż przed zaprzestaniem wydawania, i działa tylko do końca tego miesiąca.

uniknąć komornika.

Wychodzi raczej drogo lub niewygodnie, bo pieniądze możesz wyciągnąć tylko przez zakupy, albo wypłatami po kilkaset zł z około 12zł prowizją.

--
Liwiusz

Data: 2016-11-23 13:41:24
Autor: wiatrak
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?

Od prawie dwóch lat już BZWBK nie wydaje tych kart. Mam kupioną tuż
przed zaprzestaniem wydawania, i działa tylko do końca tego miesiąca.

Rzeczywiście od dawna nie ma w ofercie. I nie będzie. Mam jedną ważną do lutego 2017.

Data: 2016-11-23 14:25:13
Autor: J.F.
Użytkownik "wiatrak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o140nh$3f4$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2016-11-23 o 12:51, Kris pisze:
Ktoś tam wyżej pisze że 22szt miał
Po co komu 22szt prepaidów to inna kwestia;)

22 x 10k = 220k. Tyle pieniędzy można mieć na kontach tych kart i uniknąć komornika.

Jesli komornika, to moze, ale na oko to malo oplacalny interes.
Wydasz te 220 tys na zakupy, czy bedziesz wyplacal z bankomatu i placil prowizje ?

Choc jak sie nie ma wlasnego mieszkania, mebli, tylko komornika na glowie, pudelka z gotowka nie ma gdzie trzymac ... to jest to jakis pomysl ... ale jak dlugo tak, komornik przeciez szybko nie zniknie ...

J.

Data: 2016-11-23 12:08:06
Autor: ben
> [...]

jak mogłeś narobić 100zł opłat jak 099 jest za miesiąc jeśli przez ostatnie 6 jej nie użyłeś?

Karty kupiłem z półtora roku temu. Praktycznie od razu jest wykorzystywałem. Nie mam żadnych komorników, ot kupony allegro trzeba było jakoś wykorzystać. Nie zamykałem, bo byłem pewien, że nie ma opłat i po wygaśnięciu ważności kart - same się zamkną.

Data: 2016-11-24 10:50:10
Autor: PP
W dniu 2016-11-23 o 21:08, ben pisze:
i po wygaśnięciu ważności kart - same się zamkną.

spróbuj je zamknąć przez system, podobno zamykają wyzerowane karty

Data: 2016-11-24 19:33:57
Autor: mx
On 11/24/2016 10:50 AM, PP wrote:
W dniu 2016-11-23 o 21:08, ben pisze:
i po wygaśnięciu ważności kart - same się zamkną.

spróbuj je zamknąć przez system, podobno zamykają wyzerowane karty

W systemie zamknąć nie można. Po terminie ważności opłaty zerują się i można usunąć z listy. 4 usunąłem zostało 6 z zadłużeniem od 15,84 do 16,83. Ważność do końca listopada lub stycznia '17.

Data: 2016-11-24 22:43:06
Autor: Kris
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 19:34:35 UTC+1 użytkownik mx napisał:

W systemie zamknąć nie można. Po terminie ważności opłaty zerują się i można usunąć z listy. 4 usunąłem zostało 6 z zadłużeniem od 15,84 do 16,83. Ważność do końca listopada lub stycznia '17.
W wątku o Lidlu krytykowano rodaków że wstyd przynoszą itp bo cwaniaczą oddając towar zgodnie z literalnym zapisem regulaminu promocji. Podobno dorosnąć powinniśmy.
A świadome niepłacenie należnych opłat to nie podobne zjawisko?

Data: 2016-11-25 00:10:59
Autor: Kris
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
W dniu piątek, 25 listopada 2016 08:44:09 UTC+1 użytkownik PP napisał:

karta zapewne znika, ale zadłużenie zostaje :P Pytanie tylko czy będą je chcieli ściągać
Pytanie podobne do tego czy Lidl będzie chiał ścigac tych którzy im po 10 pudełek po jogurcie i 8 opakowań po kawie oddawali;)

Data: 2016-11-25 08:04:20
Autor: J.F.
Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:43:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Ale czy na pewno naleznych ?

No i sprawdzic jak to bank reklamowal, bo niektorzy moga wnnoskkowac,
ze prepaid z definicji nie moze spasc ponizej zera.

J.

Data: 2016-11-25 00:09:27
Autor: Kris
karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?
W dniu piątek, 25 listopada 2016 08:04:21 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ale czy na pewno naleznych ?
Trzeby by w TOiP tych kart spojrzeć. Na jakiejś podstawie naliczyli te opłaty.

No i sprawdzic jak to bank reklamowal, bo niektorzy moga wnnoskkowac,
ze prepaid z definicji nie moze spasc ponizej zera.
Karkołomne założenie ale różnie to bywa.
Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty nie kwestionuje

Data: 2016-11-25 10:24:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ff3b73f6-4bd2-445f-8706-ce1f0865254d@googlegroups.com...
[...]

Jesli reklamowal jako "bezpieczne, bo nie mozna stracici wiecej niz sie wplacilo"

Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty nie kwestionuje

No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.
OP ich placic nie chce, czyzby wiec kwestionowal ?

J.

Data: 2016-11-25 01:55:27
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 listopada 2016 10:24:31 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Jesli reklamowal jako "bezpieczne, bo nie mozna stracici wiecej niz sie wplacilo"
"Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego" ;))

>Jednak w tym watku nikt z użytkowników tych kart naliczenia opłaty >nie kwestionuje

No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.
OP ich placic nie chce, czyzby wiec kwestionowal ?
https://static3.bzwbk.pl/asset/t/a/r/taryfa_dla_ciebie_prepaid_28229.pdf
Jeśli dobra TOiP znalazłem to pozycja 25 pasuje dla "karty upominkowej"

Data: 2016-11-25 10:51:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2016-11-25 o 10:24, J.F. pisze:

No niby nie, ale wyjasnienie skad te oplaty jakos nie padlo.

To chyba oczywiste, że z TOiP.
--
Liwiusz

Data: 2016-11-25 19:45:51
Autor: knrdz
W dniu 25.11.2016 o 07:43, Kris pisze:

[...]

Nie bądźcie, Towarzyszu, tacy do przodu. Rzeczone opłaty nie są widoczne w historii karty, ba - nie są nawet widoczne jako ujemne saldo rachunku karty. Widać tylko nic nie mówiący zwrot "suma opłat zawieszonych", wynoszący zresztą "0.99", chyba że z domyślnego widoku historii transakcji na tej karcie (od 1 dnia aktualnego miesiąca) zmieni się na taki obejmujący dłuższy okres niekorzystania z tej karty.
Serwis www z którego obsługuje się te karty zawiera PDF zalinkowany pod "Pomoc FAQ", zawierający tabelę "Opłaty za kartę i usługę Przelewy SMS", w której nie ma słowa o tej opłacie. Wspomniana TOiP też nie mówi o tym że opłata zostanie pobrana - informuje tylko, że "opłata może zostać naliczona", więc jak najbardziej słuszne jest założenie, że
skoro może zostać naliczona, to nie musi - np. wtedy gdy nie ma z czego (bo karta jest wyzerowana).
Z obsługi takiej karty (np. jej zamknięcia) wymigują się oddziały fizyczne ("panie, my tych kart nawet nie sprzedajemy"), a na infolinii jest jeszcze zabawniej - tam da się zastrzec tylko kartę zagubioną, a że te internetowe nie mają formy fizycznej, to zgubić ich się nie da, i odsyłają do oddziału fizycznego, w którym gdyby sobie nie radzili, to powinni dzwonić do nich, to pouczą jk zamknąć i wydać klientowi stosownego PDFa. Żenada ze strony banku jednym słowem, a nie złodziejstwo/cwaniactwo była udającego klientów Lidla.

Data: 2016-11-25 12:37:03
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 listopada 2016 19:46:06 UTC+1 użytkownik knrdz napisał:
> [...]

Nie bądźcie, Towarzyszu, tacy do przodu. Rzeczone opłaty nie są widoczne w historii karty,
Ludziska którzy wyżej piszą że blisko st?we za karty mają naliczone to fantazjują?
ba - nie są nawet widoczne jako ujemne saldo rachunku
wyżej użytkownicy tych kart inaczej piszą. Ale ja sie nie znam bo nie mam;)
[...]
Znaczy błąd systemu skoro tu piszą ze prawie st?we mają naliczoną;)
Z obsługi takiej karty (np. jej zamknięcia) wymigują się oddziały
O innych kartach piszesz? Bo wyżej kilka postów że via net zamkneli.
Żenada ze strony banku jednym słowem, a nie złodziejstwo/cwaniactwo była udającego klientów Lidla..
Żenada ze strony user?w e używali i płacić nie chcą. Dokładnie tak jak klienci Lidla.

Tak mnie zastanawia- do czego rodak jeszcze się posunie żeby nie zapłacić należnej opłaty. A to równowartość marnego piwa via karta.
I później tacy uchodźcy jak Witek np plują na Polak?w

karty internetowa prepaid BZWBK - opłaty?