karty kredytowe z cash back

Data: 2009-06-21 07:06:06
Autor: Patryk
karty kredytowe z cash back
ktore banki wydaja kredytowki z cash back (jakas czesc np. 1 % wydanej kwoty wraca do klienta)

na razie znalazlem alior i ge money bank, ktos jeszcze? (interesuja mnie takie, ktore daja cash back dla kazdej transakcji, a nie np. tylko w sklepach sportowych jak jest w lukasie)

Totota Bank ma taką kartę http://www.patbank.pl/toyotabank/342/, ale nie zwraca za wszystkie produkty. Nie zwaraca np. za zakupy spożywcze, ale zwraca 1% z zaupów w stacjach benzynowych, aptekach, sklepach z elektroniką, księgarniach i wielu innych miejscach.

--
Patryk

Data: 2009-06-21 12:03:48
Autor: wspolna-flaszka.pl
karty kredytowe z cash back

Użytkownik "Patryk" <patryx@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1kfm0$9rr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

swoja droga jak sprawdzic ktore punkty spelniaja kryteria z dodatku do regulaminu (tam sa kody branz),
przeciez moge zakupic poprzez internet i prawie zawszze mam wtedy coś w rodzaju:
ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY - INTERNET QXL

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto