karty operatorów DVB-S w Polsce

Data: 2009-05-17 12:20:03
Autor: Pawel
karty operatorów DVB-S w Polsce
Witam

1) Czy jak mam karte Cyfry +; Cyfrowego Polsatu  lub  N,  to mogę ją podłączyć do dowolnego tunera obsługującego daną platwormę.
Czy np mogę kupić dowolny drugi tuner (np do innego pokoju) obsługujący daną platwrmę i po prostu zanieść tam kartę - czy może są tu jakieś ograniczenia.

2) jakie są obecnie typy kart operatorów krajowych i jakie czytniki (ich wersje)

3) co to znaczy przenoszenie uprawnień - dla jakichś czytników

p.

Data: 2009-05-17 12:28:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pawel" <tt@tt.pl> napisał w wiadomości news:guofd7$n5m$1node1.news.atman.pl...
[...]

N - tylko na ich tunerach.
Polsat - tylko z ich modułem CI.
Cyfra - jak tylko chcesz, zależy wyłącznie od posiadanego sprzętu.

Data: 2009-05-17 19:56:34
Autor: brum
karty operatorów DVB-S w Polsce
1) Czy jak mam karte Cyfry +; Cyfrowego Polsatu  lub  N,  to mogę ją podłączyć do dowolnego tunera obsługującego daną platwormę.

c+ i tnk tak
cp mozesz wlozyc do modulu ci i w takiej formie wlozyc do prawie kazdego odbiornika
n nie

karty operatorów DVB-S w Polsce