karty prepaid - pomieszanie pojęć?

Data: 2009-05-15 12:08:39
Autor: zgred
karty prepaid - pomieszanie pojęć?
Czołem.
Obejrzałem sobie jakieś oferty w BZWBK i ING i mnie zmroziło.

To za to, że będę trzymał moją kasę na koncie tego banku, że bank będzie ściągał od sklepikarzy prowizje za transakcje, to ja MAM IM JESZCZE DOPŁACAĆ ???

Uszczypnijcie mnie...

--
Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

Data: 2009-05-15 03:38:08
Autor: kl1
On 15 Maj, 12:08, zgred <zg...@null.com> wrote:

To za to, że będę trzymał moją kasę na koncie tego banku, że bank będzie
ściągał od sklepikarzy prowizje za transakcje, to ja MAM IM JESZCZE
DOPŁACAĆ ???
Czemu się dziwisz? Za zwykłe konto ze zwykłą kartą też trzeba im
(Konto24 w BZWBK, Standardowe w ING)  zapłacić.

Data: 2009-05-15 04:17:49
Autor: szczurwa
karty prepaid - pomieszanie pojęć?

Pobudka ! Mieszkasz w Polsce..!

Data: 2009-05-15 05:13:39
Autor: bradley.st
karty prepaid - pomieszanie pojęć?
On 15 Maj, 07:17, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Pobudka ! Mieszkasz w Polsce..!

"Lądy i morza przemierzam, kulę ziemską z otwartym czołem. Polski mam
paszport na sercu. Skąd pytam, skąd go wziąłem?"

:D

A wracajac do tematu, oplaty za pre-paid to nie jest jakis polski
wynalazek. W Stanach chca za to pieniadze, w Irlandii chca za to
pieniadze, w UK chyba tez.

Ja bym sie juz bardziej oplatami za kredytowe bulwersowal.

Data: 2009-05-16 18:18:44
Autor: JerzyR
karty prepaid - pomieszanie pojęć?
ściągał od sklepikarzy prowizje za transakcje, to ja MAM IM JESZCZE
DOPŁACAĆ ???

o jakich opłatach mówisz? Chodzi ci o 10-15zł za wydanie karty na rok? Nie ejst to jakaś ogromna suma, ale IMHO dobrze, że jest bo gdyby była za zero to ludzie by np. wyrabiali dla zrobienia i posidania kolejnej karty:)
Mogliby zwracać opłate po przekroczeniu obrotu kartą np. 5000.

Data: 2009-05-16 19:31:41
Autor: darnok
JerzyR pisze:

[...]

Chyba masz na mysli ze raczej ze po wydaniu 1500zl mogliby zwracac.
Wiele kart ma 1% cashback...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-16 19:31:24
Autor: JerzyR
karty prepaid - pomieszanie pojęć?
Mogliby zwracać opłate po przekroczeniu obrotu kartą np. 5000.

Chyba masz na mysli ze raczej ze po wydaniu 1500zl mogliby zwracac.
Wiele kart ma 1% cashback...

może być 1500 lub inna kwota. mobliziwałoby to do uzywania karty.

karty prepaid - pomieszanie pojęć?