karzeł moralny opluwa Bolka

Data: 2009-05-13 10:50:07
Autor: Ensitherum
karzeł moralny opluwa Bolka
panie Ganley... megaszacun!

Monika Olejnik rozmawia z szefem MSZ Radosławem Sikorskim

"Wałęsa psuje wizerunek Polski i rozmienia się na drobne"

  Udział Lecha Wałęsy w kampanii Libertas to złamanie wizerunku Polski - mĂłwi w Radiu Zet szef polskiego MSZ. Zdaniem Radosława Sikorskiego, ktĂłry był gościem Radia Zet moĹźe być to kłopotliwe dla rządu chociaĹźby dlatego, Ĺźe jest to partia przeciwna podpisaniu Traktatu Lizbońskiego, ktĂłry wspiera Platforma. - Gdyby nie kwota za jaką zgodził się na wykłady dla Libertasu moĹźna by powiedzieć, Ĺźe Lech Wałęsa rozmienia się na drobne - dodał Sikorski.

Monika Olejnik: : Panie ministrze, czy Lech Wałęsa obok Dana Ganleya jest problemem dla Polski, dla Platformy Obywatelskiej.

Radosław Sikorski: : Myślę, że to jest wynik złej konstrukcji ustawy o uposażeniu byłych prezydentów, bo wydaje mi się, że chodzi po prostu o pieniądze. Lech Wałęsa dostaje sowite wynagrodzenie za te występy. Myślę, że nie do końca przemyślał czym jest wykład gdzieś w Ameryce Łacińskiej, a czym jest występowanie w kampanii politycznej, ale byli prezydenci zarabiają – z tego co wiem – netto około 4 tysięcy złotych miesięcznie, no i potem mamy rezultaty.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Walesa-psuje-wizerunek-Polski-i-rozmienia-sie-na-drobne,wid,11121943,wiadomosc.html?ticaid=1804a

Data: 2009-05-13 11:48:35
Autor: Panslavista
karzeł moralny opluwa Bolka
Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

    Pamiętacie wypowiedzi Walizy na temat obstrukcji Kaczynskiego w sprawie
traktatu? Teraz to GWno poszło szkodzić w tej jewropejskiej partii. Podobno
przeciwnej traktatowi? Tyż GWno prawda - przez sam fakt, że jest
międzynarodowa.

    A ja pamiętam, jak pluto tutaj, gdy napisałem, że potrzebny jest
ZWIĄZEK  SŁOWIAN   z oddziałami w kazdym państwie słowiańskim. Po to, aby
dbał o nasze słowiańskie (to także polskie) interesy, bo w rzeczywistości
nie ma sprzecznosci pomiędzy interesami Słowian. Tylko parchy sztucznie
rozdrapują rany z przeszłości, w dużej mierze przez nich spowodowane.

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2009-05-13 13:52:07
Autor: naprany jak kruk!
karzeł moralny oplu wa Bolka
Wed, 13 May 2009 11:48:35 +0200, w <gue5ki$qi0$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

won żydolicho !

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 14:09:17
Autor: Panslavista
karzeł moralny opluwa Bolka

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w
wiadomości news:s2dl059buaboo8drb5e9i5rq38ro883vuq4ax.com...
Wed, 13 May 2009 11:48:35 +0200, w <gue5ki$qi0$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

won żydolicho !
Dokładnie, jesteś pierwszy, któryn tak otwarcie mówi o swoim pochodzeniu.
Pewnie walizy w przechowalni, a drabina przystawiona do okna.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 15:00:29
Autor: naprany jak kruk!
karzeł moralny oplu wa Bolka
Wed, 13 May 2009 14:09:17 +0200, w <guedsc$9e4$2@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

Dokładnie, jesteś pierwszy, któryn tak otwarcie mówi o swoim pochodzeniu.
Pewnie walizy w przechowalni, a drabina przystawiona do okna.

jam polak, a tyś pasożyd niczym bekon

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 15:15:51
Autor: Panslavista
karzeł moralny opluwa Bolka

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w
wiadomości news:i2hl05hij63hq8khce4sl5pb0m3qvef68f4ax.com...
[...]

Możeś Polak, ale sam piszesz z małej litery - dużo parchactwa w tobie.
A ode mnie to się odpierdol. Cholera, parchy jakoś zapamietać nie mogą, że w
Polsce wszystko ma się po ojcu, po matce to najwyżej głupotę - co tak dobrze
widać po tobie.

Data: 2009-05-13 15:53:59
Autor: naprany jak kruk!
karzeł moralny oplu wa Bolka
Wed, 13 May 2009 15:15:51 +0200, w <guehp7$fdj$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
[...]

w tobie duzo polactwa, len na dodatek jebniety :))

a teraz won zydolicho smierdziec gdzies indziej. to ze przypadkiem mowisz po
polsku (pewnie twoj ojciec byl jakims kundlem z gor) nie czyni z ciebie polaka

jestem zwyklym smieciem z czego pewnie zdajesz sobie sprawe kazdego kolejnego
ranka
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 16:13:31
Autor: Panslavista
karzeł moralny opluwa Bolka
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w
wiadomości news:m4kl05drle54tkjagiidhocaf7td5goe9r4ax.com...
Wed, 13 May 2009 15:15:51 +0200, w <guehp7$fdj$1@nemesis.news.neostrada.pl>,

Kluk padlizerca.

Data: 2009-05-13 16:47:56
Autor: naprany jak kruk!
karzeł moralny oplu wa Bolka
Wed, 13 May 2009 16:13:31 +0200, w <guel5a$kpl$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
[...]

to ze po tobie jade nie znaczy ze jestem od razu padlinozerca

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 18:10:23
Autor: Panslavista
karzeł moralny opluwa Bolka
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w
wiadomości news:5cnl05dem9kluroncs8jsrhscn94vft9i24ax.com...
[...]

Po mnie nie jedziesz, dziobiesz moje ślady na gumnie.

Data: 2009-05-13 18:23:32
Autor: naprany jak kruk!
karzeł moralny oplu wa Bolka
Wed, 13 May 2009 18:10:23 +0200, w <gues0f$17r$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

Po mnie nie jedziesz, dziobiesz moje ślady na gumnie.

po tobie kazd jedzie jak po kazdym zydolicho

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 18:33:38
Autor: Panslavista
karzeł moralny opluwa Bolka
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w
wiadomości news:nvsl05hcs87hsfcmv6pt2onaqg3mcradfn4ax.com...
[...]

Tak się tobie cieciu wydaje, i to że jedzsiesz jak i to, że po żydzie,
pajacu.

Data: 2009-05-13 18:51:52
Autor: naprany jak kruk!
karzeł moralny oplu wa Bolka
Wed, 13 May 2009 18:33:38 +0200, w <guesuc$jkb$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał(-a):

Tak się tobie cieciu wydaje, i to że jedzsiesz jak i to, że po żydzie,
pajacu.

masz parchowaty charakter to widac slychac i czuc
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-13 14:01:29
Autor: CYC
[...]

 Udział Lecha Wałęsy w kampanii Libertas to złamanie wizerunku Polski - mówi w Radiu Zet szef polskiego MSZ. Zdaniem Radosława Sikorskiego, który był gościem Radia Zet może być to kłopotliwe dla rządu chociażby dlatego, że jest to partia przeciwna podpisaniu Traktatu Lizbońskiego, który wspiera Platforma. - Gdyby nie kwota za jaką zgodził się na wykłady dla Libertasu można by powiedzieć, że Lech Wałęsa rozmienia się na drobne - dodał Sikorski.

[...]

4 tys. zl netto to nie jest wygorowana suma emerytury dla bylego prezydenta , jesli to prawda , ale na Boga to przeciez dla 80% Polakow nieosiagalny do konca zycia  pulap !! . Jesli wezmie sie pod uwage i to , ze rodzina Walesow nie jest rodzina rozwojowa i za pieniadze te ma utrzymac sie 2 , slownie dwie osoby a wiec L.Walesa i jego zona ( dzieci sa dorosle i zarabiaja na swoje utrzymanie ) , to nie rozumiem biadolenia Walesy . Tym przechlapal sobie u mnie na dobre , tymbardziej , ze przeciez ma inne calkiem spore dochody i odsetki od zgromadzonego , niemalego kapitalu . Przeciez to tylko zwykly robotnik , ktoremu dopisalo szczescie !.

cyc

Data: 2009-05-13 14:10:25
Autor: Panslavista

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

tylko
zwykly robotnik , ktoremu dopisalo szczescie !.

I eSBecki agent , któremu zdjęto...

Data: 2009-05-13 14:17:35
Autor: antyanatinae
[...]

Może Wałęsie chodzi o to, że zwykły esbek, który go oprawiał, ma dwa razy tyle? Tutaj bym go rozumiał. Nie miał brata bliźniaka i nie było na kogo zwalic ;-))

P.

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Data: 2009-05-14 09:58:30
Autor: konserwator
karzeł moralny opluwa Bolka

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
[...]

nie rozumiesz? a gdyby byly na ciebie teczki i musialbys krocie oplacac za milczenie to myslisz, ze z 4000 bys sie wyrobil?

rym>

Data: 2009-05-13 19:46:39
Autor:
karzeł moralny opluwa Bolka
On Wed, 13 May 2009 10:50:07 +0200, Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl>
wrote:

[...]

 przeciwnym jest tez lech kaczynski i jego brat.
 walesa kolejny ra zpokazal, ze bedzie robic to  co uwaza wg niego za stosowne, a mowiac krotko
 garnac pieniadze od ginessowego milionera.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-14 11:46:32
Autor: cytryna
wrote:

> [...]

 walesa kolejny ra zpokazal, ze bedzie robic to  co uwaza wg niego za stosowne, a mowiac krotko
 garnac pieniadze od ginessowego milionera.

Teraz dopiero widać jaki skąpy był Kiszczak i jego księgowi, opłacający donosy TW Bolka. Tylko kapitalista chcący osadzić TW Bolka na tronie polskim ma gest. Strach pomyśleć co to będzie jak TW Bolka zakupi sam Prezydent Iranu Mahmud Ahmedineżad. Podłoży atomówke pod Donalda i ogłosi go psem - wrogiem islamu.

Data: 2009-05-14 11:50:17
Autor: konserwator
karzeł moralny opluwa Bolka

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
wrote:

> [...]

Ahmedineżad. Podłoży atomówke pod Donalda i ogłosi go psem - wrogiem islamu.

to calkiem prwadopodobne!

rym

karzeł moralny opluwa Bolka