karzeł moralny opluwa Bolka

Data: 2009-05-13 14:01:29
Autor: CYC
karzeł moralny opluwa Bolka

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:gue1jr$aba$1news.onet.pl...
panie Ganley... megaszacun!

Monika Olejnik rozmawia z szefem MSZ Radosławem Sikorskim

"Wałęsa psuje wizerunek Polski i rozmienia się na drobne"

 Udział Lecha Wałęsy w kampanii Libertas to złamanie wizerunku Polski - mówi w Radiu Zet szef polskiego MSZ. Zdaniem Radosława Sikorskiego, który był gościem Radia Zet może być to kłopotliwe dla rządu chociażby dlatego, że jest to partia przeciwna podpisaniu Traktatu Lizbońskiego, który wspiera Platforma. - Gdyby nie kwota za jaką zgodził się na wykłady dla Libertasu można by powiedzieć, że Lech Wałęsa rozmienia się na drobne - dodał Sikorski.

Monika Olejnik: : Panie ministrze, czy Lech Wałęsa obok Dana Ganleya jest problemem dla Polski, dla Platformy Obywatelskiej.

Radosław Sikorski: : Myślę, że to jest wynik złej konstrukcji ustawy o uposażeniu byłych prezydentów, bo wydaje mi się, że chodzi po prostu o pieniądze. Lech Wałęsa dostaje sowite wynagrodzenie za te występy. Myślę, że nie do końca przemyślał czym jest wykład gdzieś w Ameryce Łacińskiej, a czym jest występowanie w kampanii politycznej, ale byli prezydenci zarabiają - z tego co wiem - netto około 4 tysięcy złotych miesięcznie, no i potem mamy rezultaty.

4 tys. zl netto to nie jest wygorowana suma emerytury dla bylego prezydenta , jesli to prawda , ale na Boga to przeciez dla 80% Polakow nieosiagalny do konca zycia  pulap !! . Jesli wezmie sie pod uwage i to , ze rodzina Walesow nie jest rodzina rozwojowa i za pieniadze te ma utrzymac sie 2 , slownie dwie osoby a wiec L.Walesa i jego zona ( dzieci sa dorosle i zarabiaja na swoje utrzymanie ) , to nie rozumiem biadolenia Walesy . Tym przechlapal sobie u mnie na dobre , tymbardziej , ze przeciez ma inne calkiem spore dochody i odsetki od zgromadzonego , niemalego kapitalu . Przeciez to tylko zwykly robotnik , ktoremu dopisalo szczescie !.

cyc

Data: 2009-05-13 14:10:25
Autor: Panslavista

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

tylko
zwykly robotnik , ktoremu dopisalo szczescie !.

I eSBecki agent , któremu zdjęto...

Data: 2009-05-13 14:17:35
Autor: antyanatinae
[...]

Może Wałęsie chodzi o to, że zwykły esbek, który go oprawiał, ma dwa razy tyle? Tutaj bym go rozumiał. Nie miał brata bliźniaka i nie było na kogo zwalic ;-))

P.

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Data: 2009-05-14 09:58:30
Autor: konserwator
karzeł moralny opluwa Bolka

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
[...]

nie rozumiesz? a gdyby byly na ciebie teczki i musialbys krocie oplacac za milczenie to myslisz, ze z 4000 bys sie wyrobil?

rym>

karzeł moralny opluwa Bolka